Hiburan By: SGMS Faida August 18, 2018 @ 2:00pm

Fasha Sandha Terima Lamaran Kahwin?

Alahai, cuba nasib ya dik? Semalam, pelakon Fasha Sandha telah berkongsi kisah lamaran seorang pemuda di laman Instastory.

Nampaknya, komen tersebut menarik minat Fasha untuk membalasnya.

“ Pagi-pagi Jumaat budak 18 tahun dah ajak kahwin…Haih.

Apa pun terima kasih sebab ada keinginan nak kahwin dengan kakak yang dah tak berapa muda ni dik oiii,” tulis Fasha di Instagram.

Tambah pelakon berusia 34 tahun itu, dia menasihatkan agar lelaki itu belajar terlebih dahulu dan membantu keluarga sebelum berfikir tentang perkahwinan.

“Adik… baru 18, jangan la ajak kakak kahwin. Belajar dulu OK. Tolong keluarga awak dahulu,” katanya.

Jaga-jaga dik, Abang Aidil Aziz jealous nanti! Atau mungkin adik ini masih belum tahu bahawa Fasha sudah berpunya… Cuba tengok klip di bawah, sweet kan? 

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Thu, 8 Mar 2018

BTS sings OST For Japanese Remake Of ‘Signal’!

BTS is back with an OST for the Japanese remake of ‘Signal’!

Hiburan Sun, 19 May 2019

Adamidam Sudah Tiada…Al-Fatihah

Semoga roh Allahyarham ditempatkan dalam kalangan orang yang solihin. Al-Fatihah…

Featured Fri, 10 Sep 2021

“Macam Muka Puteri Raja..”- Kecantikan Anak Gadis Fiza Halim Curi Perhatian Ramai

Kecantikan anak gadis kepada pelakon dan bekas anggota kumpulan Elite, Fiza Halim berjaya mencuri perhatian orang ramai. Baru-baru ini, Fiza berkongsi beberapa foto anak dara suntinya di laman Instagram setelah lama tidak bersua muka. Menerusi […]

Hiburan Thu, 23 May 2019

Mira Filzah Trauma Penembak Sebut “Baby Sayang”

Kata pelakon drama Pujaan Hati Kanda ini, apa yang terjadi adalah di luar kawalan dirinya.

Hiburan Sat, 29 Dec 2018

Kereta Mewah Remuk, Safiey Ilyas Kemalangan Jalan Raya

Semuanya terkawal, hati-hati yeah lepasni…

Hiburan Thu, 6 Sep 2018

Selepas 14 Tahun, Bekas Pelajar AFI Hijrah Ke Malaysia?

Bukan tidak mahu tetapi nyanyian adalah minat utama saya. Kalau berlakon sesebuah filem atau sinetron, waktu menunggu agak lama. Berlainan pula jika undangan nyanyian, lebih cepat, seronok dan hasilnya lebih lumayan.

FESYEN Thu, 26 Sep 2019

Nabila Razali Pandai Bawa Diri – Jasmin Hamid

Pelakon hebat yang mencipta nama dari zaman 90an, Jasmiah Abdul Hamid atau lebih dikenali sebagai Jasmin Hamid ini masih aktif berlakon sehingga kini.  Terbaharu, beliau digandingkan dengan penyanyi lagu Pematah Hati, Nabila Razali dalam satu […]

Hiburan Mon, 20 Nov 2017

王源《蒙面》飆唱林宥嘉神曲!「三段高音」全场尖叫

中国人气团体TFBOYS由3个平均年龄17岁的少年组成,日前其一成员王源参加《蒙面唱将猜猜猜》,演唱林宥嘉的经典神曲。会参加这个节目,他进而透露了其中的原因,“现在可能我的人气盖过了我的歌声”,因此想戴上面具最直接地用声音来明白他的歌唱实力。

Hiburan Thu, 22 Mar 2018

Ude Sah Cerai Intan Talak Satu

Kontroversi ini mula timbul apabila pelakon, Izreen Azminda mendedahkan sudah berkahwin dengan Ude secara tertutup pada 8 Ogos lalu

| Live TV