Hiburan By: Alexon June 4, 2019 @ 10:30am

黄浚维领奖学金赴中国深造!获中国流行乐大师班认证

投身歌唱教育事业10年的JinV黄浚维去年10月发行个人专辑,正式晋升歌手行列;而在今年3月他更是到中国北京参与受中国音乐协会流行演唱认证大师班的课程,成功考取:

■ 声乐专业高级 — 央音全国音乐教师种子人才培养计划结业证书
■ 音乐教师(声乐、高级)岗位能力培训证书、中央音乐学院及中国国家人事人才培训网认证
■ 马来西亚唯一获得「中国音乐协会流行音乐学会高级会员证」
■ 流行演唱高级 — 中国音乐教师流行音乐教师专业能力证书

成为「四科状元」流行音乐教育家,为他的教学生涯再添新的里程碑。“虽有该认证可在中国开学院收生、公开教学的资格,不过目前为止他还是先把本分做好,要好好履行「流行音乐教育家」的任务。”

在为期七天的课程黄浚维坦承获益良多,从授课导师身上学习到专业的音乐知识,加上学员之间毫无芥蒂、防备心的相互交流,愿意以资源分享的方式去探讨、解决问题,让黄浚维特别喜欢这种学习氛围。

值得一提的是,黄浚维去年发布的首张个人专辑《你为什么要唱歌?》首印的2000张CD,预购期间已经卖出了一半,所以工作团队立马加印,现销售成绩已突破3500张,而且全部卖光光,十分振奋人心。

 

最热娱乐焦点、最新艺人动态,守着八度空间中文娱乐新闻节目《八八六十事》

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 27 Aug 2019

沙巴首部电影《疯夏之箱》曹格父子联手演出

电影《疯夏之箱》如火如荼拍摄中,近日剧组迎来「金曲歌王」曹格与曹爸爸,两人联合出演登上大银幕。据悉,曹格在电影中出演一位关键人物,而曹爸爸亦客串一角,父子两人同台飙戏。

Hiburan Tue, 10 Apr 2018

Konsert Bruno Mars Kongsi Tarikh Dengan PRU-14

Konsert Bruno Mars di Kuala Lumpur dijadualkan berlangsung jam 8.30 malam di Axiata Arena, Bukit Jalil.

Hiburan Mon, 14 May 2018

Sheila Rusly Kecewa Dengan Syafiq Kyle?

“Saya tak boleh sewenang-wenangnya tukar pelakon sebab watak itu dipegang oleh Syafiq, kalau orang lain lakonkan dah tak jadi Dekatkan Jarak Kita…

Hiburan Mon, 25 Jun 2018

Tahniah! Comelnya Anak Abah Terlajak Laris

” Sumpah nak tengok @shahidadherbs tahan kat bilik bedah pun tak sanggup. Kuatnya pengorbanan ibu. Setuju tak? Siapa ada pengalaman macam ni?” tulisnya.

Hiburan Fri, 31 Jan 2020
Hiburan Thu, 5 Apr 2018
Hiburan Fri, 25 Oct 2019
Hiburan Mon, 29 Apr 2019

Ramai Artis Buka Tudung, Apa Komen Mira Filzah?

Pesan Mira, bagi yang nak pakai tudung, cuba ikhlaskan dan tenangkan hati…

Hiburan Mon, 1 Oct 2018

Dakwah Cara Anak Muda, Da’i Adam Mahu Kerap Turun Padang

Jika diberi peluang untuk mengacara sesebuah program, saya memilih program untuk mendekati belia di luar sana dan memperbanyakkan aktiviti turun padang untuk berdakwah. Insya Allah jika diizinkan-Nya, doakan agar segalanya dipermudahkan…

| Live TV