Euforia Bola 2026
Trending By: Salma Syahbuddin August 8, 2021 @ 12:05pm

“Hang Buang Tebiat Kah,Ni Pi Cucuk Bukan Berj*b*q…B**it Mak Hang La” – Che Ta Tak Sangka Diva AA Sanggup ‘Cakap Belakang’

Kalau sebelum ini selebriti terkenal Rozita Che Wan atau lebih dikenali sebagai Che Ta tampil mencuri tumpuan apabila tampil dengan busana glamor ketika mendapatkan suntikan vaksin dos kedua beberapa hari lalu.

Mempunyai sebab tersendiri,  Che Ta menjelaskan beliau sengaja memberanikan diri ‘melaram’ dengan busana serba mewahnya kerana bimbang baju-baju cantiknya itu akan mereput jika disimpan terlalu lama dan terkurung didalam almari.

Bagaimanapun, tindakan Che Ta itu mendapat komen yang ‘kurang enak’ didengar dari selebriti yang sering terpalit dengan kontroversi iaitu Azwan Ali atau lebih dikenali sebagai Diva AA.

Menerusi perkongsian Che Ta di laman instagram miliknya, beliau sama sekali tidak menyangka Diva AA sanggup ‘cakap belakang’ dengan mengeluarkan perkataan yang tidak ‘sedap’ didengar lebih-lebih lagi sebelum ini hubungan mereka baik-baik sahaja.

“Saya tak tahu sebab apa dia boleh tergamak tulis perkataan “BURIT MAK HANG “ kat saya”

“Tapi tak  sangka la kan, kadang-kadang orang yang dah lama kenal yang kita rasa kita tak ada masalah dengan dia, yang kita rasa dia baik dengan kita rupanya kita kena’baik-baik’ dengan orang macam ni. Hati orang kita tak tahu kan?..”

Tambahnya lagi, beliau dan Diva AA sebelum ini pernah berkerjasama dalam program Lagu Cinta Kita di TV3 ketika beliau dijemput menjadi tetamu undangan. Malah Diva AA juga pernah membuat panggilan video bersamanya.

“Dalam  tahun ini sahaja 3 kali kami jumpa. Borak, ambil gambar, selfie, dan ada juga dia buat video call.

“Pertama kali jumpa untuuk tahun ni adalah ketika saya jadi tetamu jemputan dalam Lagu Cinta Kita lepastu, kami ada shooting bersama dalam Pung Pang Rizalman Raya dan sebelum PKP kami shoot cooking show untuk youtube Rosixomar” jelasnya.

Tidak habis disitu, Che Ta juga sebelum ini sempat membalas kenyataan Diva AA menerusi muat naik di instagram story nya namun, muat naik tersebut telahpun dipadam.

 

 

Bagaimanapun, Che Ta dilihat mendoakan agar Allah SWT memberikan hidayah buat Diva AA.

“Semoga manusia macam ni Allah bagi dia hidayah supaya dia tidak dianggap sampah .. Allahhuakhbar” tulisnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rozita Che Wan (@rozitachewan1)

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Featured Sat, 11 Feb 2023

Dikritik Memalukan Ibu Mentua Selepas Kongsi Video Menari Dengan Suami, Fasha Sandha Tepis Netizen

Bila lagi nak bermesra dengan suami kan? 🤪🥰 Netizen jealous ke tuuu?

Trending Fri, 30 Mar 2018

Bakal Pengantin Sempat Pergi Menyamun!

Bagaimanapun, peguam Ishak Kari yang mewakili tertuduh merayu jaminan rendah diberikan dengan alasan tertuduh yang bekerja sebagai pemandu lori akan melangsungkan perkahwinannya bulan depan dan semua persiapan telah dibuat.

Featured Mon, 29 May 2023
Hiburan Wed, 15 Apr 2026

AJL40 Separuh Akhir Bakal Bermula, 20 Karya Rebut Tiket Ke Pentas Akhir… Berapa Lagu Akan Layak?

Anugerah Juara Lagu ke-40 Separuh Akhir kini bersedia menyaksikan persaingan sengit antara 20 karya terbaik.

Featured Sat, 28 Sep 2024
Trending Fri, 12 Jul 2019

Alamak…Jurukamera ‘Seriau’ Kena Kacau Maknyah!

Adoi, nasib baik takde apa-apa jadi wak!

error: Content is protected !!