Featured By: Bibi Ramli July 3, 2018 @ 10:49am

10 Pemain World Cup 2018 Yang Paling Pandai Bergaya

Memandangkan hampir semua orang tengah demam World Cup, Hijab & Heels ingin kongsikan sebuah artikel mengenai topik hangat ini.

Jangan risau, penulis tak nak discuss tentang cara pemainan mereka. Nanti tak kena pula dengan konsep yang Hijab & Heels bawa.

Sebaliknya, penulis ingin kongsikan senarai oleh majalah Vogue yang membentangkan siapa antara ramai-ramai pemain itu yang paling pandai bergaya.

Anda mungkin selalu tengok mereka memperagakan jersey bola sepak saja di padang bola. Sebenarnya ketika mereka tak berlatih, boleh tahan juga pilihan outfit mereka!

Kita tak boleh ambil kira pakaian yang ditaja, ya, kerana ia tak semestinya mengikut citarasa pemain bola itu.

Citarasa fesyen ini tak boleh dinilai sebegitu mudah. Kita harus tengok outfit yang dipakai ketika mereka tak menghadiri majlis rasmi.

Jom kita tinjau dulu pemain bola sepak mana yang paling stylish.

1. Keisuke Honda (Jepun)

Foto: Shutterstock

2. Jérôme Boateng (Jerman)

Foto: Getty

3. Paul Pogba (Perancis)

Foto: Shutterstock

4. Héctor Bellerín (Sepanyol)

Foto: Jonathan Daniel Pryce

5. Kylian Mbappé (Perancis)

Foto: Shutterstock

6. Marouane Fellaini (Belgium)

Foto: Getty

7. Eric Dier (England)

Foto: Shutterstock

8. Antoine Griezmann (Perancis)

Foto: Shutterspock

9. Sergio Ramos (Sepanyol)

Foto: Getty

10. Jannik Vestergaard (Denmark)

Foto: Shutterstock

Mungkin foto-foto yang dikongsikan ini tak sangat menunjukkan citarasa fesyen mereka. Tapi jika anda ikuti perkembangan mereka, anda dapat lihat minat mereka terhadap jenama fesyen terkemuka di dunia.

Yalah, dah gaji beribu-ribu, takkan tak nak cuba pakai baju mahal, kan?

Sumber: Vogue

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Eat Travel Thu, 19 Mar 2020

Lokasi tersembunyi saji pemandangan menarik

Rancang dahulu, sewa kemudian

Eat Travel Mon, 14 Oct 2019
Featured Thu, 18 Jun 2020
Featured Wed, 18 Apr 2018

Siapa Kata Nak Buat Mini Pavlova Susah? Senang Saja, Jom Cuba!

Teringin nak makan pavlova tapi tak tahu cara nak buatnya? Jom tengok resepi ni.

Featured Mon, 4 May 2020
Featured Wed, 25 Sep 2019

Pakai kosrset memudaratkan kesihatan? Ini jawapan Kevin Zahri!

Pakai korset beriya, makan tak dijaga macam nak kurus tu sis?

familuv Mon, 18 May 2020
familuv Tue, 16 Jun 2020
Featured Wed, 29 Jan 2020

| Live TV