Euforia Bola 2026
Trending By: SGMS Enal December 22, 2017 @ 2:00am

Pertemuan Di Dalam Grab, Sanggup Kejar

rang kita ini, kalau cantik aje mesti kurus dan putih. Jika sebaliknya, mula la nak kata belakang atau
ketawakan. Apa yang tuhan cipta itu semua cantik-cantik, dan tidak ada cacat celanya. Yang penting sihat tubuh badan.

Namun apa-apa pun, kisah percintaan kakak kita seorang ini romantik betul. Walaupun memiliki badan besar namun dia berjaya menarik hati seorang jejak dari Morocco. Wah bukan calang-calang yaa. Apa yang menariknya kisah pasangan ini, ia bermula secara tidak sengaja.

Mari ikuti perkongsian kisah cinta dari Aiffa Syakirin, bagaimana mereka bercinta dan kenapa dirinya menerima suaminya itu. Jodoh dan pertemuan itu semuanya terletak ditangan tuhan.

Kisahnya macam ini, akak seorang pengasuh dan part-time pemandu Grab. Tahun lepas, lebih kurang dalam bulan 10 ke 11 macam tu, husband akak travel ke Malaysia dan Singapore. Akak tinggal di JB. Masa husband dari Singapore masuk ke Malaysia.. di CIQ, dia pun guna Grab akak untuk ke Airport Senai. Akak memang seorang yang peramah lagi-lagi dengan outsiders. Hehehehe…Jadi dalam perjalanan tu akak borak lah dengan husband ni sampailah airport tu. Selang beberapa hari.

Akak dapat WhatsApp dari husband. Masa tu, husband dah balik Morocco dah. Kami berhubung jarak jauh. Selama setahun. Hanya berhubung guna WA, Skype dan Messenger. Husband akak ni dia petani kat sanan. Setiap kali musim sejuk dia tak bercucuk tanam. Jadi dia akan travel, tu yang last year dia travel Malaysia dan Singapore. Jadi, tahun ini, masuk je bulan 11 hari tu, dia travel ke sini sekali lagi untuk melamar akak dan terus kahwin..

Sepanjang perkenalan kami, dia tidak pernah buat akak rasa self-conscious dengan diri akak. Masa borak dalam Grab tu, dia rasa akak honest, sebab akak cerita akak full-time pengasuh, part-time Grab. So dia ckap akak independent. Walau badan besar tapi aktif. Bila lama berkawan, dia paling suka sebab akak tak hipokrit and penyayang kat budak-budak. Paling penting dia cakap, dia rasa akak jujur, sempoi, dan kelakar.

Dia betul-betul put effort dia. Semata-mata datang sini sekali lagi untuk kahwin dengan akak. Dia buktikan kesungguhan dia. Morocco bukan dekat, jadi bila dia betul-betul datang jumpa family. Datang dengan cara baik. Sebab tu akak terima. Memang kami tak pernah keluar dating. Sebelum tu,  jumpa sekali. Then kawan jarah jauh, Then, kahwin.

Sumber  – Instagram missjumboqueen Facebook Redup Redup Kerinduan

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Featured Fri, 16 Dec 2022

Zack Tabudlo Mulakan Langkah Bina Nama Di Rantau Asia

Penyanyi berasal Filipina, Zack Tabudlo makin dikenali dengan lagu berjudul Pano. Lagu ini mencipta fenomena tersendiri di negara asalnya lalu menular ke negara jiran Indonesia dan akhirnya sampai ke negara Malaysia. Pano adalah bukti negara […]

Trending Fri, 7 Aug 2020
Hiburan Tue, 31 Aug 2021

“Tengah Menahan Sakit Di Hospital, Tiba-Tiba Nampak Jam Tangan PM” – Aaron Aziz

Seutas jam tangan bercorak celoreng yang dipakai oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob menarik pelakon Datuk Aaron Aziz. Biarpun Aaron kini sedang dirawat di hospital, pelakon filem KL Gangster itu teruja melihat jam […]

Featured Mon, 6 Sep 2021

Hadiah Istimewa Tengku Permaisuri Selangor Kepada Nur Fazura Curi Perhatian Ramai

Hubungan baik antara Tengku Permaisuri Selangor (TPS), Tengku Permaisuri Norashikin dan aktres jelita, Nur Fazura terjalin sejak dahulu lagi. Terbaru, menerusi laman Instagram Story Fazura, aktres itu menzahirkan ucapan terima kasih buat TPS yang memberikannya hadiah […]

Featured Sun, 9 Jul 2023
Hiburan Wed, 29 Nov 2023
Trending Fri, 29 May 2020

Gara-Gara Cuba Mengelak Diperiksa Polis, Dua Beradik Ini Sanggup Berendam Didalam Sungai

Insaf lah wahai adik-adik semua. Tahu Takut tapi masih nak langgar arahan kan?

error: Content is protected !!