Fab Foodies! By: SGMS Faida February 9, 2018 @ 9:37am

HIDANGAN TENGAHARI HANYA RM 3 DI BANGSAR, LOGIK KE?

A: Jom lunch kat Bangsar esok?

B: Ada apa, bro?

A: Ada apa??Ada Nasi Ayam Goreng RM 3! RM 3 bro mana nak dapat, complete dengan ayam sekali tu…

 

Hah korang, mana nak dapat makanan sedap ‘terangkat’ macam ni dengan harga RM3? Lokasi di Bangsar, Anuar Kari Kepala Ikan merupakan kedai makan mampu milik yang dikunjungi ramai orang! Beratur pun boleh tahan panjang…hehe

Walaupun Bangsar terkenal sebagai sebuah kawasan penempatan golongan atasan dan dikelilingi restoran mewah, kedai Anuar Kari Kepala Ikan ini tetap menjadi pilihan ramai! Bukan hanya penduduk di Bangsar saja yang datang, malah penggemar kari kepala ikan dari luar Kuala Lumpur juga.

Jika berkesempatan, singgahlah ke Pusat Penjaja Taman Lucky. Hanya RM 3 sahaja, anda boleh nikmati hidangan lazat termasuk Ayam, kuah kari ikan, bendi dan taugeh dalam kuantiti yang anda inginkan.

Manakala, nasi dengan sotong goreng pula dihidangkan pada harga RM7, harga hidangan kari kepala ikan antara RM30 – RM80 bergantung kepada saiz. Senang cerita, memang berbaloilah!

Menu:-

Nasi  + Ayam Goreng  + Sayur = RM3
Nasi  + Ikan Goreng  + Sayur = RM3
Nasi  + Ayam Goreng  + Ikan Goreng  + Sayur = RM6
Nasi  + Sotong Goreng  + Sayur + Ayam / Ikan Goreng = RM10

Sumber: My Makan TV

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

LIFESTYLE Fri, 16 Nov 2018

20 Tahun Berkahwin Masih Romantis, Apa Rahsia Mustapha Kamal?

Beriman suamimu maka berimanlah kamu. Ahli Syurga suamimu maka kamu juga ahli syurga. Begitulah sebaliknya…

Events Fri, 7 Sep 2018

Wow…Ini Rupanya Rahsia Syed Saddiq Kekal Cergas!

Di sebalik kesibukan Menteri paling muda ini, beliau tidak pernah mengabaikan kesihatannya. Paling penting, beliau akan ke gym sekurang-kurangnya satu jam setiap hari. Beliau sudah, anda bila lagi?

LIFESTYLE Mon, 11 Jun 2018

Malaysia Bakal Mula Projek Kereta Nasional Baharu

Aspirasi kita sekarang ialah untuk memulakan sebuah lagi projek kereta nasional, mungkin dengan kerjasama negara serantau.

LIFESTYLE Wed, 17 Jul 2019

4 Khasiat Air Kelapa Untuk Ibu Mengandung

Untuk pengetahuan anda, ia meupakan satu minuman tebaik daripada pengambila air yang berkafein dan bergas dan manis

Automobile Fri, 17 Aug 2018

Menteri Pengangkutan Umum Saman AES Dibatalkan

Bagi saman AES yang sudah dibayar, Siew Fook berkata, jumlah bayaran tidak akan dikembalikan kerana kerajaan tidak mampu untuk membuat pembayaran balik.

LIFESTYLE Thu, 1 Aug 2019
LIFESTYLE Sun, 2 Jun 2019

7 Perkara Wajib Jangan Buat Sewaktu Beraya

Hari Raya dah muncul tiba tetapi jangan lah buat 7 perkara di atas ya..

LIFESTYLE Fri, 13 Jul 2018

Cara Halau Nyamuk Secara Semulajadi.

Rumah anda banyak nyamuk? Ketahui Cara Halau Nyamuk Secara Semulajadi

LIFESTYLE Wed, 22 Nov 2017

Tips Beli Rumah Lelong Dengan Gaji Kecil

Dengan gaji kecil anda boleh membeli rumah lelong tapi kenalah ikut tips yang diberikan agar tidak kerugian atau merana

LIFESTYLE Wed, 10 Jul 2019

Anak Kedua Lebih Nakal Dari Anak Sulung Betul Ke?

Ada yang mengatakan anak kedua ini lebih cenderung mempercayai kawan berbanding ibu bapa?

| Live TV