Euforia Bola 2026
Hiburan By: Del14 September 6, 2019 @ 3:59pm

Baru 3 bulan Alisa Aisyah Dah Jadi Instafamous!

Baru berusia 3 bulan, ‘followers ‘ laman instagram @thealisaaisyah, anak perempuan pasangan selebriti Hanis Zalikha dan Hairul Azreen ini sudah mencecah 500k!!! Baru 3 bulan dah setengah juta..tak lama lagi pasti dia setanding dengan abangnya @theyusufiskandar yang mempunyai 2.7 juta ‘followers’ kerana ramai netizen yang terhibur dengan keletah Yusuf.

View this post on Instagram

Thank you ?

A post shared by Alisa Aisyah (@thealisaaisyah) on

 

Keluarga bahagia pasangan Hanis Zalikha dan pelakon PASKAL, Hairul Azreen ni punyalah ‘instafamous’ sampaikan akaun instagram kucing mereka @bujibuchempel pun mempunyai 1.3 juta ‘followers’. Ni dah ‘level’ lain dah ni..

 

Kucing pun lagi ramai ‘followers’!

 

 

 

 

Apa-apa pun peminat bayi cilik bernama Alisa ini mesti tak sabar-sabar nak tengok dia besar. Masa bayi pun dah comel dan gebu. Dah besar nanti mesti cantik cam ibunya juga. 

 

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Fri, 26 Dec 2025

4 Alasan Kenapa ‘Duyung: Legenda Aurora’ Wajib Masuk Dalam Senarai Tontonan Hujung Tahun!

Filem ini mengetengahkan gabungan elemen mitos, kekeluargaan, pengembaraan dan humor.

Featured Mon, 3 Apr 2023
Hiburan Thu, 31 May 2018

Comedy Planet Tutup, Afdlin Ucap Terima Kasih

Kami ingin mengucapkan setinggi-tinggi terima kasih kepada yang telah mengunjung dan juga telah memberi sokongan padu kepada kami! Tapi apakan daya, kami sudah tidak mampu meneruskan operasi di Great Eastern Mall. 

Hiburan Wed, 15 Aug 2018

Alahai…Selena Gomez Masih Belum Move On?

Menurut portal berkenaan, penyanyi lagu Wolves ini berharap perkahwinan itu tidak akan menjadi kenyataan.

Hiburan Mon, 12 Aug 2019
Hiburan Thu, 13 Nov 2025

“Tak Perlu Tayang Semula, Ramai Dah Berhijrah” – Heliza Helmi

Heliza Helmi berpendapat tidak wajar ulang siar program realiti nyanyian ramai dah berhijrah

Hiburan Tue, 19 Mar 2019

Akui Status Jantina, Sam Smith Adalah Non-Binary!

Gay ye, yang ni Sam Smith sendiri buat pengakuan yang He is non-binary! Kalau korang taktau tu apa, bolehlah google.

error: Content is protected !!