Euforia Bola 2026
#SkoolXTRA By: Khairil Khusyairi September 12, 2023 @ 7:45pm

#SkoolXTRA Jadi Champion Cheerleading, Pernah ‘Culture Shock’ Gara-Gara… Ini Momen Menarik Nadiya Nisaa Ketika Di Sekolah!

Segment #SkoolXTRA hari ini menampilkan pelakon cantik Nadiya Nisaa yang mengimbas kembali memori di bangku sekolah dahulu.

Fuh! Kalau anda nak tahu Nadiya Nisaa dulu pernah culture shock! Betul ke Nadiya?

Jom kita ‘throwback’ momen-momen Nadiya Nisaa dulu. Agak-agak Nadiya dulu pelajar yang macam mana?

Jadi Champion Cheerleading

“Saya dulu belajar di Girl School Convent Bukit Nanas.

“Perkara yang saya tak boleh lupakan adalah saya dan team jadi juara Cheerleading. Happy sangat!

Nadiya Nisaa Culture Shock Gara-Gara…

“Saya macam ada culture shock sikit sebab sebelum ke Girl School saya dari sekolah Co Ed.

“Bila saya masuk, ramai yang ‘test’ saya, mereka nak tengok saya pelajar yang macam mana. Biasalah Girl School, ada banyak jenis ‘type’. Jadi mereka ‘screen test’ saya. Jadi saya culture shock sikit lah.

Suka Lepak Sick Bay Sebab…

“Alamak, benda ni tak boleh ikut. Dulu kalau kami nak skip class kami buat-buat sakit dan lepak dekat bilik sakit.

“Kami akan selalu buat ‘period pain’ supaya kawan-kawan pun boleh lepak dekat ‘sick bay’ semata nak ponteng ataupun gosip! Jangan ikut tau!

Haa macam mana momen-momen Nadiya dekat sekolah dulu? Boleh tahan nakal juga ya Nadiya dulu!

ARTIKEL BERKAITAN: #SkoolXTRA Jadi Kapten Cheerleader, Suka Perform Atas Pentas…. Ini Momen Menarik Ummi Nazeera Di Waktu Sekolah!

ARTIKEL BERKAITAN: #SkoolXTRA Tak Suka Subjek Matematik & Simpan Rambut Panjang Sampai… Ini Momen Menarik Tuah Adzmi Ketika Di Sekolah

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Featured Thu, 2 Apr 2026

Gayong 2 Kembali Dengan Skala Lebih Besar & Emosi Lebih Mendalam

Gayong 2 bukan sekadar mengangkat perjalanan seorang guru silat, sebaliknya menyelami sisi lain kehidupan Meor Abdul Rahman

Hiburan Tue, 10 Mar 2026

Ambil Jalan Damai, Aliff Syukri Enggan Panjangkan Isu Dengan Ahmad Idham – “Lebih Baik Berbincang, Jarak Premis Kami 10 Langkah Sahaja”

“Saya enggan ulas panjang. Sebagai orang yang lebih tua, saya hormati dia & kalau boleh, kita berbincang kerana premis kami sangat dekat, hanya sekitar 10 langkah.” – Aliff Syukri.

Hiburan Thu, 21 Feb 2019
Hiburan Thu, 29 Nov 2018

蔡健雅个人社交平台发布「遗书」歌迷涌入留言

自2015年后三年未发新片的蔡健雅,日前在个人社交平台发布「遗书」,让歌迷纷纷担忧涌入留言。

Hiburan Thu, 10 Nov 2022

“Aku Bukan Tak Nak Support Industri Muzik Malaysia, Tapi…” – Netizen Kritik Lagu Baru Ratu Farah

Bagi pengguna tegar aplikasi TikTok, pasti ramai mengenali Ratu Farah Diva yang sering memuat naik video ‘pick up lines’ dan tarian sehingga mencuit hati penonton. Terbaharu, pempengaruh TikTok itu sekali lagi mengundang perhatian ramai apabila […]

Featured Wed, 20 Oct 2021

Kongsi Berita Gembira, Elfira Loy Hamil Anak Kedua

Pelakon Elfira Loy, 27, mengumumkan berita gembira dirinya sedang hamil anak kedua. Elfira menerusi akaun Instagram miliknya memuat naik gambar dengan memegang belon yang tertera ‘Baby 2 is Coming’ dan perkara itu jelas mengumumkan bahawa […]

Hiburan Thu, 13 Feb 2025
error: Content is protected !!