Hiburan By: Salma Syahbuddin May 16, 2018 @ 10:44am

Sajat Mengaku Dirinya Buas!

Kalau episod sebelum ni, Sajat kata nak beli baju bulu-bulu, episod kali ni macam mana pulak? jadi ke tak beli baju bulu-bulu tu? Haa, kenalah tengok episod ni sehingga ke penghujungnya.

Wah! bukan main lagi Sajat shopping kan? Sampai nak tutup butik baju tu pun Sajat tak habis shopping lagi!

Namun, apa yang menariknya teman-teman rapat Sajat pun dapat barang yang mereka nak! Bahagianya dapat kawan macam Sajat ni kan!

Apapun, kena ingat pesan Sajat juga. Shopping jangan sampai tak tidur pula. Tidur kena jaga, supaya bila bangun pagi nanti cantik macam Sajat!

Artikel Yang Berkaitan : 

https://www.xtra.com.my/ms/category/entertainment/posts/sajat-dilabel-makcik-bawang

https://www.xtra.com.my/ms/category/entertainment/posts/gelagat-sajat-bila-shopping-dalam

https://www.xtra.com.my/ms/category/entertainment/posts/proses-rakaman-lagu-sajat-memang-wow

https://www.xtra.com.my/ms/category/entertainment/posts/apa-motif-sajat-peluk-fasha-sandha-erat

https://www.xtra.com.my/ms/category/entertainment/posts/nak-tengok-gelagat-sajat-rekod-album-makhluk-penggoda

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 2 Apr 2019
Hiburan Tue, 7 Nov 2017

GEMPAR! KIP BUAT APA DI ARGENTINA

Siapa yang tidak kenal dengan “Super KIP” negara kan? Di awal usia 19 tahun , Khairul Idham Pawi atau “Super KIP” ini telah melakar sejarah dalam dunia permotoran Negara apabila muncul sebagai juara ketika perlumbaan di Argentina baru-baru ini.

Hiburan Wed, 22 Aug 2018

Eh! Kenapa Anak Marah Diana?

Pelakon, Diana Danielle mengaku pernah dimarahi oleh anak sulungnya, Muhammad gara-gara mengubah imej….

Hiburan Sun, 25 Nov 2018
Hiburan Thu, 24 May 2018

“Beauty Is Pain”- Sajat

Episod kali ini kami akan membawa penonton untuk mengetahui rahsia disebalik bentuk badan Sajat yang menggoda. Wah! mesti penonton semua nak tahu kan agaknya bagaimana lah Sajat menjaga penampilan beliau agar sentiasa kelihatan seksi kan? 

Featured Sun, 26 Jun 2022

“Dia Sebutir Permata, Tak Mahu Nama Digugurkan..’ – Tetap Hadir Penggambaran Selepas Jalani Pembedahan, Pengarah Kongsi Naskah Terakhir Adibah Noor

Maka benarlah, engkau Terlalu Istimewa. Kasih dan sayangmu terpancar, seikhlas, tiada batasan terus membara..

Hiburan Tue, 3 Jul 2018

Siti Nordiana Terpaksa Berkorban Masa Rehatnya Demi…

Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu. Begitulah hidup sebagai seorang anak seni. Selagi masih ada tawaran maka mereka akan sedaya upaya merebut peluang untuk memenuhi kehendak pengarah ataupun penerbit

Hiburan Fri, 18 Mar 2022

| Live TV