Euforia Bola 2026
LIFESTYLE By: SGMS Enal September 1, 2018 @ 9:00am

Whoops…Ini Tanda Kamu Sedang ‘Date A Playboy’

Tidak semua beruntung memiliki kekasih hati yang penyayang, setia dan baik. Ada yang wajah handsome tetapi hati busuk dan ada pula wajah biasa sahaja tetapi hati baik. Semuanya bergantung pada nasib bak kata pepatah ‘don’t judge the book by its cover’. Ada caranya untuk mengenali ciri-ciri lelaki playboy . Ini dikongsikan untuk anda ye 

Peramah

Watak sebegini memang diminati oleh wanita. Mudah bergaul dan cukup peramah terutama anda yang cantik dan mempunyai karier yang mantap. 

Perwatakan Menarik 

Berperwatakan menarik dari segi penampilan diri. Ini tidak semestinya handsome atau tampan tapi keterampilan itu menjadikan ianya tertarik

Alasan Demi Alasan

Bila hati sudah mula tertarik pada si dia, mulalah alasan demi alasan diberi seperti sibuk dan sebagainya bila anda cuba menghubungi. Lebih suka menghubungi anda dari disebaliknya

Lebih ‘Caring’

Mesej dan call antara cara untuk menambat hati dimana ada saja isu atau cerita untuk disembangkan berjam-jam terutama sekali bila dilanda kesepian

Ayat ‘Manis’

Haa…ni memang ramai yang terkena bukan? Selalu bermain dengan ayat-atar manis agar nampak cool dan menarik. Jarang membahaskan perkara yang berkaitan dengan komitmen mahupun masa hadapan 

Teman Wanita Ramai

Dah nama playboy pasti teman wanita ramai – keliling pinggang kot! Memandangkan kebanyakannya dalam kategori handsome, charming dan peramah kan? Pasti tidak akan mempamerkan secara terangan sikap penggoda itu, walaupun sebenarnya seorang pemikat.

Apabila anda sudah mula menunjukkan keseriusan dalam hubungan, mulalah cari alasan untuk berpisah hinggakan nampak seperti terhegeh-hegeh mengejar cintanya. Lelaki playboy akan bertukar pasangan tanpa ada perasaan bersalah!

Cuba elakkan perhubungan yang boleh menjerat diri anda sendiri kerana lelaki playboy ini boleh berada dimana -mana sahaja ya!

 

 

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 29 Jan 2019

Will Pan Becomes Timberland’s Brand Ambassador in Support of Environmental Sustainability

Will hopes that his fans and everyone else will be more aware of the current environment issues and take steps towards curbing it.

LIFESTYLE Thu, 5 Jul 2018

Berita Baik Untuk Rakyat Terengganu, Wad Kelas Tiga Bakal Percuma!

Semua golongan tidak kira kaya dan miskin akan dapat menikmati insiatif ini di semua hospital kerajaan seluruh negeri.

Featured Thu, 30 Dec 2021

Abang Viva Terima Sijil Adiwira Prihatin Musibah Dari APM

Wira banjir negara, Azwan Omar, 29, atau lebih dikenali sebagai Abang Viva melahirkan rasa syukur apabila menjadi penerima sijil penghargaan Adiwira Prihatin Musibah baru-baru ini. Anugerah itu diberikan oleh Angkatan Pertahanan Awam Malaysia (APM) dan […]

Hiburan Fri, 9 Jun 2023
Hiburan Wed, 11 Apr 2018

Fairuz Sekadar Kawan, Wany Hasrita Minat Lelaki Sawo Matang

Wany memohon agar netizen tidak terus mensensasikan gossip  tersebut sehingga memberi impak tidak baik kepada ibunya.

Featured Sat, 28 Sep 2024

Didakwa Halang Fattah Amin Hampiri Fazura? Bodyguard Tampil Bersuara – “Kau Jangan Main Tulis Ikut Sedap Kau”

Tak baik taumain serkap jarang macam ni… main tuduh ikut sedap mulut je!

LIFESTYLE Fri, 9 Mar 2018

Kenali si Introvert, Bukan sombong tapi…

Bila si extrovert rasa bosan duduk rumah seorang diri, si introvert pula sangat tenang dan happy. Mereka lebih habiskan masa membaca, berfikir, termenung dan adakala bermonolog sendiri. Jana idea lebih kreatif, si introvert lah heronya!

Featured Thu, 28 Nov 2024

Pelawak Berusia 40 Tahun Disyaki Rogol Gadis 

Suspek lelaki berusia lingkungan 40-an itu kemudian berjaya ditahan dan direman 5 hari.

Events Mon, 26 Feb 2018

Akhirnya Abam Tinggalkan BBB 2018

Abam akhirnya meninggalkan pentas Bintang Bersama Bintang pada minggu yang kelima pada Ahad. Dengan persembahan berkonsepkan kekeluargaan, Abam menampilkan Shaney sebagai artis jemputannya untuk membantu beliau pada kali ini.   Namun, rezeki tidak berpihak kepada […]

Hiburan Wed, 1 Aug 2018

Kantoi! Zul Ariffin Dengan Siapa Tu Dalam Bilik Hotel

Kontroversi semakin panas nampaknya apabila, kedua-duanya dilihat saling membalas komen dan memuat naik beberapa gambar yang berlatar-belakangkan suasana yang sama

error: Content is protected !!