Hiburan By: Ad Ops December 18, 2017 @ 5:47am

“BELAKANGNYA ADA BATU TAR RUMAH AKU” – BADAN BERJERAWAT UQASHA DIKUTUK

Belum pun sampai sebulan isu Uqasha Senrose dan gambar kontroversi edit badan” yang dikecam netizen. Timbul pula isu baru apabila Uqasha Senrose sekali lagi mencipta kontroversi dengan memuat naik gambar “badan berjerawat” di laman instagram miliknya.

Sumber: Instagram Uqasha Senrose

Pada mulanya, gambar ini dimuat naik oleh Uqasha untuk memberi kredit kepada makeup artis yang telah menata rias wajahnya. Kalau dilihat sentuhan makeup Uqasha memang cukup “on point” dan sangat “editorial”. Namun, lain pula yang diberi perhatian oleh para netizen kita ni. Rata-rata netizen mengecam bahagian belakang badan Uqasha  yang dikatakan berjerawat dan menggerutu! 

Ini antara komen pedas netizen di instagram milik Uqasha: 

 

Sumber: Instagram Uqasha Senrose

Sumber: Instagram Uqasha Senrose

Sumber: Instagram Uqasha Senrose

Sumber: Instagram Uqasha Senrose

Ada antara netizen yang mempertikaikan keputusan Uqasha yang membuka hijab sekaligus mendorong masyarakat untuk terus mengkritik penampilannya. Tak kurang juga yang memberi komen berbaur jenaka dan mengkritik netizen yang sibuk memperbesarkan isu tersebut.

Isk! sampai macam tu sekali netizen ni kan? Diharapkan Uqasha terus sabar dengan komen segelintir netizen yang tidak habis-habis mengecam beliau. So, pesan kami di xtra berhati-hati lah sebelum anda memuat naik apa-apa gambar. Mulut orang, tak boleh nak tutup sekarang ni. Apa-apa pun, Be strong ye Uqasha!

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Thu, 21 Jul 2022
Hiburan Fri, 26 Apr 2019

‘Apa Faedah Bawa Artis KPOP Datang Sini?’- Datuk Awie Tempelak Tindakan Menteri?

Tahun Melawat Malaysia tapi artis luar pula yang dijemput. Kenapa agaknya ya?

Hiburan Mon, 11 Dec 2017

吉祥物“GoGo”可爱到爆!迎接2018狗年的到来

继往年的吉祥物“威力羊”、“满吉”、“發仔”,广受大众喜爱与好评,首要媒体集团在即将到来的2018戊戌狗年也设计了吉祥物——“GoGo”,并以《GoGo旺得福》为主题的新春活动和同名贺岁专辑。

Featured Tue, 27 Dec 2022
Featured Wed, 10 Aug 2022
error: Content is protected !!