Euforia Bola 2026
Hiburan By: SGMS Faida August 29, 2019 @ 1:24pm

OMG…Apa Dah Jadi Dengan Kulit Jessica Iskandar?

Pelakon dan pengacara Jessica Iskandar antara selebriti yang mempunyai kulit wajah yang cantik.

Namun begitu, baru-baru ini warganet dikejutkan apabila kulit wajah Jessica tiba-tiba berubah dipenuhi ruam kemerahan di sekitar pipi dah dagunya. 

Rata-rata pengikutnya terkejut melihat penampilan terkini ibu anak satu itu.

Disebabkan masalah kulit yang dialami Jessica, dia juga harus memakai foundation dan berbedak tebal setiap kali ke lokasi penggambaran. 

Difahamkan, tunang kepada aktor Richard Kyle ini mengalami reaksi alergi disebabkan alergi dengan ubat bius selepas melakukan rawatan wajah.

Di ruangan komen IGnya, majoriti pengikut Jessica menyarankan agar dia segera berjumpa dengan doktor sebelum keadaan kulit menjadi lebih parah. 

Semoga cepat sembuh, Jessica! 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Featured Thu, 15 Sep 2022

“Semoga Ini Yang Terakhir” – Gara-Gara Nyanyian ‘Sumbang’, Netizen Tak Mahu Keisya Levronka Datang Malaysia Lagi?

Eh, kenapa netizen tak bagi Keisya nyanyi lagi kat Malaysia? Sumbang sangat ke nyanyian Keisya masa AIM 23 haritu? Hmmm 🥲

Featured Thu, 21 Aug 2025
Hiburan Mon, 26 Aug 2019

Datuk Fazley Yaakob Dapat Anugerah Lagi

Tahniah! Datuk Fazley Yaacob menang anugerah lagi.

Hiburan Fri, 4 Oct 2019
Featured Wed, 12 Apr 2023
Hiburan Mon, 28 Oct 2019

Bayi Malang Maut, Dipaksa Minum Air 19 Liter Oleh Ibu Sendiri

Mengaku Tertekan Kerana Mahu Diceraikan Suami

Hiburan Thu, 27 Jul 2023

[VIDEO] “Kau Manusia, Bukan Kambing,” – Mulut Akan Bau Busuk, Muka Jadi Lesu… Kak KM Tegur Jangan Terlalu Cut Sugar

Haa ini min setujuu.. Dalam diet journey, kena enjoy. Kalau strict tak kekal lama 😌

Hiburan Thu, 16 Aug 2018

Isu Muflis, Elfira Loy Difitnah?

Hidup ni kena sentiasa berpada-pada kerana ujian tidak pernah hadir pada saat kita diduga. Kadang ia hadir untuk mengajar kita kadang ia hadir untuk menaikkan darjat kita disisi-Nya.

Hiburan Wed, 28 Aug 2019

M Nasir Buka Peluang Untuk BBNU?

Kalau artis baru itu rasa dia bagus, apa kata korang…

error: Content is protected !!