Hiburan By: Mohd Fuad Mohd Noor December 18, 2017 @ 5:47am

“BELAKANGNYA ADA BATU TAR RUMAH AKU” – BADAN BERJERAWAT UQASHA DIKUTUK

Belum pun sampai sebulan isu Uqasha Senrose dan gambar kontroversi edit badan” yang dikecam netizen. Timbul pula isu baru apabila Uqasha Senrose sekali lagi mencipta kontroversi dengan memuat naik gambar “badan berjerawat” di laman instagram miliknya.

Sumber: Instagram Uqasha Senrose

Pada mulanya, gambar ini dimuat naik oleh Uqasha untuk memberi kredit kepada makeup artis yang telah menata rias wajahnya. Kalau dilihat sentuhan makeup Uqasha memang cukup “on point” dan sangat “editorial”. Namun, lain pula yang diberi perhatian oleh para netizen kita ni. Rata-rata netizen mengecam bahagian belakang badan Uqasha  yang dikatakan berjerawat dan menggerutu! 

Ini antara komen pedas netizen di instagram milik Uqasha: 

 

Sumber: Instagram Uqasha Senrose

Sumber: Instagram Uqasha Senrose

Sumber: Instagram Uqasha Senrose

Sumber: Instagram Uqasha Senrose

Ada antara netizen yang mempertikaikan keputusan Uqasha yang membuka hijab sekaligus mendorong masyarakat untuk terus mengkritik penampilannya. Tak kurang juga yang memberi komen berbaur jenaka dan mengkritik netizen yang sibuk memperbesarkan isu tersebut.

Isk! sampai macam tu sekali netizen ni kan? Diharapkan Uqasha terus sabar dengan komen segelintir netizen yang tidak habis-habis mengecam beliau. So, pesan kami di xtra berhati-hati lah sebelum anda memuat naik apa-apa gambar. Mulut orang, tak boleh nak tutup sekarang ni. Apa-apa pun, Be strong ye Uqasha!

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Thu, 19 Jul 2018

#tontonRAISHA2 : Fadlan Hazim Dedah Watak Pengarah Playboy Memang Benar Wujud

Watak Rashdan dalam drama Raisha 2 sebenarnya benar-benar wujud di luar sana. Kata pelakon berusia 26 tahun ini, dia pernah mengenali seorang pengarah yang ‘miang’ orangnya. Dengarnya, suka ‘menghimpit’ pelakon-pelakon wanita berdahi licin. Siapa agaknya orang itu ya? hehe

Hiburan Wed, 19 Sep 2018

Kongsi Video Anak Autisme Bukan Nak Simpati, Zarina Zainuddin ‘Sound’ Netizen Biadab?

Sementara itu, pelakon Zarina Zainuddin yang aktif memuatnaik video anak-anak autisme sebelum ini turut terkena ‘tempiasnya’. Ya lah, siapa yang tak naik angin kan kalau orang kata begitu. Sabarlah ya…

Hiburan Thu, 31 May 2018

Anita Sarawak Kini Hidap Kanser?

Sebelum ini, Anita Sarawak atau lebih mesra disapa dengan panggilan Kak Nita juga dikatakan sudah berhenti dari karier nyanyiannya dan menjual rumah beliau di Las Vegas

Hiburan Wed, 5 Jun 2019

‘Mana Tahu Tahun Depan Beraya Bertiga Pula’- Fazura

Walaupun tahun ini bukan kali pertama kami beraya sebagai suami isteri, bagi saya ia tetap sesuatu yang istimewa buat kami berdua.

Hiburan Thu, 9 May 2019

Siap Sedia Untuk ‘IDC’, Lagu Duet Justin Bieber- Ed Sheeran Keluar Esok!

Nantikan lagu terbaru Bieber and Ed Sheeran pada 10 Mei!

Hiburan Fri, 23 Feb 2018

Faye自爆遭「踢出F.I.R.」网友怒洗版!

飞(Faye)22日自爆遭踢出F.I.R.(飞儿乐团),陈建宁随后也证实飞离开乐团,突如其来的消息震惊大票歌迷,回顾3个月前闹出合约问题时,飞曾感性发文。如今却无预警遭踢出,令不少网友气得上F.I.R.粉丝专页留言洗版!

Hiburan Sun, 13 Jan 2019

ntv7、八度空间「第四届亚洲彩虹盛典」大放异彩!9项入围大获全胜

ntv7和八度空间前天公布获9项提名入围第四届亚洲彩虹盛典,昨晚(12日)在颁奖典礼上写下了傲人的全胜纪录,大放异彩!

Hiburan Fri, 11 Jan 2019

神剧《美丽新世界》5奖项入围「第四届亚洲彩虹盛典」

本地电视剧和节目再次在国际舞台捎来好消息!神剧《美丽新世界》5奖项入围「第四届亚洲彩虹盛典」。

Hiburan Wed, 11 Dec 2019
Hiburan Mon, 2 Sep 2019

Selepas 23 Tahun…Mark Adam Tunai Janji!

Syukur Alhamdulillah Ya Allah…

| Live TV