Featured By: Atiqah Johari September 1, 2022 @ 7:39pm

[VIDEO] ‘Back Up’ Neelofa Di TikTok, Izreen Azminda ‘Sekolahkan’ Netizen Kutuk Warna Inai – “Nama Dia Dah Gah Tak Perlu…”

Isu mengenai produk inai milik selebriti terkenal, Neelofa masih menjadi bualan hangat dalam kalangan wargamaya.

Sebelum ini, ramai yang tidak berpuas hati dengan warna inai tersebut kerana seperti ‘terkepit pintu’ dan terdapat pelbagai pantang larang untuk menggunakannya.

Baru-baru ini, pelakon Izreen Azminda telah mempertahankan produk usahawan selebriti itu ketika membuat siaran langsung bersama di paltform TikTok.

Menerusi video perkongsian tersebut, Izreen menyatakan warna inai tersebut sememangnya sebegitu dan tidak sama sekali seperti terkepit pintu.

“Tak dak kepit kepit pintu… sapa dia habaq kepit pintu, geram aku tengok. Orang dah habaq warna macam ini,” ujar Izreen.

Izreen turut meluahkan rasa geramnya apabila ada segelintir yang mempertikaikan warna inai tersebut dan orang seperti ini tidak boleh untuk ditegur secara berlapik.

“Kadang-kadang puak-puak ni bukan apa, kena kita cakap lagu ni baru depa faham, tak boleh cakap kias-kias. Terkepit pintu apa hang! Terkepit pintu tang mana?

“Memang orang dah kata dah warna ni,” jelasnya lagi.

Dalam pada itu, Izreen turut menyatakan bahawa Neelofa tidak memerlukan sebarang kontroversi kerana namanya telah dikenali oleh orang ramai.

“Sebab apa Neelofa? Saja nak bagi kontroversi. Ni toksah dok bagi dia kontroversi lah hampa. Ni nama dia dah gah tak payah kontroversi. Tak payah kontroversi sangat lah!,” katanya beremosi.

Tambah, ramai yang bersetuju dan menyokong kata-kata Izreen tersebut di ruangan komen.

Namun begitu, ada juga segelintir wargamaya yang menyatakan Izreen sengaja berkata begitu kerana penonton yang menyertai siaran langusung sedang meningkat naik.

@partnernunha Sapa yg duk buat content2 tak menjadi tu? Tgk… kan kak long izreen dah mengamuk 😂#innainunha #innaineelofa #innainunhakl #innainunhaselangor #innainunhaviral #innainunhaderhaka #partnerinnainunha #fyp #neelofa #izreenazminda #fypdongggggggg #fypシ #fy #foryoupage #fypシ゚viral ♬ original sound – PartnerNunHa

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Mon, 15 Apr 2019
Hiburan Mon, 12 Aug 2019
Trending Thu, 21 Oct 2021

Ejen Ali Musim 3 Usahasama Penerbitan Julung Primeworks Studios, Wau Animation & Disney+ Hotstar

Bersiap sedia Ejen, kami menerima intel terkini untuk misi seterusnya, Ejen Ali Musim 3 akan menemui anda semua di skrin terdekat tidak lama lagi! Primeworks Studios, sebuah anak syarikat penerbitan kandungan Media Prima dan WAU

Trending Fri, 16 Aug 2019

This Model is So Ridiculously Perfect that It’s Becoming Disturbing!

Before we start anything, just take a look at these shots!       View this post on Instagram     Shudu X @wwd X @itsclo3d . . Styled by @thealexbadia Dress by @thegreateros_ Article

Hiburan Wed, 7 Sep 2022

Netizen Persoal Kredibiliti Shila Amzah Jadi Peserta

Mungkin nak bawa pembaharuan gitu!!! Tak baik tau cakap tak layak

Fab Foodies! Mon, 31 Dec 2018

Tanda- Tanda Kolestrol Tinggi Dalam Badan

embentukan kolesterol adalah sebahagian daripada proses yang menyempitkan arteri, yang disebut aterosklerosis, di mana plak membentuk dan menyebabkan sekatan aliran darah.

Featured Sun, 3 May 2020

Rakyat boleh lapor kepada pihak berkuasa jika ada pelanggaran SOP

Kerjasama masyarakat dapat bantu usaha Kerajaan

Fab Foodies! Tue, 20 Mar 2018

Attention, Chicken Rice Lovers! This 3kg Plate is Meant for You

This restaurant serves a gigantic 3kg chicken rice to customers and it will definitely satisfy your cravings!

Events Tue, 4 Dec 2018

| Live TV