Hiburan By: SGMS Faida October 10, 2019 @ 2:09pm

Rai Ulang Tahun Perkahwinan Ke 17…Ac Mizal, Isteri Berbalas Ucapan Romantis

Alahai…sweet betul pasangan selebriti ini! 

Isteri kepada pengacara terkenal, Datuk Ac Mizal, Datin Emylia Rosnaida membuat sebuah ucapan romantis khas buat suami tercinta sempena ulang tahun perkahwinan mereka, hari ini. 

Tulis Emylia buat bekas anggota kumpulan yang popular pada era 1990-an, 4U2C ini, dia amat berterima kasih dengan segala pengorbanan yang telah dicurahkan sepanjang bergelar suaminya. 

“Alhamdulillah 17 tahun dah kita berkahwin, terima kasih di atas segala pengorbanan you pada I, thank you menjadi suami yang baik dan menjaga I dan anak-anak dengan baik.

“Dari hari pertama kita bertemu dan hari kita berkata ‘Aku terima’, malah sehingga sekarang, awak tetap lelaki paling sempurna buat saya. Selamat ulang tahun perkahwinan, sayangku!,” tulis Emylia. 

Emylia yang tidak lagi bergelumang dengan dunia seni selepas mendirikan rumah tangga berharap agar ikatan perkahwinan mereka terus kekal baik hingga ke Jannah.

“Terima kasih menjadi suami terbaik. Di hari ulang tahun perkahwinan kita, saya mahu mengingatkan, saya hanya mahu menghabiskan hidup bersama awak sahaja. I love you, happy anniversary B,” tulisnya. 

Dalam masa sama, pasangan yang berkongsi akaun Instagram ini juga dilihat saling berbalas ucapan.

Tidak lama selepas itu, Ac Mizal memuatnaik gambar perkahwinan mereka dengan ucapan romantis buat isteri tersayang.

Pasangan ini mendirikan rumah tangga pada 10 Oktober 2002 dan memiliki dua orang anak iaitu Damien dan Fea. 

Happy Anniversary, Datuk & Datin!

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Events Tue, 31 Dec 2019

Selamat Pulang Ahmad Dhani!

Peminat #balaDewa pastinya gembira dengan perkhabaran ini kan? Tunggu saja konsert DEWA19 di Malaysia

Hiburan Thu, 13 Jun 2019

‘Handal Macam Mana Pun, Tak Guna Kalau Tidak Beradab’- Anak Allahyarham A Rahman Hassan Kongsi Pesanan Terakhir

Pelakon Khir Rahman memaklumkan arwah bapanya, Datuk A Rahman Hassan merupakan seorang yang amat mementingkan adab. Sepanjang hayatnya, arwah banyak berpesan kepada anak-anaknya agar terus menjadi insan yang kaya dengan budi bahasa.  “ Setiap masa […]

Events Wed, 9 Jan 2019
Hiburan Wed, 23 May 2018

Kilafairy Dikecam Kerana Berpakaian Ketat, Nak Tayang Apa Tu?

Gambar tersebut juga seterusnya menimbulkan perbalahan apabila Kilafairy turut membalas komen netizen dalam bentuk sindiran

Hiburan Thu, 14 Mar 2019

‘Jangan Suka Besarkan Hal Remeh’- Wawa Zainal Kongsi Tips Kahwin Di Usia Muda

Saya mengaku dahulu seorang yang suka besarkan hal yang kecil. Boleh bergaduhlah dibuatnya…

Hiburan Thu, 6 Sep 2018

Watch YB Syed Saddiq Have a Friendly Debate Against Form 4 Students

Who could actually argue with such a charismatic man though?

Hiburan Thu, 25 Oct 2018

Rapper Terkenal Afrika Jabulani Tsambo Meninggal Dunia

Rapper terkenal berusia 38 tahun ini pernah berdepan dengan masalah depresi beberapa tahun lalu. RIP HHP!

Hiburan Tue, 6 Feb 2018

ZIZAN RAZAK DEDAH SIAPA WANITA LEMAH LEMBUT ITU

Tweet yang diletakkan dengan hashtag #lelakijangantertipu nyata mendapat perhatian peminat dan pengikut beliau seramai 2.64 juta di laman tersebut

Hiburan Mon, 30 Apr 2018

Anak Jackie Chan Merempat Bawah Jambatan?

“Jadi itulah sebabnya kami membuat video itu kerana kami tidak tahu apa yang perlu dilakukan buat masa sekarang. Apa yang saya tahu ialah cinta kami sangat kuat tetapi kami sangat terdesak, tiada siapa di antara keluarga, sahabat atau perkhidmatan kerajaan datang menghulurkan bantuan,” jelas Ng.

Hiburan Sat, 16 Jun 2018

Sehelai Pun Cukuplah…

Kata penyanyi lagu Misteri ini, sehelai baju raya tidak mendatangkan masalah buat dirinya memandangkan dia tidak akan memakainya sepanjang hari. Wah…baguslah Ernie ni, jimat!

| Live TV