Hiburan By: Salma Syahbuddin May 16, 2018 @ 10:44am

Sajat Mengaku Dirinya Buas!

Kalau episod sebelum ni, Sajat kata nak beli baju bulu-bulu, episod kali ni macam mana pulak? jadi ke tak beli baju bulu-bulu tu? Haa, kenalah tengok episod ni sehingga ke penghujungnya.

Wah! bukan main lagi Sajat shopping kan? Sampai nak tutup butik baju tu pun Sajat tak habis shopping lagi!

Namun, apa yang menariknya teman-teman rapat Sajat pun dapat barang yang mereka nak! Bahagianya dapat kawan macam Sajat ni kan!

Apapun, kena ingat pesan Sajat juga. Shopping jangan sampai tak tidur pula. Tidur kena jaga, supaya bila bangun pagi nanti cantik macam Sajat!

Artikel Yang Berkaitan : 

https://www.xtra.com.my/ms/category/entertainment/posts/sajat-dilabel-makcik-bawang

https://www.xtra.com.my/ms/category/entertainment/posts/gelagat-sajat-bila-shopping-dalam

https://www.xtra.com.my/ms/category/entertainment/posts/proses-rakaman-lagu-sajat-memang-wow

https://www.xtra.com.my/ms/category/entertainment/posts/apa-motif-sajat-peluk-fasha-sandha-erat

https://www.xtra.com.my/ms/category/entertainment/posts/nak-tengok-gelagat-sajat-rekod-album-makhluk-penggoda

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Fri, 14 Sep 2018

Awww…Romantiknya Video Ucapan Fazura Buat Suami

Semalam, pelakon Manisnya Cinta Di Cappadoccia itu memuat naik sebuah video yang menceritakan perjalanan cintanya bersama suami tersayang, Fattah Amin.

Hiburan Mon, 9 Sep 2019

Uqasha, Rashidi Ada Apa-Apa ke?

Untungnya Uqasha..kiri kanan orang nak!

Hiburan Wed, 24 Jul 2019

PU Riz ‘Anak Emak’ ke?

Emak segalanya bagi saya.

Hiburan Tue, 19 Dec 2017

Abang Nak Tegur 2.0 Cecah 3.75 Juta Di Youtube

Dato Sri Aliff Syukri dan Nur Sajat mula mendapat perhatian peminat apabila video lagu berkenaan ditonton 3.75 penonton di You Tube. Wow, ramai tu!

Hiburan Tue, 5 Mar 2019

Majlis Resepsi Elfira Loy Di Melaka Ada Nilai Sentimental

Dipercayai majlis tersebut merupakan permintaan daripada nenek Faris sendiri yang ingin melihat cucunya bersanding di kampungnya. 

FESYEN Thu, 10 Oct 2019

This is How Neelofa Single-Handedly Uplifts Modest Fashion to Greater Heights

She is literally a fashion icon whom millennials should look up to!

Hiburan Mon, 5 Nov 2018

‘Maaf…It’s TOO MUCH Untuk Marketing’, Fazley Yaakob Tegur Jutawan Kosmetik

Jutawan kosmetik itu perlu cara bijak untuk mempromosikan produknya bukan dengan cara melulu.

Hiburan Tue, 26 Dec 2017

BERJUBAH, IMEJ BARU ZUL ARIFFIN

Gambar yang baru sahaja dimuat naik itu telah mendapat 104,642 likes dan ribuan komen dari peminat-peminat beliau yang  mencapai purata 1.8 juta followers

| Live TV