Hiburan By: SGMS Faida December 28, 2019 @ 9:00am

Aina Abdul Jawab Dakwaan Besar Kepala

Selepas lagu Sumpah diumumkan layak ke Anugerah Juara Lagu 34 (AJL34), timbul pula berita tidak enak mengenai komposer dan penyanyi lagu berkenaan, Aina Abdul.

Walau bagaimanapun, penyanyi berusia 26 tahun itu menafikan dakwaan dalam masa sama tidak mahu memberikan komen lanjut mengenai individu yang beranggapan dirinya sebegitu.

 “Saya takkan balas komen sebegitu. Untuk seketika masa, saya kena pertahankan diri. Saya tak nak tersalah cakap. Lagipun, untuk sampai tahap ini, semua orang bebas bercakap.
 
“Tapi, untuk diri saya sendiri, saya tak nak bermusuh dengan sesiapa pun. Semua orang ada hati. Saya percaya semua orang ada baik buruk,” katanya kepada Harian Metro. 
 
Aina atau nama sebenarnya Nurul Aina Abdul Ghani memohon agar individu yang menuduhnya besar kepala perlu mengenalinya terlebih dahulu. 

“Kalau ada orang cakap saya macam itu, mungkin perlu kenal saya lebih dalam. Begitu juga saya. Bagi saya, ini semua mengenai komunikasi. Mungkin juga cara saya ada yang salah. Tapi, dalam perkara sebegini ia membabitkan komunikasi dua hala.

“Apabila sudah lebih kenal, kita akan okay,” katanya.

Dalam perkembangan lain, Aina kini sibuk membuat persiapan rapi untuk persembahan AJL34 nanti. 

“Ini kali pertama saya berjaya melangkah ke pentas berprestij AJL sudah tentunya saya dan pasukan banyak ‘brainstorm’ dengan melihat semula persembahan kesemua finalis tahun lalu.

“Kami cuba nak buat suatu konsep yang masih belum lagi pernah dibuat oleh mana-mana finalis sebelum ini. Saya tak boleh jelaskan lebih lanjut, tunggu saja nanti.

“Buat masa ini, saya belum ‘all out’ lagi jaga pemakanan seperti tidak minum ais dan sebagainya tetapi masuk sahaja bulan Januari, saya akan buat latihan vokal selain pergi ke pusat gimnasium untuk tingkatkan stamina menjelang malam kemuncuk AJL 34,” katanya.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Thu, 1 Mar 2018

Kami Mohon Maaf – Naelofar Hijab

Syarikat memohon maaf terutama kepada penyokong kuat jenama Naelofar dan semua individu yang terjejas dengan insiden itu.

Hiburan Tue, 20 Aug 2019

‘Pilih Dia Bukan Sebab Wang’- Intan Najuwa

Tambah Intan, Razrul masih bujang dan bukan berstatus duda.

Events Sun, 9 Jun 2019

#DramaRaya2019 : Hantu Raya Balik Kampung

Raya baru mula, hantu pun bukan main lagi ye?!

Hiburan Fri, 19 Oct 2018

Hebat! Teliti Rancang Masa Depan, Tony Eusoff Dah Mula Bisnes Makanan

Bukan sosej sahaj malah saya menjual makanan sampingan lain juga. Korang dah try ke belum?

Events Mon, 23 Apr 2018

Empat Peserta Mentor Otai Ini Bakal Berentap Di Pentas Final!

Pemilihan mereka adalah berdasarkan kepada persembahan mereka pada konsert minggu ke- 6 semalam yang turut menampilkan peserta membuat persembahan bersama mentor mereka masing-masing.

Hiburan Sat, 2 Jun 2018

Muzik Video ‘Lavida Raya’ Dapat Sentuhan Anak

Kos pembikinan muzik video singlenya itu tidak terlalu mahal berbanding I Am Me. Penggambaran dilakukan dia rumah sendiri dan saya menggunakan penari daripada kalangan rakan-rakan sendiri termasuk dua anak saya iaitu Cik B dan Kacak sebagai watak utama. Cayalah!

Hiburan Thu, 27 Dec 2018

’Buat Hal Lah Kau Karim!’, Nabila Huda Kongsi Pengalaman Lucu

Memang kelakar habis lah insiden ni. Korang kat luar sana jangan buat macam ni tau. Haha!

Hiburan Thu, 21 Dec 2017

钟铉出殡 | SHINee成员陪「二哥」走最后一程

韩国男团SHINee成员钟铉18日因饱受忧郁症所苦,在公寓内烧炭自杀身亡,享年27岁。他于首尔时间上午9点,在峨山医院出殡,SHINee成员温流、KEY、珉豪、泰民则共列丧主,陪伴永远的「二哥」走完人生最后一程。

Hiburan Tue, 7 Nov 2017

INIKAH ANAK IKAN DATO SRI VIDA?

Ahmad Iqbal Zulkefli, 23, merupakan Pentadbir Laman Sosial Pengasas Kosmetik Vida Beauty mengakui, dia tidak menolak sekiranya di takdirkan berkahwin dengan jutawan kosmetik tersebut.

Contest Mon, 17 Dec 2018

#xtraGiveaway: Spend this New Year’s Eve Partying in Zouk Genting

You’ll be winning free entrance to the hottest party of 2018 AND 2019!

| Live TV