Trending By: SGMS Faida July 27, 2018 @ 9:20am

Euwww! Bila Si Isteri Mengaku Kekasih Lebih Handal Di Ranjang…

Bagaimana agaknya perasaan si suami jika dapat tahu yang isterinya berkelakukan curang di belakang.

Perkongsian ini mungkin membuatkan tekak anda loya! Lebih-lebih lagi apabila membaca pengakuan wanita yang sudah berkahwin namun dalam masa sama memiliki kekasih gelap di belakang suami.

Wanita ini turut mengaku yang dia enggan meminta cerai kerana kasihan dengan suaminya. Eh, macam tu pula?

Wanita yang enggan dikenali ini mengaku suaminya seorang lelaki yang baik malah terlalu percayakannya. Dia sedih dan takut untuk tinggalkan suaminya itu. Katanya, dia dah Reda…

Hurm, tak tahu nak beritahu macam mana? Ish, kalau terus-terang kan lebih senang. Tak adalah si suami itu terus menunggu.  Ok, what’s next?

Wanita ini juga mendakwa kekasihnya itu hebat di ranjang! Hurm…

Dan yang paling mengejutkan, wanita ini mengaku dia dan kekasihnya mengambil dadah. OMG, girl you really need help! 

Untuk para wanita di sana, hargailah suami anda. Ingatlah, dalam apa jua masalah, isteri tidak boleh menduakan suami dan berlaku curang dengan suami.

Si isteri perlu menghormati suami dalam apa jua keadaan sekalipun. Jangan lupa status sebenar diri yang mempunyai insan yang wajib diberi perhatian. Untuk wanita di atas ini, kami doa anda diberi hidayah dan berubah tak lama lagi. 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Featured Fri, 5 Nov 2021

“Saya Kelihatan Seperti Alien” – Azhan Rani Tahan Seksa Demi….

Pelakon Azhan Rani terpaksa bertahan dengan warna rambut perang (blonde) selama enam bulan untuk menjayakan watak Alwi dalam drama Keluarga Untuk Disewa. Menurut Azhan semasa sidang media maya drama Keluarga Untuk Disewa pada Selasa, dia […]

Featured Tue, 20 Feb 2024

Kongsi Video GRWM… Puteri Balqis Dedah Pernah Dilabel Pengemis, Bertindak Sekat 300 Komen Hinaan Setiap Hari – “Don’t Be Scared To Blocked This Moron”

Mantap lah Puteri Balqis! Yang penting janagn semakkan kepala dengan pendapat orang tak berilmu❤️✌️

Featured Fri, 19 Aug 2022

[VIDEO] Netizen Terpukau Dengan Aksi Roller Skating Eizlan Yusof

Fuhhh powernya! Ni kalau min ni mahu tergolek je..

Hiburan Tue, 6 Jun 2023
Hiburan Sat, 14 Jan 2023
Featured Tue, 23 Nov 2021

Park Shin Hye Umum Tarikh Perkahwinan Dengan Choi Tae Joon

Pelakon Park Shin Hye dan teman lelakinya yang juga pelakon Choi Tae Joon, akan berkahwin pada Januari tahun depan. Agensi pengurusan Park Shin Hye, SALT Entertainment mengumumkan berita itu dan mereka akan melangsungkan perkahwinan di […]

error: Content is protected !!