Euforia Bola 2026
Hiburan By: SGMS Enal January 9, 2018 @ 4:57am

Adik Achey Curi Perhatian

Adik pelawak terkenal, Achey Bocey iaitu Nornatasha Hamzah atau Tasya curi perhatian ramai apabila dia bakal bersaing dalam program terbaru, Gegar Lawak.

Berusia 25 tahun dan merupakan kerani akaun di sebuah firma kewangan di Johor, gadis ini antara dua peserta wanita yang terpilih untuk berentap di program tersebut.

Menurut Tasya, pada saringan awal uji bakat program tersebut, dia memilih untuk merahsiakan identiti sebagai adik Achey kerana bimbang ramai yang beranggapan dia menggunakan nama abangnya untuk menumpang populariti.

“Namun, ia akhirnya diketahui juga. Jujurnya, saya bimbang andainya hubungan persaudaraan kami diketahui kerana takut dibayangi abang sendiri.

“Abang (Achey) memang memberi galakan dan sokongan penuh untuk saya mencuba nasib dalam pertandingan ini.

“Sebelum ini, saya ada menghadiri uji bakat pertandingan lain seperti Akademi Fantasia dan Mentor, namun nasib kurang menyebelahi saya,”

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 29 Aug 2023
Hiburan Fri, 24 May 2019

‘Tiada Persiapan Raya Tahun Ini’- Anzalna Nasir

Semoga urusan Anzalna melahirkan anak dipermudahkan oleh Allah SWT… Insha Allah!

Hiburan Mon, 7 Aug 2023

Kunto Aji Berjaya Rawat Rindu 2,0000 Peminat Di Kuala Lumpur

Kehadiran penulis kreatif dan penyanyi penuh rasa berasal dari Yogyakarta, Indonesia, Kunto Aji sememangnya amat dinanti-nantikan oleh para peminat di Malaysia. Konsert Nusafest Kunto Aji yang berlangsung di Zepp Kuala Lumpur pada Jumaat lalu ternyata […]

Hiburan Sun, 30 Jun 2019

Halil Chik Meninggal Dunia

Al-Fatihah…semoga roh Allahyarham dicucuri rahmat.

Hiburan Tue, 21 Nov 2023

Macam Budak Sekolah Menengah! Hael Husaini Dipuji Nampak Makin Muda

Makin tua makin nampak muda pulak dia! Kongsi la petua sikit, Hael😃😀

Hiburan Wed, 16 Jan 2019

TERBAIK! Estranged Jual CD Bantu Perkampungan Di Sabah

Jom dapatkan CD single Milikku hari ini, sambil membeli boleh kita menderma!

Events Wed, 10 Apr 2019

MONSTER X ‘Are Here’ in Kuala Lumpur for Their World Tour

The boys will be making a stop in KL for their ‘WE ARE HERE’ World Tour

error: Content is protected !!