Hiburan By: SGMS Enal April 15, 2018 @ 6:41pm

Ceraikan Ziana Tapi Bersyarat

Hasrat penyanyi Ziana Zain untuk bercerai secara baik dengan Armin Zaharin tidak kesampaian apabila suaminya itu membangkitkan soal anak-anak mereka.

Armin atau Armin Zaharin Ahmad Zambri, 53, memberitahu Mahkamah Rendah Syariah di sini pada Selasa, dia hanya akan bersetuju melafazkan cerai terhadap Ziana sekiranya dia dibenarkan untuk berjumpa dengan anak-anak mereka.

“Saya bersetuju untuk bercerai dengan baik tetapi dengan syarat saya dibenarkan untuk bertemu anak-anak saya.

“Sejak Mac lalu saya langsung tidak dapat bertemu mereka dan berharap perkara itu dapat diambil kira oleh mahkamah,” katanya.

Armin berkata demikian di hadapan Hakim Syarie, Mohd Nizar Mokhtar yang mendengar kes itu.

Dalam pada itu, menjawab dakwaan Armin, Ziana selaku plantif memberitahu mahkamah, suaminya itu dihalang berjumpa dengan anak-anak atas arahan pihak polis dan peguamnya.

Ini kerana kata Ziana, 50, anak-anaknya adalah saksi berhubung kes jenayah melibatkan Armin atas dakwaan mencederakan salah seorang anak mereka dan prosiding kes itu masih berlangsung di Mahkamah Majistret di sini.

Sementara itu, Mohd Nizar memerintahkan sebuah jawatankuasa pendamai dilantik bagi menyelesaikan kemelut rumah tangga pasangan itu dengan kehadiran pegawai perunding dilantik mahkamah.

Ziana melantik adiknya penyanyi Anuar Zain sebagai wakil pihaknya manakala Armin selaku defendan melantik sahabatnya, Azizi Yaakob bagi sesi itu nanti.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 24 Sep 2018

Henry Golding Will Be Playing a Gay Man Soon

Interesting in light of the massive debate going on right now.

Hiburan Fri, 25 May 2018

Bila Dah Pulih, Fendy Kongsi Cerita Ya!

Assalammulaikum kesayangan abang. Untuk makluman semua abang sihat saja kat sini. Sakit pun cuma sikit saja. Tak ada la sampai teruk sangat macam yang hangpa (kamu) tengok tu. Ironman pun boleh sakit, takkan la abang yang macam ni tak boleh sakit…

Hiburan Fri, 23 Aug 2019

Nabil Mahir, Ayda Jebat Makin ‘Berani’?

Doakan yang baik-baik ajalah ok?

Hiburan Mon, 14 Oct 2019

Mula-mula Dating, Aiman Ajak Zahirah Makan Roti Canai Je?

Siapa kata artis ‘high maintenance’? hehe

Hiburan Thu, 8 Mar 2018

崔始源有望回归! Super Junior 4月发片「MV已拍好」

韩国偶像团体Super Junior去年好不容易等到大部分成员退伍,去年底发行新专辑回归乐坛,却接连发生晟敏被粉丝抵制,以及始源家狗疑似咬伤人致死,最后仅有6人参与宣传活动,希澈更因脚伤无法表演,让粉丝感到难过,不过最新消息是始源已参与新专辑录音,SJ将在4月回归乐坛!

Hiburan Fri, 16 Feb 2018

DAVID TEO TETAP BERPANTUN LUAH PERASAAN SEDIH

David sempat berada di sisi ayahnya semasa mendiang menghembuskan nafas terakhir.
Teo dijangka dikebumikan di Segamat, Selasa depan.

Hiburan Thu, 14 Mar 2019

“Netizen Jangan Jadi Hipokrit” – Shahrulezad Mohameddin Terpaksa Sokong Kenyataan A. Aida

Ingat jangan terus melalak tanpa berfikir secara rasional ye kawan-kawan!

Hiburan Sun, 28 Oct 2018

Kenapa Tiara Menangis Sewaktu Didukung Oleh Erra Fazira?

Kenapa Tiara menangis sewaktu didukung oleh Erra Fazira?

Hiburan Wed, 23 May 2018

Kilafairy Dikecam Kerana Berpakaian Ketat, Nak Tayang Apa Tu?

Gambar tersebut juga seterusnya menimbulkan perbalahan apabila Kilafairy turut membalas komen netizen dalam bentuk sindiran

Hiburan Mon, 10 Dec 2018

Mummy Takkan Kejar ‘Lelaki’!

Apapun, kita doakan yang terbaik buat mummy. kot lah terjumpa jodoh kat Indonesia kan?

| Live TV