Euforia Bola 2026
Featured By: Salma Syahbuddin November 22, 2023 @ 5:31pm

“Kami Selesa Dengan Satu Sama Lain, Sebab Tu Kami Tak Sembunyikan Apa-Apa Kepada Umum” – Puteri Sarah 

Umum mengetahui, kemesraan yang ditunjukkan menerusi beberapa video tular di TikTok melibatkan pelakon sensasi, Puteri Sarah Liyana dan Andi Arsyil menimbulkan pelbagai spekulasi dalam kalangan netizen.

Malah, ramai yang berteka-teki mengenai status terkini hubungan pasangan tersebut, apatah lagi mereka sering ‘kantoi’ dengan panggilan-panggilan mesra ketika sesi live berlangsung.

@_norainibasre_ #norainibasreshop #artisindonesia ##puterisarahliyana #norainibasre #binafshasweet #lumier #arasyidharman #andiarsyil ♬ original sound – Noraini Basre

 

Memetik laporan Harian Metro, Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin, 37, tampil menjelaskan mengenai sejauh mana hubungannya bersama pelakon Indonesia, Andi Arsyil Rahman Putra.

Katanya, hubungan mereka hanya sebagai rakan kongsi dan mereka kerap bertemu secara profesional untuk berbincang mengenai tawaran perniagaan di Malaysia termasuklah mahu meluaskan perniagaan produk kecantikan dan hijab yang diusahakan sehingga ke Singapura.

“Andi pengeluar untuk produk kecantikan dan hijab, jadi saya terfikir kenapa tidak ambil peluang jadi pengedar bagi pasaran tempatan. Insya-Allah, Andi akan ke Kuala Lumpur dalam waktu terdekat kerana kami rancang buka kilang di sini. Kami juga rancang untuk edarkan di Singapura.

“Kami selesa dengan satu sama lain dan kerana itu juga kami tidak menyembunyikan apa-apa kepada umum. Selebihnya kita serah kepada Allah untuk menentukan semuanya,” katanya.

ARTIKEL EBRKAITAN:Ibu Tak Restu, Puteri Sarah Dedah Kena Habis Belajar Dahulu Baru Boleh Jadi Artis

ARTIKEL EBRKAITAN:[VIDEO] “Semoga Lebih Bahagia & Sukses, Awak Single Mom Yang…” – Tunjuk Sikap Prihatin, Netizen Terharu Dengar Pesanan Andi Arsyil Pada Puteri Sarah

ARTIKEL BERKAITAN:”Saya Tak Tahu! Baru Balik Jakarta” – Isu Syamsul, Ira Cerai… Puteri Sarah Enggan Komen

ARTIKEL BERKAITAN:[VIDEO] Comelnya! Hadir Majlis Graduasi Anak, Puteri Sarah Luah Rasa Bangga… Syaikhul Siap Jadi Imam Solat!

ARTIKEL BERKAITAN:Dicop Terpaling Kerja Keras, ‘Mastura’ Siap Persoal Nafkah Yang Diterima Puteri Sarah – “Gilamu Makin Menyerlah Sis”

 

Sumber:  Harian Metro

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Sat, 26 Jan 2019

Demi Save Bidadari, Ismail Izzani Alami Bengkak Badan

Wah, sampai macam tu sekali. Powerlah!

Hiburan Fri, 27 Dec 2019

“Puas Tangan Nak Menepis…” -Datuk A. Aida

18 kali tepis, mungkin 19 kali terima!

Hiburan Thu, 21 Aug 2025
Hiburan Thu, 12 Feb 2026

“Hari Ini Berakhirnya Idah Saya…” – 13 Tahun Bersama, Sharifah Aleya Umum Sah Bercerai

Sharifah Aleya tidak memperincikan punca perpisahan mereka dan memilih untuk tidak membuka ruang kepada spekulasi.

Trending Tue, 24 Dec 2019

Netflix Released New TV Series ‘The Witcher’

Is this the new Game Of Thrones?

Hiburan Mon, 13 Jan 2025
Trending Sun, 21 Apr 2019

‘Suruh Anak Aku Ke Depan Kelas Dan Buka Baju…’- Netizen Dakwa PU Abu Pernah Buli Anaknya Di Sekolah

Susulan kes penceraian PU Abu Sufyan dengan isterinya Ain Afini yang kini tular di media sosial, nampaknya lebih ramai individu tampil mendedahkan sisi lain yang tidak diketahui mengenai ‘ustaz’ viral ini.  Menerusi laman FB seorang […]

Drama Thu, 2 Dec 2021

Pengarah Kisah Cinta Kita Jawab Dakwaan Babak Tepis Telefon Tiru Babak K-Drama Descendants of The Sun

Sebelum ini, tular di TikTok tentang babak di dalam drama bersiri Kisah Cinta Kita dikatakan meniru adegan drama cinta popular di Korea, Descendants of The Sun (DOTS). Menerusi video TikTok yang dimuat naik oleh pengguna […]

Featured Mon, 15 Jul 2024

“Macam Ada Isi Je…” – Penampakan Baby Bump, Netizen Dakwa Marissa Dania Kini Hamil?

Wah, kalau betul apa salahnya kan? Moga yang baik-baik semuanya😍

Featured Mon, 1 Apr 2024

Tebuk Bacaan Al-Kahfi, Netizen Puji Alif Satar – “Nyanyi Sedap, Mengaji Sedap… Boleh Buat Album Mengaji 30 Juzuk Ni”

Meremang ek bila dengar orang mengaji atau menghafaz dengan bacaan yang baik. Salute! ❤️👏

error: Content is protected !!