Hiburan By: SGMS Enal December 3, 2017 @ 7:23am

Fathia Latiff Sebak Dapat Pujian Tun Mahathir

Nur Fathia merupakan salah seorang selebriti tanah air yang kini dilihat semakin berani menyuarakan pendapat berkaitan politik walaupun kadang-kadang apa yang diperkatakan oleh pelakon wanita ini adalah isu yang sudah berlalu.

Lebih menarik lagi, baru-baru ini bekas Perdana Menteri iaitu Tun Dr. Mahathir turut memuji keberanian Fathia dalam menyatakan apa pandangannya terhadap isu politik semasa.

“Bila kita diatas, orang sanjung kita mcm nak rak . Well, itu perkara biasa 🙂 Tapi, bila kita sudah tua, atau jatuh, orang kata kita ni dah tak relevan, macam-macam mereka kata, kata kita ni nyanyok, kata kita gila, takdak akai, itu lah dinamakan kacang lupakan kulit yang sememangnya lumrah kehidupan,” tulis Fathia.

 Sementara itu, Fathia turut berasa sebak apabila pujian tersebut datangnya daripada mulut Tun sendiri. Adakah Fathia akan masuk bertanding pilihan raya akan datang? Sama-samalah kita nantikna.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 26 Jun 2018

郑欣宜来马任《看见你的声音》来宾「他们都靠不住」

郑欣宜于近日来马为《看见你的声音》担任大来宾;节目中安排的“音痴搜查团” 她笑说他们都「靠不住」,反而是现场观众给了很多意见来协助她。

Hiburan Thu, 22 Nov 2018
Hiburan Wed, 17 Oct 2018

克里斯普瑞特童年照「撞脸鬼娃恰吉」

好莱坞男星克里斯普瑞特近日在IG上曝光一张童年照,与鬼娃恰吉撞脸了!而且连服装都100%神还原,笑翻众人。

Hiburan Sun, 16 Dec 2018

黄明志首次与黄小琥、李佳薇同台飙唱!自嘲是小丑

黄明志这个月22日将与黄小琥、李佳薇两个巨肺歌手在云顶飙唱,他坦承压力大自嘲像马戏团的小丑:「感觉上像来乱的!」

Hiburan Tue, 19 Feb 2019

Adik Sudah Popular, Apa Komen Fasha Sandha?

Apa agaknya syarat Fasha buat adik tersayang?

Hiburan Wed, 10 Apr 2019

Penganjur Letak Harga ‘Cekik Darah’, Azza Elite Bawa Diri Ke Singapura

Untung kami pun tak seberapa dalam keadaan ekonomi yang agak perlahan sekarang…

Hiburan Mon, 3 Sep 2018
Hiburan Wed, 8 May 2019

Akim Turun 11 KG Demi ‘Marabahaya Underground’

Akim yang akan membawakan watak Fison Hamdi!

Hiburan Wed, 26 Jun 2019
Hiburan Sun, 2 Jun 2019

Pernah Dilabel ‘Kayu’, Rusdi Ramli Kongsi Pesanan Buat BBNU

Tidak semua pelakon dikurniakan pakej lengkap, namun setiap anak seni perlu berusaha untuk memperbaiki kekurangan dalam diri mereka.

| Live TV