Contest By: Salma Syahbuddin February 17, 2020 @ 8:00am

“Siapa Tahu Tok Kadi Kat Mana, Nak Suh Nikahkan Diorang Ni” Peminat Restu Hubungan Zara Zya Dan Azlee Khairi

Selepas gandingan mereka menerusi drama Love You Mr Arrogant, kini gandingan mantap dua pelakon hebat ini menerusi drama Seadanya Aku turut menjadi kegilaan penonton drama tempatan.

Siapa sangka gandingan yang cukup serasi ini begitu menjadi apabila drama Seadanya Aku sering mendapat perhatian di setiap episod nya sehinggakan rating drama yang disiarkan menerusi slot Akasia Tv3 ini juga mencanak naik. Malah, apa sahaja yang dimuat naik oleh kedua-dua artis ini menerusi laman sosial mereka sering mencuri perhatian netizen.

Azlee suka sangat sakat Aufiya

Beberapa hari lepas, Azlee khairi dilihat memuat naik sebuah video pendek berdurasi kurang daripada 30 saat memperlihatkan beliau menyakat Zara Zya atau Aufiya  ketika sesi penggambaran drama tersebut. 

 
 
 
View this post on Instagram

Jeng jeng jeng!!!!!! #seadanyaaku #zarul #aufiya #yayunk #smurf

A post shared by azleekhairiofficial (@azleekhairiofficial) on

 Sweet kan Zarul dan Aufiya ni!

Selepas sahaja Azlee Khairi (Zarul) meminta bantuan daripada krew penerbitan, akhirnya Zara munculkan diri dan terkejut sebaik sahaja disergah oleh Azlee.

Walaupun video pendek tersebut dimuat naik beberapa hari yang lalu, namun setakat ini video tersebut telahpun mencecah  135,534 tontonan. 

Peminat minta Zara Zya dan Azlee Khairi kahwin cepat

Peminat juga sedar tentang sikap Azlee yang suka menyakat Zara tidak kiralah ketika sesi penggambaran mahupun dalam drama. Dan, keserasian antara pelakon ini turut mendapat sokongan dari peminat sehinggakan segelintir daripada mereka mendoakan agar kedua-duanya mendirikan rumah tangga.

Azlee Khairi dah bagi hint

Baru-baru ini kelihatannya Zara Zya turut memuat naik gambar menerusi akaun instagram miliknya beserta caption yang bertanyakan tentang pilihan hidup dan Azlee sempat membalas komen tersebut seolah-olah memberi hint  buat Zara. Komen yang ditinggalkan oleh Azlee itu juga nampaknya mendapat 5,961 likes dari followers Zara Zya. Wow!

 

 
 
 
View this post on Instagram

Kalau di beri pilihan, apa yang awak nak sangat dalam hidup awak? ❤️

A post shared by Zara Zya (@zarazya) on

 
Wah, kalau benar bagai dikata, apa salahnya ye tak?
 
Apapun, kita doakan yang terbaik buat kedua-duanya. Kalau makan nasi minyak, jangan lupa jemput Xtra okay!

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 1 Oct 2019
Hiburan Wed, 27 Mar 2019

Awal, Scha Menang Saman RM345,305

Banyak kali juga ditipu apabila ada pihak ambil kesempatan. Jadi, pada usia sekarang Awal tidak mahu lagi dipijak.

Hiburan Sun, 20 May 2018

Nazim Othman Solat Istikharah Sebelum Ambil Keputusan Bercerai

Perceraian bukanlah suatu perkara yang mudah. Lama juga masa yang diambil oleh Nazim Othman dan bekas isteri Bella Dally untuk berbincang dari hati ke hati berhubung keputusan untuk bercerai baru-baru ini.

Hiburan Thu, 2 Jan 2020

Netizen Gempar Bila Remy Ishak Padam Semua Gambar Di IG

Semoga semuanya baik-baik sahaja…

Hiburan Mon, 8 Oct 2018

Fathia Latiff Tak Setuju Wany Hasrita Menang Artis Paling Popular?

Suara pun macam katak ada hati nak menang nampak sangat RASUAH. FACE THE REALITY LISTEN TO HER SONG CAREFULLY!

Events Wed, 15 May 2019

Shopping Just Became a Carnival at Karnival Bling Bling Raya 2019 Kuala Lumpur

Shopping in its own is a pretty fun activity, but why not make it a joyous event by bringing in a bunch of vendors, massive discounts, and popular celebrities? With Hari Raya Aidilfitri around the […]

Hiburan Wed, 29 Aug 2018

Rakan Dedah Perubahan ‘Pelik’ Mel B Selepas Cerai

engambilan arak untuk melupakan masalah mungkin difikirkan mampu melupakan masalah, tetapi Mel B perlu tahu rakan-rakannya cukup risau dengan keadaan wanita itu.

Hiburan Sun, 11 Feb 2018

Beri Peluang Pada Pelakon Baharu

Sebagai orang lama dalam industri saya faham bukan mudah untuk seorang artis baru menempa nama dalam bidang hiburan

Fab Foodies! Wed, 15 May 2019

Biar Betul! Buffet Best Ramadhan 2019 Paling Murah Di Dorsett Grand Subang

Serius la Buffet Ramadhan kat Dorsett Grand Subang serendah RM 99! Jom serbu!

| Live TV