Hiburan By: Salma Syahbuddin February 27, 2018 @ 3:54am

“Saya Tahu Apa Saya Buat” – Neelofa Jawab Isu Kelab Malam

Wow! Tak sangka Neelofa lancar koleksi tudung terbarunya di sebuah kelab terkemuka di Kuala Lumpur kan? Namun, tindakannya itu mengundang kecaman teruk daripada peminat beliau sendiri mahupun netizen. Alahai Lofa, kenapalah pilih tempat macam tu?

Menurut Lofa dalam satu temubualnya bersama Berita Harian, beliau tidak akan mempedulikan apa jua kata-kata netizen berhubung pelancaran koleksi terbarunya ini.

“Saya membuat keputusan untuk tidak mempedulikan lagi kritikan orang ramai berhubung mana-mana perkara, yang penting saya tahu apa yang dilakukan.” Jelasnya.

Namun, keterujaan golongan wanita untuk mendapatkan tudung koleksi terbaru Lofa iaitu #BeLofa ini mungkin tersekat apabila ramai yang mempertikaikan kenapa majlis seumpama ini yang berkait rapat dengan agama diadakan di tempat sebegini dan bukannya di tempat yang lebih tertutup atau hotel-hotel mewah.

“Sampai bila pun takkan habis kalau terus melayan kecaman netizen. Jadi tahun ini saya memilih untuk tidak ambil peduli lagi kata-kata orang.” Katanya

Dalam masa yang sama, selain melancarkan koleksi tudung terbaru beliau, Lofa juga turut menyambut majlis ulangtahun ke 29 beliau di sana.

Dan, apa yang lebih mengundang kemarahan orang rama lagi ialah, statement Lofa yang mengatakan tempat tersebut jauh lebih murah berbanding tempat lain sama sekali ditolak oleh peminat dan followers beliau yang kini sudah mencecah 5.5 juta itu.

“Lokasi dipilih sesuai dengan tema selepas menyenarai pendek beberapa tempat. Kalau pilih tempat lain, saya perlu keluarkan wang  8 kali ganda bagi memenuhi kehendak tema.” Tambahnya Lagi

Pelancaran tudung baru #BeLofa semalam

Tindakan Lofa yang katanya ingin mengikut tema itu nyata mengundang kontroversi pelbagai pihak sehingga ada yang melabel beliau sebagai biadap kerana menyentuh sensitiviti masyarakat.

Tapi, pelik juga kenapa Lofa tak dapat tajaan mana-mana pihak? Lofa kan seorang yang berpengaruh?

Apapun Lofa, diharap hal sebegini dijadikan iktibar untuk masa hadapan okay!

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Sat, 29 Dec 2018
Hiburan Wed, 20 Dec 2017

BUKAN NAK SOROK – RAMONA ZAMZAM

Ramona turut memaklumkan bahawa dia sudah mendaftarkan nama puteri sulungnya itu tetapi masih belum bersedia untuk mengumumkan nama tersebut kepada public

Hiburan Tue, 21 Nov 2017

史上最大牌女星!拍片临时要求清场「我翻牌决定谁进来」

电影《分贝人生》提名第54届金马奖,日前导演陈胜吉和男主角陈泽耀到台湾宣传受访时笑说,与饰演妹妹的陈彦雯拍戏都要花时间哄对方的情绪,对方还曾经突然要求清场,「她要翻牌决定谁可以进来演出!」

Hiburan Wed, 4 Sep 2019

Sheila Rusly Bukan Terer Drama Je…Tapi….

Boleh buat orang nangis lah!

Hiburan Mon, 28 May 2018

Video Lucah Syafiq Kyle M*****p Jadi Buruan!

Lebih memeranjatkan, video itu mula tular sejak malam tadi di laman Twitter dan boleh dibeli pada harga RM 20. Hurm… betul ke ni?

Hiburan Mon, 26 Feb 2018

独具一格的Gegaria嘉年华

你有多久没有参与户外活动?周末是不是都宅在家、逛购物商场,又或只是看电影呢?小编上周六就去到了关丹达鲁尔马克穆尔体育场参与“Gegaria嘉年华”,从早到晚可说是节目不间断,无论是吃喝玩乐,都可在这里找到,绝对适合一家大小。

Hiburan Thu, 15 Mar 2018

权玄彬爆退出「JBJ宣布解散」4月终止活动

韩国男子团体JBJ由选秀节目《PRODUCE 101》第二季成员组合而成;外界原本传他们打算续约延长活动时间,怎料,14日下午权玄彬宣布离开,团体JBJ也确定「活动只到4月终止」,限定团体即将解散。

Hiburan Wed, 29 Sep 2021

Padat Dengan Mesej Positif, Penyanyi Cilik Timah Ajak Rakyat Malaysia Kembali Ceria

Penyanyi dan pelakon cilik, Fatimah Noryyah Mohd Noor Kosygin atau lebih mesra dengan panggilan Timah, 13, tampil dengan single pertama berjudul Ceria. Kini bernaung dengan label Rocketfuel Entertainment, lagu Ceria merupakan ciptaan komposer terkenal, MFMF […]

Events Thu, 26 Dec 2019
Events Wed, 22 Apr 2020

| Live TV