Euforia Bola 2026
Hiburan By: SGMS Enal October 19, 2018 @ 11:12am

Betul Ke Scha Tak Pakai Baju Atau…?

Pelakon Scha Alyahya antara selebriti wanita yang menjadi idola ramai dalam bab berfesyen. Apa saja yang digayakan oleh Scha pasti akan menjadi perhatian. Baru-baru ini, sekeping gambar yang dimuat naik oleh pelakon itu di Instagram miliknya mengundang kecaman netizen.

Rata-rata netizen mempersoalkan baju yang dipakai oleh Scha itu jarang dan agak seksi. Netizen berpendapat baju dalam atau inner warna kulit yang dipakai oleh Scha itu dilihat kurang sopan dan boleh mengundang fitnah.

 

Ada juga mengatakan, tiada bezanya memakai inner sama dengan warna kulit kerana ianya seperti tidak memakai baju

Dalam pada itu, menerusi ruangan komen gambar tersebut, netizen turut menasihati pelakon cantik itu agar lebih berhati-hati dalam soal pemakaian. Tidak kurang juga ada yang meminta untuk memadam gambar tersebut agar tidak mengundang sebarang fitna

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 9 Apr 2024
Featured Wed, 16 Oct 2024

“Saya Masih Ingat Pesan Ayah Jangan Pernah Curang & Menyakiti Isteri”- Fattah Amin

Ingat, setiap kesalahan Allah SWT akan balas cepat atau lambat je👀🙌

Hiburan Mon, 10 Jul 2023

“Bukan Waktunya Lagi Untuk Berlumba Dengan Penyanyi Muda” – Siti Nurhaliza

Bukan masa Siti nak bersaing dengan penyanyi muda sekarang!

Featured Fri, 21 Mar 2025

Kambing Perap Dapat Rating 1/10, Ini Respons Zara Zya – “Kalau Tak Sedap, Tak Apa… Jangan Beli Lagi”

Zara bagaimanapun mengucapkan terima kasih diatas pendapat yang diberikan.

Hiburan Fri, 14 Jun 2019

‘Arwah Pandai Ambil Hati’- Isteri Allahyarham A Rahman Hassan Kongsi Kenangan Lima Tahun Bersama

Arwah sangat penyayang dan pandai mengambil hati orang. Saya masih bersedih atas kehilangannya.

Hiburan Fri, 11 Aug 2023
Hiburan Wed, 24 Aug 2022
Featured Tue, 18 Oct 2022

[VIDEO] Akui Saling Bertukar Cerita, Da’i Syed Berjumpa Individu Dakwa Cicit Nabi Muhammad Curi Perhatian – “Sucinya Wajah Mereka”

Ramai cemburu Da’i Syed berkesempatan berjumpa dengan Mawla.. Agaknya apa yang mereka borak ya?

error: Content is protected !!