Featured By: Fatin Nurain January 4, 2023 @ 3:39pm

Gara-Gara Tersasul Banyak Isteri, Gelagat Fatin Afeefa Cekik Suami Undang Tawa

Hampir seminggu mendirikan rumah tangga, gelagat pelakon Fatin Afeefa dan suaminya, Aliff Awang mula meraih perhatian rata-rata peminatnya di media sosial.

Menerusi perkongsian di TikTok, Aliff atau lebih mesra disapa sebagai Opai telah memuat naik videonya dicekik oleh Fatin ketika makan bersama gara-gara tersasul mempunyai banyak isteri.

Pada awalnya, salah seorang rakan Opai telah mengusiknya untuk tidak menunjukkan kemesraan mereka selepas melihat pasangan itu makan bersuap.

Namun, Opai membalas usikan kawannya itu dengan menyatakan Fatin kini adalah isterinya sehingga tersasul.

“Ni bini (isteri) aku bro, kalau kau cuba nak kacau hubungan aku dengan bini aku, kau tau tak orang macam kau ni yang kacau bini-bini aku. Eh, bini-bini pulak. Alamak!

“Maafkan saya sayang @bukan fatin afeefa . Ayang sumpah takda orang lain 😭😭😭,” tulisnya.

@aliff_awang Maafkan saya sayang @bukan fatin afeefa ♬ Funny Song – Cavendish Music

Melihat kemesraan pasangan itu bergurau senda, rata-rata pengikutnya meluahkan rasa terhibur dan gembira dengan gelagat mereka.

Malah, mereka turut mendoakan agar hubungan pasangan ini berkekalan sehingga akhir hayat.

ARTIKEL BERKAITAN: Tamat Zaman Ibu Tunggal, Fatin Afeefa Selamat Bernikah

ARTIKEL BERKAITAN: “Tau-Tau Kahwin… Yang Masih Single Okay Tak Tu?” – Netizen Terkejut Fatin Afeefa Bernikah

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Featured Fri, 14 Sep 2018

Coretan Indah Fazura Buat Fattah Sempena Ulang Tahun Ke-28 Suaminya. Happy Birthday Fattah!

Fazura mengusik hati netizen dengan beberapa posting romantis di Instagram sempena ulang tahun kelahiran suaminya, Fattah Amin.

Featured Thu, 17 Nov 2022

“Alhamdulillah, Paling Win!” – Buat Trend Swipe Versi Selawat, Ramai Puji Aniq Suhair

Sudah pasti ramai yang mengenali pelakon Aniq Suhair yang sering kali membuat peminat tak keruan melihat ketampanannya. Terbaharu, tular sebuah perkongsian yang dimuat naik sendiri oleh Aniq di laman TikTok dimana dia mengikuti trend terkini

Trending Tue, 8 Dec 2020

Bantuan Sebanyak RM1,000 Ringankan Beban Golongan Sasaran

Semoga bantuan ini dapat dimanfaatkan sebaiknya

Featured Fri, 9 Apr 2021

“Saya Dengan Seikhlas Hati… ” – Permohonan Maaf Neelofa Secara Terbuka Isu Langgar SOP

Setelah kontroversi pelanggaran SOP melibatkan isu perkahwinan dan rentas negeri yang tular di media sosial, selebriti terkenal, Noor Neelofa hari ini tampil mengemukakan permohonan maaf kepada orang ramai. Menerusi kiriman video yang di hantar kepada

LIFESTYLE Thu, 20 Dec 2018

Jangkitan Penyakit Di Kolam Renang, Ibu Bapa Perlu Waspada

Kalau air kolam tu bau klorinnya kuat sangat pun hati hati ye. Tu biasanya bau klorin yang dah banyak bercampur dengan najis dan kencing

Events Thu, 2 May 2019
Featured Wed, 23 May 2018

10 Selebriti Wanita Tempatan Berdarah Campuran Dengan Kecantikan Wajah Wow!

Lazimnya mereka yang berdarah mix ini mempunyai kecantikan wajah yang outstanding selain susuk tubuh tinggi lampai.

Featured Thu, 8 Sep 2022
Hiburan Thu, 21 Jun 2018

Bukan Tak Nak, Belum Ada Rezeki

Sudah pasti, sebagai wanita yang sudah berumah tangga, saya juga mempunyai impian untuk menjadi ibu.

| Live TV