Featured By: Salma Syahbuddin September 13, 2022 @ 4:46pm

Terpaling Juara : Dipanggil Bod*h Sombong & Poyo, Netizen ‘Geram’ Dengar Kenyataan Ifa Raziah

Selepas penyingkirannya pada konsert Terpaling Juara baru-baru ini, ramai nampaknya warganet meninggalkan reaksi positif walaupun nyanyian penyanyi dangdut popular, Ifa raziah kali ini semakin baik.

Namun, apa yang menimbulkan rasa kurang senang warganet adalah, kenyataan yang dikeluarkan beliau sebaik sahaja ditanya mengenai penyingkirannya itu.

“Saya akur tersingkir pada minggu ini. Saya dah kata sejak awal, sama ada tersingkir atau mara ke pusingan akhir, saya tetap Ifa Raziah.

“Rezeki Allah itu luas dan bukan di sini sahaja. Dekat luar sana ada banyak lagi rezeki lain. Mungkin Allah nak tunjuk yang perjalanan saya hanya sampai di sini sahaja tapi dia nak bagi lebih lagi daripada apa yang saya dapat di sini.

“Saya tetap di sini, berdiri teguh dan masih relevan di dalam industri. Orang masih lagi memanggil saya untuk buat persembahan, berlakon dan mengacara. Yang ketawakan saya itu, hidup mereka masih sama sahaja.

“Saya okay sahaja bila orang yang tak suka atau membenci saya. Saya berterima kasih kerana mereka ini yang memberikan promosi percuma kepada saya.

“Yang ketawa-ketawakan saya tu, kau macam tu je hidup engkau! Aku ada starvendors aku, aku ada produk aku, aku kaya juga!” katanya.

@xtra_my Betul tuh rakyat Malaysia ni ada berjuta, ada ramai tau yang sayangkan Ifa Raziah 🥰 Min doakan semoga Ifa Raziah terus suskses ya😘 #fyp #xtramy #ifaraziah #tersingkir #terpalingjuara #playlistajl #tontonmy #beritaditiktok #sembangentertainment ♬ original sound – XTRA

 

Susulan hal tersebut, ramai yang berasa geram dan menyifatkan kata-kata yang dilemparkan penyanyi Ser Ser Ser itu menunjukkan sikap dirinya yang  bongkak.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 7 Oct 2019

Suami Lufya Buat Laporan Polis, Dakwa Imej Tercemar

Selepas memilih untuk tidak mengulas panjang apabila isterinya, pelakon, Lufya Omar kerap membuat kenyataan negatif tentang pergolakan rumahtangga mereka, Dr Che Muhammad Hafiz Che Baharum akhirnya membuat laporan polis terhadap isterinya itu. Dr Che Muhammad

Hiburan Tue, 13 Mar 2018

Putus sekali lagi, hubungan Justin-Selena sudah berakhir!

Mandy Teefey juga tidak mahu Selena dikecewakan oleh oleh Justin lagi selepas apa yang terjadi sebelum ini.

Hiburan Tue, 21 Aug 2018

Siti Nurhaliza and Datuk K’s first wedding anniversary with Aafiyah

The gorgeous little family looks amazing together.

Featured Wed, 15 Sep 2021

Kerajaan Mampu Laksanakan Tambahan Skim i-Citra RM 10,000, i-Survive RM 5,000 One Off Kepada B40 M40′

Umum maklum, kerajaan telah memperkenalkan kemudahan pengeluaran i-Citra yang berjumlah RM 5,000 one off kepada rakyat. Namun, cadangan agar kerajaan dapat menambah baik skim i-Survive membabitkan pemberian pinjaman automatik sehingga RM 5,000 kepada rakyat telah

Featured Wed, 30 Mar 2022

#WhazzupNetizen: Aedy Ashraf Lamar Amelia Henderson, Will Smith Tempeleng Chris Rock & Pensyarah Hina Golongan B40

Segala komen baik positif mahupun negatif dilemparkan oleh netizen ya.. Fuh, panass 🔥

Hiburan Tue, 30 Jul 2019

Dedah Aib Lama, Nabil Mahir Bengang Dengan Bekas Kekasih?

Sebelum ini, Sarah membuat pengakuan terbuka mendedahkan punca sebenar perpisahannya dengan Nabil.

Trending Thu, 20 Sep 2018

Usus Wanita Ini Luka Gara-Gara Suka Makan Ramen

Lagi bahaya kalau anda makan Ramen hari-hari!

Featured Fri, 27 May 2022
Hiburan Fri, 30 Aug 2019

Guna Nama Tanpa Izin, Pak Nil Buat Laporan Polis!

Terutama mereka yang berada di Kuching, saya dapat berita ada menggunakan nama Pak Nil tanpa kebenaran. Katanya sebuah kedai jual alat elektrik.

Hiburan Thu, 18 Oct 2018

Tambah Anak? Nanti Dulu…

Walaupun lahir dalam keluarga yang serba serbi cukup, Ummi yang ditemui di tayangan perdana Gol & Gincu 2 memberitahu anak perempuannya, Ayra Aneesah akan diajar hidup berdikari. Terbaik Ummi!

| Live TV