Euforia Bola 2026
LIFESTYLE By: Ad Ops December 16, 2017 @ 3:58pm

ADA APA DENGAN NEELOFA DAN FASHION VALET?

Nampaknya tahun 2017 adalah tahun paling bertuah untuk Neelofa. Mana tidaknya, selepas dilantik menjadi Pengarah Bebas Bukan Eksekutif AirAsia, Neelofa sekali lagi mencipta nama dalam bidang fesyen apabila berkolaborasi bersama jenama fesyen terkenal iaitu Fashion Valet. Memang tuah ayam nampak di kaki, tuah Neelofa siapa yang tahu.

 

Sumber: Fashion Valet

 

Kalau korang nak tahu, Koleksi Neelofa x Fashion Valet ini mempunyai 11 koleksi ekslusif dan  dijual pada harga RM139 sehingga RM189. Berpatutan kan? Kalau korang peminat setia Naelofar Hijab, semestinya korang tak nak lepaskan peluang untuk miliki koleksi ekslusif ni. Koleksi ini akan mula dijual di rangkaian butik Fashion Valet di Bangsar II dan Pavillion bermula 16 Disember 2017.

 

Setiap koleksi ini turut bercirikan “personal style” Neelofa sendiri. Menurut Neelofa sendiri, setiap koleksi ini direka khas untuk para wanita di luar sana dan boleh dipandankan pada bila bila masa dan di mana sahaja, sesuai untuk digayakan di tempat kerja dan untuk aktiviti bersantai di hujung minggu seperti menonton wayang atau keluar makan bersama teman istimewa. Pemilihan warna yang “bold” turut membuatkan koleksi ini tampak lebih menarik. Wow!

 

Sumber: Fashion Valet

Sumber: Fashion Valet

So, kepada korang yang memang sukakan fashion dan OOTD Neelofa, tunggu apa lagi? Cepat miliki koleksi menarik ini di laman web Fashion Valet https://www.fashionvalet.com/brands/1054/neelofa-x-fashionvalet  dan jadilah seperti Neelofa dengan gayamu yang tersendiri!

 

 

 

 

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

LIFESTYLE Sat, 24 Feb 2018

Lelaki Kongsi Cara Pujuk Emosi Isteri

“Dia Taknak Bebankan Suami Tapi Jauh Disudut Hati Dia Sangat Memerlukannya”, Lelaki Kongsi Cara Pujuk Emosi Isteri

Fab Foodies! Tue, 30 Jul 2019

大马首创!横跨50个年头的海南茶「蜕变」国际化

什么是海南茶?海南茶来自海南?其实……阿荣哥海南茶从马来亚英殖民时代一个小档口开始。

Events Thu, 21 Mar 2019

Dari Online Ke Kedai, Segalanya Ada Di GoHalal Mart!

Dengan harga mampu milik dan kedai mesra kanak-kanak, GoHalal Mart & Cafe juga menyediakan pelbagai minuman penghilang dahaga. You name it, kopi panas? Espresso? Latte? Semuanya ada di sini!

LIFESTYLE Tue, 5 Feb 2019

Discover Upcoming Hotspot Chengdu in Class and Style

The Temple House announces a curated experience offering an active exploration of one of China’s most talked about emerging cities with award-winning spa treatments and vegan dishes

Fab Foodies! Tue, 12 Feb 2019

Need a Last-Minute Restaurant for Valentine’s Day? Go to Paya Serai at Hilton PJ!

Call to make a booking now if you haven’t gotten a place yet!

LIFESTYLE Tue, 22 Oct 2019

Touch‘n Go电子钱包「Jom Makan」优惠延伸至全马六州!

马来西亚人对美食有独特的追求和向往,因此Touch ‘n Go 电子钱包决定进一步延伸「Jom Makan」美食促销活动至全国6个州属,并推出特别促销优惠给热爱汉堡和沙爹的粉丝们。

LIFESTYLE Wed, 4 Apr 2018

新鞋不再磨脚!5招帮你跟红肿破皮说再见

新鞋「磨脚」,相信不少人都有这样的经验,就算是再贵的名牌鞋也无法避免,而最简单的解决方法当然就是贴胶布,但胶布很容易掉,被人看到好像也有点尴尬。

Fab Foodies! Sun, 11 Feb 2018

4种「吃得安心」又不会胖的宵夜

饿肚子如何好好睡?许多人晚上会嘴馋,受不了饥饿就到自家附近mamak、快餐店又或泡泡面来吃,但这些高热量宵夜容易让你变胖,或消化不良导致失眠。

LIFESTYLE Fri, 30 Aug 2019

Setuju Ke Hukuman Kerja Sosial Buat Pesalah Merokok?

Setiap kali buat kesalahan, bayar denda. Sampai bila nak insaf, jadi setuju tak kalau denda hukuman kerja sosial ?

Fab Foodies! Wed, 16 May 2018

吃苹果总爱削皮?专家曝:80%营养都在这

吃苹果皮会伤身体?这误会可大了!民众普遍存在「吃皮=吃蜡」迷思,因此在吃苹果前会先进行削皮的动作,这在专家的眼理是相当NG的行为,因为最珍贵的营养价值都在皮里,不吃的人才是最笨的!

error: Content is protected !!