Euforia Bola 2026
Hiburan By: SGMS Faida November 1, 2018 @ 8:09am

Dah Puas Menyanyi Ara Johari Nak Jadi Pelakon Pula

Penyanyi Ara Johari mengaku pernah menerima tawaran berlakon dari beberapa syarikat produksi, sebelum ini.

Namun begitu, penyanyi yang baru tampil dengan single berjudul PAKU ini memberitahu dia masih belum bersedia.

“ Memang ada tetapi mungkin tahun depan kot. Tahun ni belum ready. 

“ Ada yang Ara dah tolak, ada yang masih dalam pertimbangan lagi. Insya Allah, kalau Ara dah ready… kita tengok tahun depan,” katanya kepada xtra.com. 

Dalam pada itu, Ara memaklumkan dia teringin membawakan watak yang tidak menyimpang jauh dari personaliti sebenarnya.

“ Ara tak mahu watak wanita sweet atau memerlukan saya melakonkan wanita sopan.

“ Saya suka watak-watak seperti yang pelakon Scha Al Yahya bawakan sebelum ini, dapat watak macam itu pun best juga,” katanya.

Best jugakan kalau dapat tengok Ara dan Scha dalam sebuah drama yang sama, jadi kakak adik ke? Heh heh…

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 23 Apr 2018

People Believe That This South Korean Mum and Dad are Idols

Their daughter looks like she could be a child actress too.

Hiburan Sun, 3 Dec 2017

“Suami Minta Tidak Hebahkan Perkahwinan Kami”

Izreen turut memohon maaf kepada peminat kerana merahsiakan perkahwinannya sehingga mencetuskan pelbagai spekulasi

Hiburan Wed, 6 Dec 2023
Featured Thu, 29 Sep 2022

Viral Video Nora Danish Didakwa Sengaja Tayang Badan, Ramai Lelaki Gatal Tinggalkan Komen L*cah

Aik Min tengok elok je baju Nora Danish, mata korang ni keranjang sangat 🤪🤪

Hiburan Fri, 4 Jan 2019

Shiha Kecil Hati PIPIYAMA Dikritik Pendengar Malaysia?

Hurm…bila agaknya netizen dekat Malaysia ni nak berhenti buli siber eh? Tak penat ke korang…

Featured Sun, 28 Jan 2024

“Mungkin Saya Nampak Menakutkan Tapi…” – Alami Anxiety Yang Teruk, Puteri Balqis Nafi Bongkak 

Ramai je yang macam Aqish sebenarnya, yang penting just be yourself! Jangan fake okay!

Hiburan Mon, 27 Aug 2018

Memang Trend Artis Tutup Ruangan Komen Ke?

Kenapa agaknya? Adakah ini antara langkah berjaga-jaga seseorang artis untuk tidak dikecam?

error: Content is protected !!