Featured By: Salma Syahbuddin July 31, 2023 @ 11:24am

“Kau Ingat Aku Dah Tak Ada Agama Sangat Ke?” –  Shakilla Khoriri Perjelas Tuduhan Fitnah, Nafi Mandrem & Kikis Duit Suami Orang

Pelakon Shakilla Khoriri akhirnya tampil menjawab dakwaan kononnya dia sedang menjalin hubungan cinta bersama seorang individu lelaki bergelar suami orang.

Paling teruk, Shakilla juga dituduh melakukan perbuatan khurafat terhadap individu terbabit sehingga ‘tunduk’ kepadanya selain dituduh melakukan perbuatan zina.

 “Hidup aku, nyawa aku, ini yang paling mahal (anak). Dengan nama anak aku, aku tak ada ‘mandrem’ (sihir) orang.

“Siapa yang cakap aku ‘mandrem’ suami orang, aku takkan maafkan orang itu sampai aku mati. Kecuali, engkau datang jumpa aku, engkau minta maaf pada mak bapak aku.

“Aku memang pun tak pernah sampai nak buat benda-benda salah (sihir) disisi Allah. Engkau ingat aku ini apa, dah tak ada agama sangat ke? Aku ada agama. Berdamailah dengan takdir,” katanya ketika ditemu bual dalam program Melodi TV3.

shakilla khoriri melodi

Ketika ditanya sama ada dia menjadi punca perceraian individu terbabit bersama isterinya, aktres ini menafikan tuduhan tersebut.

“Dia menceraikan isterinya, sebelum ini atas kerelaan dia sendiri. Dan keputusan itu dibuat pihak sebelah sana (isteri) tahu.

“Bawa isteri dia, bawa lelaki tu datang jumpa aku.Kau ingat aku ni apa? Dajjal ke apa yang kau ingat aku jahat sangat?

“Benda itu keputusan mereka. Kalau tak nak cerai tak payah teruskan hubungan ni. Aku yang kata tak apa pergi ‘repair’ then, lelaki itu pergi balik lah kat perempuan itu.

“Kami memang pernah rapat ketika dia sudah pun bercerai. Tapi, apabila mereka buat keputusan untuk bersama semula (rujuk), saya dan lelaki itu terus tidak berhubung lagi.

“Sehinggalah kami terbabit dengan urusan kerja semula bersama rakan-rakan yang lain. Hubungan itu atas urusan kerja saja,” jelasnya.

Shakilla khoriri dan suami orang

 

Mengulas lanjut, Shakilla mengaku foto mesra miliknya bersama lelaki yang tular di media sosial sebelum ini adalah khilafnya sendiri.

“Gambar itu pada bulan Ogos dan September dan memang sah dia bukan suami orang. 

“Dan isu pasal gambar bermesra tu saya minta maaf yang itu memang khilaf saya. Perkara itu tidak seharusnya berlaku dan tak pelru dijadikan contoh pun.

“Apa yang saya tak boleh maafkan adalah anda mencuri gambar itu kerana gambar itu hanya saya dan lelaki itu sahaja yang ada. Tak tahu macam mana cara awak boleh ambil,” ujarnya.

Dalam pada itu, Shakilla juga menegaskan akan mengambil tindakan undang-undang kepada individu yang menyebarkan berita palsu termasuk menghantar email berupa foto mesranya sebelum ini.

 

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Trending Fri, 4 Oct 2019

So This Person Who Looks Like Jungkook is Not Jungkook?

This is the weirdest and most disturbing Jungkook-ception we have ever seen so far!

Events Wed, 11 Jan 2023

[VIDEO] Azhar Sulaiman Kongsi Detik Cemas Kasih Leia Ixora Pengsan, Badan Kurus Akibat Menghidap Sakit Hipertiroid

Kesiannya Kasih Leia Ixora 😢 Patutlah nampak kurus sangat 😢 Semoga dipermudah segalanya ❤️

Trending Mon, 9 Apr 2018

Niat Beli Jentolak ‘Lebur’, Peniaga Hilang RM 62,000

Pada mulanya mangsa yang berusia 48 tahun itu telah memasukkan RM 1000 sebagai tanda setuju.

Featured Mon, 31 May 2021

Moratorium 3 Bulan Untuk Golongan B40 Bermula Jun – Perdana Menteri

Menerusi perutusan khas Pengumuman Bantuan PKP 3.0, Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin mengumumkan tempoh moratorium untuk golongan B40 akan dilanjutkan selama tiga bulan. Tambah beliau lagi, mereka yang terjejas juga boleh memilih untuk mendapatkan […]

Hiburan Thu, 15 Feb 2024
Hiburan Fri, 28 Dec 2018

Panas! Alicia Amin Tak Berbaju Lagi?

Teruk sangat ke gambar bogel Alicia ni?

Trending Mon, 1 Oct 2018
Trending Mon, 15 Jun 2020