Hiburan By: SGMS Faida October 9, 2018 @ 4:00pm

Disuruh Putihkan Kulit, Ika Nabella Naik Angin?

Siapa yang tak bengang kan bila disuruh buat benda yang kita tak nak? Apatah lagi bila disuruh makan itu ini untuk putihkan kulit. 

Di saat ramai wanita di luar sana yang berlumba mendapatkan kulit putih gebu, pelakon Ika Nabella Abdul Rahim pula tidak berminat untuk berbuat begitu.

Menuru Ika, dia tidak pernah berminat untuk mencuba putihkan kulit biarpun rakan wanita di sekelilingnya semuanya berkulit cerah.

“ Melayu will always be Melayu. Oh tangkap gambar dengan kau kena naikkan glow. Oi! Ko putihkan muka aku sampai hilang batang hidung aku kau edit.

“ Kau yang nak tangkap gambar dengan aku, kau hina kulit aku pulak. Sepanjang hidup aku, aku tak pernah cuba putihkan kulit,” tulisnya di Instastory.

Tambah Ika, dia amat bangga dengan warna kulitnya biarpun tidak secerah rakan sekelilingnya.

“ Saya mahu berbeza daripada orang lain. Malah rakan-rakan juga menghargai saya berbanding berkata tentang warna kulit saya.

“ Orang yang beriya suruh saya makan bedak telan clorox, Go to hell. Kau pun bukan elok mana, biasa-biasa je,” akhirinya

Ish ish siapa yang kritik warna kulit Ika tu? Cantik je kami tengok! 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 2 Dec 2019

Taufiq Hanafi Jadi Penggali Kubur?

Dah tak nak berlakon ke?

Hiburan Sat, 5 Jan 2019

Ini Respon Win Intan Liana Bila Tahu Izreen Azminda Mengandung

Bukan main lagi Intan eh, dah ada pengganti ke tu?

Hiburan Thu, 25 Jan 2018

FANS NO LONGER ABLE TO SEND GIFTS TO BTS

Sending presents are often seen as a sign of love, appreciation and admiration. Unfortunately, fans are no longer allowed to send BTS members gifts.

Hiburan Sat, 21 Jul 2018

Al- Fatihah…Bapa Rosma Meninggal Dunia

Rosmawati dan suami, Khai, bersama semua anggota keluarga berada di sisi Allahyarham ketika menghembuskan nafas terakhir.

Hiburan Thu, 14 Dec 2017

「李连杰的儿子」谢苗24年后长这样?

80/90年代广为人知的武打童星,除了释小龙以外,就是「李连杰的儿子」谢苗了。经过了24年他不仅是名体育老师,偶尔也会参与戏剧演出,让粉丝也不会看不见他。

Hiburan Mon, 5 Mar 2018

Intan Liana DiTawar Menjadi Duta Produk

Hilang suami di sisi bukan kerana dipinta tetapi Tuhan berikan hikmah dimana mendapat beberapa tawaran untuk menjadi duta produk.

Hiburan Wed, 2 May 2018

Takut Dipanggil Gemuk, Tengok Apa Kanye West Buat

Ibu Kanye, Donda West meninggal dunia pada tahun 2007 akibat komplikasi selepas mengalami pembedahan plastik termasuk liposuction.

Hiburan Fri, 29 Nov 2019

黄浚维授勋神山效忠星章!沙洲首华裔男歌手获殊荣

黄浚维授勋神山效忠星章,成为沙巴洲首位华裔男歌手获殊荣。

Trending Wed, 17 Jun 2020

Cukup Sayu, Cucu Bagi Bantuan CPR Demi Selamatkan Nenek Dijangkiti Covid-19

Semoga yang baik-baik sahaja buat keluarga pemuda ini.

Hiburan Wed, 19 Dec 2018

多重身份不忘初衷是音乐!朱浩仁8年磨利刃发新辑

出道10年的朱浩仁,曾往音乐制作人、演员、主持人等多样发展;但他坦言一直没忘记自己进入娱乐圈的初衷,直呼“音乐是一个我想做到死为止的事情。”

| Live TV