Euforia Bola 2026
Featured By: Salma Syahbuddin July 31, 2023 @ 11:24am

“Kau Ingat Aku Dah Tak Ada Agama Sangat Ke?” –  Shakilla Khoriri Perjelas Tuduhan Fitnah, Nafi Mandrem & Kikis Duit Suami Orang

Pelakon Shakilla Khoriri akhirnya tampil menjawab dakwaan kononnya dia sedang menjalin hubungan cinta bersama seorang individu lelaki bergelar suami orang.

Paling teruk, Shakilla juga dituduh melakukan perbuatan khurafat terhadap individu terbabit sehingga ‘tunduk’ kepadanya selain dituduh melakukan perbuatan zina.

 “Hidup aku, nyawa aku, ini yang paling mahal (anak). Dengan nama anak aku, aku tak ada ‘mandrem’ (sihir) orang.

“Siapa yang cakap aku ‘mandrem’ suami orang, aku takkan maafkan orang itu sampai aku mati. Kecuali, engkau datang jumpa aku, engkau minta maaf pada mak bapak aku.

“Aku memang pun tak pernah sampai nak buat benda-benda salah (sihir) disisi Allah. Engkau ingat aku ini apa, dah tak ada agama sangat ke? Aku ada agama. Berdamailah dengan takdir,” katanya ketika ditemu bual dalam program Melodi TV3.

shakilla khoriri melodi

Ketika ditanya sama ada dia menjadi punca perceraian individu terbabit bersama isterinya, aktres ini menafikan tuduhan tersebut.

“Dia menceraikan isterinya, sebelum ini atas kerelaan dia sendiri. Dan keputusan itu dibuat pihak sebelah sana (isteri) tahu.

“Bawa isteri dia, bawa lelaki tu datang jumpa aku.Kau ingat aku ni apa? Dajjal ke apa yang kau ingat aku jahat sangat?

“Benda itu keputusan mereka. Kalau tak nak cerai tak payah teruskan hubungan ni. Aku yang kata tak apa pergi ‘repair’ then, lelaki itu pergi balik lah kat perempuan itu.

“Kami memang pernah rapat ketika dia sudah pun bercerai. Tapi, apabila mereka buat keputusan untuk bersama semula (rujuk), saya dan lelaki itu terus tidak berhubung lagi.

“Sehinggalah kami terbabit dengan urusan kerja semula bersama rakan-rakan yang lain. Hubungan itu atas urusan kerja saja,” jelasnya.

Shakilla khoriri dan suami orang

 

Mengulas lanjut, Shakilla mengaku foto mesra miliknya bersama lelaki yang tular di media sosial sebelum ini adalah khilafnya sendiri.

“Gambar itu pada bulan Ogos dan September dan memang sah dia bukan suami orang. 

“Dan isu pasal gambar bermesra tu saya minta maaf yang itu memang khilaf saya. Perkara itu tidak seharusnya berlaku dan tak pelru dijadikan contoh pun.

“Apa yang saya tak boleh maafkan adalah anda mencuri gambar itu kerana gambar itu hanya saya dan lelaki itu sahaja yang ada. Tak tahu macam mana cara awak boleh ambil,” ujarnya.

Dalam pada itu, Shakilla juga menegaskan akan mengambil tindakan undang-undang kepada individu yang menyebarkan berita palsu termasuk menghantar email berupa foto mesranya sebelum ini.

 

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Featured Sat, 24 Dec 2022
Hiburan Mon, 15 Dec 2025

Netizen Dakwa Eyka Farhana Hamil – “Soft Launch Baby Bump Ni”

Eyka Farhana curi tumpuan, didakwa berbadan dua

Hiburan Mon, 9 Apr 2018

Aiman Tino Kini Pengarah Urusan. Ini Buktinya!

Aiman tidak melihat isu ini sebagai salah satu halangan untuk mengemudi syarikatnya yang diberi nama Manno Resources Sdn Bhd yang telah ditubuhkan sejak 19 Disember lalu

Featured Tue, 7 Sep 2021
Trending Sat, 2 May 2020
Featured Wed, 12 Mar 2025

Kongsi Rutin Sepanjang Ramadan, Neelofa Habiskan 4 Jam Sehari Baca Al-Quran

Neelofa akan bangun seawal pukul 4.30 pagi untuk mengerjakan solat sebelum bersahur.

Featured Tue, 23 Jun 2026

Ukir Fenomena Luar Biasa! Kutipan Panggung Filem Polong Raih RM15 Juta

Polong terus mencipta fenomena tersendiri apabila berjaya mencatat kutipan RM15 juta selepas beberapa minggu ditayangkan di pawagam seluruh negara.

Hiburan Mon, 8 Oct 2018

Fathia Latiff Tak Setuju Wany Hasrita Menang Artis Paling Popular?

Suara pun macam katak ada hati nak menang nampak sangat RASUAH. FACE THE REALITY LISTEN TO HER SONG CAREFULLY!

Featured Fri, 12 Jun 2026

“Tak Ada Istilah Iri Hati Cuma Tak Ada Chemistry” – Sheila Rusly Ulas Isu Salah faham Antara Mentua & Menantu

Sheila Rusly mengakui tidak mempunyai hubungan yang rapat atau kurang chemistry di antara dirinya dan ibu mentua.

error: Content is protected !!