Hiburan By: Maya Basir September 28, 2022 @ 8:10pm

“Dah Sendu Sangat Ke?” – Umpama Pakai Bra Diluar, Netizen Kecam Fesyen Masya Masyitah

Penyanyi Masya Masyitah sekali lagi mencetus kontroversi kerana tampil dengan imej lebih ‘daring’ sebagai wanita muslimah.

Menerusi perkongsiannya di Instagram, Masya memuat naik gambar semasa berada di dalam sebuah pusat membeli belah di Dubai.

“Apa yang anda rasa bukan masalah saya,” tulisnya diruangan kapsyen.

Meninjau diruangan komen, rata-rata netizen menegur pakaian yang dipakainya tidak sopan dan tidak sesuai untuk wanita bertudung kerana seperti terlihat memakai bra di bahagian luar.

“Dah sendu sangat ke?

“Done unfollow. Dik bra pakai kat dalam tau bukan kat luar ye.

“Dulu pemakaian dia okay je tapi sekarang kenapa jadi macam ni..Allahuakbar..memalukan.

“Fesyen pun beragak ler…tudung dh mcm sister nun gereja punya stail… Baju plak mcm bra alike.. Jgn lah camni masya..,” komen netizen.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Trending Fri, 28 Sep 2018

WOW… Kasut Termahal Di Dunia Dijual Di Dubai?

Syarikat yang berpangkalan di Dubai ini percaya dengan kepadatan penduduk terdiri dari golongan hartawan di bandar ini percaya kasut ini berpotensi mendapatkan pembeli.

Featured Sun, 3 Oct 2021

Pembayaran BKK Sehingga RM 1,000 Bermula Oktober Ini, Cara Semak Kelayakan & Permohonan

Umum maklum, Bantuan Kanak-Kanak (BKK) 2021 di bawah Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) bertujuan untuk membantu keluarga, penjaga dan kanak-kanak untuk meneruskan kelangsungan kehidupan serta memperolehi jagaan yang sempurna. Bagi mereka yang ingin menyemak syarat kelayakan, […]

Events Wed, 4 Sep 2019

第7届《校园主播培训营》圆满结束!50位大专生正式成为「校园主播」

由ntv7、八度空间举办为期3天的第7届《校园主播培训营》圆满落幕,50位大专生在经过培训后,正式成为「校园主播」!

Featured Wed, 29 Jun 2022
Hiburan Thu, 1 Jun 2023

Isu Berbikini, Kini Giliran Pihak Pengurusan Kasih Iris Leona Pula Beri Kenyataan

Alaa biasalah kan remaja nak cuba semua benda kita boleh tolong nasihat je

Hiburan Wed, 29 Nov 2023