Hiburan By: SGMS Faida October 9, 2018 @ 4:00pm

Disuruh Putihkan Kulit, Ika Nabella Naik Angin?

Siapa yang tak bengang kan bila disuruh buat benda yang kita tak nak? Apatah lagi bila disuruh makan itu ini untuk putihkan kulit. 

Di saat ramai wanita di luar sana yang berlumba mendapatkan kulit putih gebu, pelakon Ika Nabella Abdul Rahim pula tidak berminat untuk berbuat begitu.

Menuru Ika, dia tidak pernah berminat untuk mencuba putihkan kulit biarpun rakan wanita di sekelilingnya semuanya berkulit cerah.

“ Melayu will always be Melayu. Oh tangkap gambar dengan kau kena naikkan glow. Oi! Ko putihkan muka aku sampai hilang batang hidung aku kau edit.

“ Kau yang nak tangkap gambar dengan aku, kau hina kulit aku pulak. Sepanjang hidup aku, aku tak pernah cuba putihkan kulit,” tulisnya di Instastory.

Tambah Ika, dia amat bangga dengan warna kulitnya biarpun tidak secerah rakan sekelilingnya.

“ Saya mahu berbeza daripada orang lain. Malah rakan-rakan juga menghargai saya berbanding berkata tentang warna kulit saya.

“ Orang yang beriya suruh saya makan bedak telan clorox, Go to hell. Kau pun bukan elok mana, biasa-biasa je,” akhirinya

Ish ish siapa yang kritik warna kulit Ika tu? Cantik je kami tengok! 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Sat, 9 Dec 2017

TVB艺人江汉疗养院逝世!享年78岁

香港无线电视资深演员江汉惊传7日于疗养院过世,享年78岁,他的太太在8日晚间向媒体证实此消息,震惊不少圈中人。

Hiburan Fri, 5 Jan 2018

MELODI TAMPIL HOST BARU

Mereka merupakan calon yang paling sesuai untuk menjadi hos program Melodi yang akan bermula pada Ahad ini

Events Fri, 7 Dec 2018
Hiburan Thu, 1 Mar 2018

Jangan Salah Anggap, Saya Bukan Gila Glamour

Saya dapat rasa individu itu baik orangnya. Macam ni lah, situasinya macam kita naik kereta. Bila di  luar kereta, baik saja kelakuannya. Tapi lain pula jadinya, bila tengah memandu…terkeluar segalanya!

Events Wed, 12 Sep 2018

Pentas DFP ‘Bergegar’ 15-16 September Ini, Anda WAJIB Tonton Ya!

Kesemua gubahan lagu pada konsert itu nanti mendapat sentuhan penggubah-penggubah muda seperti Leonard Yeap, Luqman Aziz, Syed Sharir Faisal Syed Hussain, Jenny Chin dan Vivian Chua manakala konsert akan dipimpin oleh konduktor Ahmad Muriz Che Rose.

Hiburan Thu, 4 Jan 2018

《歌手6》7强名单海报曝光!张韶涵真的来了!

中国歌唱综艺节目《歌手》第6季(歌手6)将于12日再度登场,7大歌手名单正式曝光,包括张韶涵、汪峰、李圣杰等人。其中来自英国的流行歌手Jessie J也跨海来挑战,同时也是首度请到欧美艺人参加,为节目再添新看点。

Featured Thu, 17 Jun 2021

PDRM Tawar Diskaun Kompaun Trafik 50 Peratus Sehingga 18 Julai

Berita baik bagi mereka yang ingin membayar saman trafik. Polis Diraja Malaysia (PDRM) hari ini menawarkan pengurangan kompaun saman trafik dengan tawaran diskaun sehingga 50 peratus bermula 18 Jun hingga 18 Julai depan. Menurut Pengarah […]

Fab Foodies! Fri, 6 Apr 2018

Rendang Ayam Disuruh Goreng Rangup? Chef Wan Selar Juri MasterChef UK

Sementera itu, Zaleha menerusi laman Instagramnya mengaku terkilan dan kecewa kerana tersingkir namun dia tetap yakin dan mempertahankan caranya memasak! Bagus, semangat itu yang kita perlukan.

Hiburan Thu, 20 Feb 2020
Hiburan Tue, 7 Aug 2018

DSV Buat Perangai, Samakan Karipap Dengan ***

DSV samakan makanan dengan bahagian sensitif wanita???

| Live TV