Hiburan By: Salma Syahbuddin February 27, 2018 @ 3:54am

“Saya Tahu Apa Saya Buat” – Neelofa Jawab Isu Kelab Malam

Wow! Tak sangka Neelofa lancar koleksi tudung terbarunya di sebuah kelab terkemuka di Kuala Lumpur kan? Namun, tindakannya itu mengundang kecaman teruk daripada peminat beliau sendiri mahupun netizen. Alahai Lofa, kenapalah pilih tempat macam tu?

Menurut Lofa dalam satu temubualnya bersama Berita Harian, beliau tidak akan mempedulikan apa jua kata-kata netizen berhubung pelancaran koleksi terbarunya ini.

“Saya membuat keputusan untuk tidak mempedulikan lagi kritikan orang ramai berhubung mana-mana perkara, yang penting saya tahu apa yang dilakukan.” Jelasnya.

Namun, keterujaan golongan wanita untuk mendapatkan tudung koleksi terbaru Lofa iaitu #BeLofa ini mungkin tersekat apabila ramai yang mempertikaikan kenapa majlis seumpama ini yang berkait rapat dengan agama diadakan di tempat sebegini dan bukannya di tempat yang lebih tertutup atau hotel-hotel mewah.

“Sampai bila pun takkan habis kalau terus melayan kecaman netizen. Jadi tahun ini saya memilih untuk tidak ambil peduli lagi kata-kata orang.” Katanya

Dalam masa yang sama, selain melancarkan koleksi tudung terbaru beliau, Lofa juga turut menyambut majlis ulangtahun ke 29 beliau di sana.

Dan, apa yang lebih mengundang kemarahan orang rama lagi ialah, statement Lofa yang mengatakan tempat tersebut jauh lebih murah berbanding tempat lain sama sekali ditolak oleh peminat dan followers beliau yang kini sudah mencecah 5.5 juta itu.

“Lokasi dipilih sesuai dengan tema selepas menyenarai pendek beberapa tempat. Kalau pilih tempat lain, saya perlu keluarkan wang  8 kali ganda bagi memenuhi kehendak tema.” Tambahnya Lagi

Pelancaran tudung baru #BeLofa semalam

Tindakan Lofa yang katanya ingin mengikut tema itu nyata mengundang kontroversi pelbagai pihak sehingga ada yang melabel beliau sebagai biadap kerana menyentuh sensitiviti masyarakat.

Tapi, pelik juga kenapa Lofa tak dapat tajaan mana-mana pihak? Lofa kan seorang yang berpengaruh?

Apapun Lofa, diharap hal sebegini dijadikan iktibar untuk masa hadapan okay!

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 4 Dec 2018

Konsert Metal Return 1.0 XPDC Dan May Bergabung

Tak sabar rasanya nak tengok Konsert Metal Return 1.0 Live nanti

Hiburan Thu, 27 Jun 2019

Selepas Aksi Cium, Fatin Afeefa Buat Hal Lagi!

Nampaknya, kontroversi ni semakin hangat ye!

Events Sun, 11 Nov 2018

Bii毕书尽:马来西亚是我第3个家!

睽违两年在大马开唱的Bii毕书尽,直言大马是他的第3个家,一路陪伴他成长!

Hiburan Thu, 17 May 2018

Rompak Perabot Mewah, Abang Terlajak Laris Rugi 40k Lagi?

Perasaan kecewa menyelubungi Dato Aliff Syukri dan isteri, kerana apa yang mereka inginkan hanyalah mahu membantu mereka yang betul-betul memerlukan supaya tidak dihimpit dengan kesempitan hidup

Hiburan Thu, 25 Oct 2018

Media Prima Berhad Jalinkan Kerjasama Bersama Dailymotion

Pendapatan Media Prima meningkat kepada RM4.8 juta bagi 6 bulan pertama yang berakhir pada 30 Jun 2018, berbanding RM14.9 juta dalam tempoh perbandingan hasil daripada pengiklanan digital

Events Sat, 26 Jan 2019

Syamel Tak Pernah Mengecewakan?

Tak sia-sia Syamel kurus!

Hiburan Wed, 5 Jun 2019

#DramaRaya2019 : Sufian Suhaimi Tak Balik Raya Dalam Aku Tak Kaya

Nak tahu macam mana Sufian Suhaimi tak balik raya, jangan lupa saksikan drama ni tau!

Hiburan Sat, 11 Jan 2020
Hiburan Wed, 20 Mar 2019

Akibat Terlalu Emosi, Aaron Aziz Mohon Maaf…

Arron juga meminta agar pihak yang sudah membuat sumbangan kepada akaun berkenaan membuat laporan polis secepat mungkin.

Hiburan Wed, 17 Oct 2018

Penangan Putus Cinta, Selena Gomez Alami Masalah Mental?

Selena kini ditempatkan di Pusat Perubatan Cedars-Sinai di Los Angeles selama dua minggu untuk pantauan rapi doktor. Sabar Selena, jangan putus asa!

| Live TV