Featured By: Dharnieya Nur Amelsa January 27, 2023 @ 4:28pm

[VIDEO] Cantiknya Berbaju Pengantin! Ramai Puji Rupa Paras Siti Khadijah

Pelakon meningkat naik, Siti Khadijah Halim atau lebih mesra dipanggil Siti sememangnya sering mencuri perhatian ramai dengan kecantikan rupa paras semula jadinya.

Terbaru, tular sebuah perkongsian yang dimuat naik oleh Siti di platform TikTok yang memaparkan dia memakai baju pengantin berwarna putih.

Menerusi hantaran berdurasi 10 saat, pelakon drama Sekali Lagi Cinta Kembali itu kelihatan jelita mengenakan baju tersebut bersama-sama dengan solekan di mukanya.

Bukan itu sahaja, Siti sempat berseloroh dan memberitahu bahawa dahulu dia merancang untuk bernikah pada usia 26 tahun.

“Point of view: You plan to get married at age 26,” katanya.

Perkongsian tersebut telah meraih pelbagai pujian serta perhatian daripada peminatnya yang tidak keruan melihat kecantikannya.

@sitikhadijahhalim_ Tapi sekarang kita berhuhu jelah #lol ♬ Flowers – Miley Cyrus

“Tapi sekarang kita berhuhu jelah,” tulisnya.

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata peminatnya memuji kecantikan dan kejelitaannya pelakon wanita itu.

Malah ada juga yang mengatakan bahawa rupa parasnya mirip seperti pelakon dan penyanyi Indonesia iaitu Bunga Citra Lestari.

“Cantiknya awak.

“Suka lah tengok dia ni.

“Macam Bunga Citra Lestari, cantik!

“Aaa you so beautiful sister.

“Cantik sangat dia ni.

“Aku yang perempuan pun suka tengok. Sumpah cantik!” komen netizen.

Setakat artikel ini ditulis, video tersebut telah meraih sebanyak 833,000 tontonan, 58,000 tanda suka dan lebih 221 komen.

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Sat, 7 Jul 2018

「话题终结者」伍家辉首搭傅健颖主持 自嘲节目差点难产

全新网络平台Pentagon Online TV 首炮推出三档节目!其中「话题终结者」伍家辉首搭傅健颖主持《调啤音乐人》,让伍家辉自嘲节目差点因为他难产。

Trending Fri, 27 Nov 2020
Trending Wed, 3 Jun 2020

Berita Baik Buat Peminat Esports Di Malaysia

Wah tak sabarnya nak tengok!

Featured Thu, 24 Mar 2022
Hiburan Sun, 2 Apr 2023
Trending Wed, 19 Sep 2018

Study Shows that Air Pollution Adds to Risk of Dementia

The fact that Malaysia has a ‘haze season’ should make us be more worried.

error: Content is protected !!