Hiburan By: SGMS Enal December 3, 2017 @ 7:23am

Fathia Latiff Sebak Dapat Pujian Tun Mahathir

Nur Fathia merupakan salah seorang selebriti tanah air yang kini dilihat semakin berani menyuarakan pendapat berkaitan politik walaupun kadang-kadang apa yang diperkatakan oleh pelakon wanita ini adalah isu yang sudah berlalu.

Lebih menarik lagi, baru-baru ini bekas Perdana Menteri iaitu Tun Dr. Mahathir turut memuji keberanian Fathia dalam menyatakan apa pandangannya terhadap isu politik semasa.

“Bila kita diatas, orang sanjung kita mcm nak rak . Well, itu perkara biasa 🙂 Tapi, bila kita sudah tua, atau jatuh, orang kata kita ni dah tak relevan, macam-macam mereka kata, kata kita ni nyanyok, kata kita gila, takdak akai, itu lah dinamakan kacang lupakan kulit yang sememangnya lumrah kehidupan,” tulis Fathia.

 Sementara itu, Fathia turut berasa sebak apabila pujian tersebut datangnya daripada mulut Tun sendiri. Adakah Fathia akan masuk bertanding pilihan raya akan datang? Sama-samalah kita nantikna.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Events Thu, 24 Mar 2022

“Saya Ada 74 Baju….” – Selalu Pakai Baju Cef Sebab Nak Menunjuk Ke? Ini Respons Fazley Yaakob

Aduhai kalau dah namanya cef, mestilah selalu pakai baju cef kan.. 😂

Featured Thu, 13 Oct 2022

Isu Habib Lempar Duit Pada Jemaah, Umie Aida Bagi Penjelasan

Haa sebab apa Habib tu lempar duit eh?

Featured Fri, 30 Sep 2022

Wajah Tenang & Tersenyum, Ebit Lew Sambung Perbicaraan Hari Terakhir

UEL tenang melangkah masuk ke mahkamah sebelum perbicaran bermula.

Featured Sun, 18 Sep 2022
Hiburan Thu, 29 Aug 2019

Shaheizy Sam Ditegur Sebab Boroi

kadang kurus, kadang gemuk…artis juga manusia biasa.

Featured Sun, 3 Jul 2022
Events Thu, 26 Jul 2018

Saksikan Filem Pulang Yang Pastinya Meruntun Jiwa Anda Hari Ini!

Berjaya membuka minda penonton tentang kehidupan sepanjang tiga era ini, Pulang sedikit sebanyak memberi kesedaran tentang betapa besarnya pengorbanan dan usaha yang dilakukan oleh orang-orang terdahulu khasnya kehidupan sebagai seorang kelasi kapal.

Featured Sat, 30 Apr 2022

“Tiba-Tiba Check Akaun, Kosong! – Cik Jenny Menangis Duit Simpanan Dalam Akaun Lesap Dikebas Bekas Kekasih

Girls! Bercinta jangan sampai share hal peribadi macam ni… Ambil kisah Cik Jenny ni sebagai pengajaran dan hati-hati dengan sesiapa pun

Hiburan Thu, 1 Aug 2019

Lamanya Najwa Latif ‘Peram’ Lagu?

Makesure dengar tau lagu ni!

Hiburan Tue, 7 Jan 2020

| Live TV