Euforia Bola 2026
Hiburan By: Aqilah Paharuzi February 18, 2025 @ 4:21pm

[VIDEO] Individu Tanya Tak Solat Ke? Intan Najuwa Tampil Beri Respons Padu

Sejak kebelakangan ini, nama pelakon Datin Intan Najuwa sering menjadi perbualan segelintir netizen yang seolah-olah tidak berpuas hati dengannya.

Menerusi siaran langsung di TikTok, seorang individu mempersoalkan amalan ibadah selebriti itu dengan nada sinis.

“Tak solat ke, Datin? Asyik nak cantik je?,” soal individu tersebut.

Tidak berdiam diri, aktres berusia 29 tahun itu segera membidas komen yang dianggap tidak masuk akal itu.

“Apa soalan awak ni? Apa kena mengena cantik dengan solat? Lari sangat soalan itu.

“Kalau awak tanya soalan tu dalam kelas, nanti awak kena halau dari kelas itu sebab soalan tu lari dari topik macam langit dengan bumi,” balasnya.

Meninjau ruangan komen, rata-rata netizen menasihati Intan agar tidak melayan komen negatif sebegitu.

@inayahbeautytrading

Aduhai netizen pun 😭🤣 #intannajuwa #berryfull #gattox #tiktok #fashasandha #fyp #viral

♬ พี่ชอบหนูที่สุดเลย (Speed Up) – PONCHET

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Fri, 15 Nov 2019

丁蟹大战野蛮奶奶!郑少秋联手汪明荃预告上演歌舞剧

郑少秋和汪明荃时隔两年再以「荧幕情侣档」再来云顶开唱!这次郑少秋建议来个「丁蟹」与「野蛮奶奶」结合来个歌舞剧,又唱又跳又演,一次过满足所有影迷!

Trending Wed, 9 Oct 2019
Hiburan Sun, 3 Jun 2018

Sweet! Wawa Zainal Terima Kereta Mewah Sempena Hari Jadi

Hadiah sebab selama ni jaga saya dan tak pernah mengeluh jaga anak-anak saya… Terbaiklah Aeril, sweet habis!

Hiburan Fri, 27 Dec 2019

“Puas Tangan Nak Menepis…” -Datuk A. Aida

18 kali tepis, mungkin 19 kali terima!

Trending Fri, 6 Mar 2020
Hiburan Sun, 25 Sep 2022
Trending Thu, 21 Oct 2021

Ejen Ali Musim 3 Usahasama Penerbitan Julung Primeworks Studios, Wau Animation & Disney+ Hotstar

Bersiap sedia Ejen, kami menerima intel terkini untuk misi seterusnya, Ejen Ali Musim 3 akan menemui anda semua di skrin terdekat tidak lama lagi! Primeworks Studios, sebuah anak syarikat penerbitan kandungan Media Prima dan WAU […]

Hiburan Mon, 23 Apr 2018

Bengang Menunggu 4 Jam, Siti Elizad Naik Angin!

Pelakon berkenaan bukan pelakon utama untuk drama yang bakal ditayangkan di NTV7 itu nanti! Kalau dia nak minta maaf, sepatutnya datang dalam keadaan yang sudah bersiap sedia untuk masuk set terus.

error: Content is protected !!