Euforia Bola 2026
Featured By: Salma Syahbuddin March 2, 2023 @ 6:04pm

[VIDEO] “Ada Aura Papa Megah Holding Lah” – Siti Nurhaliza ‘Cuak’, Datuk K Datang Masa Tengah LIVE Di TikTok

Penyanyi nombor satu negara, Datuk Seri Siti Nurhaliza mencuit hati peminat selepas dia kelihatan cuak ketika membuat sesi live di TikTok dan menyedari kehadiran suaminya, Datuk Khalid Mohd Jiwa.

Menerusi perkongsian itu, Siti kelihatan sedang menjamu makanan sambil bersiaran secara langsung menerusi aplikasi TikTok miliknya sebelum mendengar suara suaminya.

Bagaimanapun, Siti memaklumkan kepada pengikutnya bahawa Datuk K tidak marah gara-gara dia bersiaran secara langsung di TikTok, namun mengakui sedikit segan dengan keadaan tersebut.

“Datuk K tak marah lah… cuma saya je yang segan,” katanya.

Dalam pada itu, Siti sempat menyampaikan ucapan ulang tahun kelahiran dari peminat buat suaminya itu.

 

Menjengah di ruangan komen, rata-rata pengikut pelantun lagu Aku Cinta Padamu itu menganggap Siti sebagai wanita yang sangat menghormati keluarga dan suaminya.

Bahkan,  ada yang berseloroh menganggap Datuk K mempunyai aura seorang yang disegani.

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Sun, 22 Mar 2026

Erysha Emyra ‘Prepare’ Mental Untuk Bersosial Ketika Raya – “Dulu Saya Introvert, Banyak Diam Saja”

Mengakui masih mempunyai sifat pendiam, Erysha berkata dia kini perlu ‘bersedia’ dari segi mental sebelum pulang beraya

Trending Tue, 13 Mar 2018

火山喷出「惊天巨猫」照片疯传

日本九州宫崎县与鹿儿岛县交界处雾岛山新燃岳火山,自从3月1日开始持续发生火山活动,10日凌晨2时喷发时、烟尘一度高达4500公尺,因此发生了罕见的火山雷现象。只是当地居民也意外发现,火山喷出的烟尘形状竟然像是一只猫咪,照片也立刻引起了网路疯传。

Trending Tue, 15 Dec 2020
Trending Hari Ini Tue, 28 Apr 2020
Fab Foodies! Wed, 29 May 2019

13,000 Kotak Licin Dijual, Penangan Absolut Chocolat Bukan ‘Beshe-Beshe’

Wow, power betul penangan Kek Absolut Chocolat ni. Korang dah try ke belum?

Trending Thu, 22 Apr 2021

Scha Alyahya Akui Jarang Ada Masa Dengan Awal Ashaari?

Tapi love sangat couple ni! Dia punya stylo tu jangan cakap lah…♥

Hiburan Thu, 15 Nov 2018

‘Awat Kulit Gelap Sangat?’, Ini Jawapan PADU Nourul Untuk Si Polan!

Psst… kalau kulit gelap memang ada menyusahkan orang lain ke?

error: Content is protected !!