Featured By: Aqilah Paharuzi June 9, 2022 @ 6:57pm

[VIDEO] “Paling Rare Ni! Jangan Comel Sangat Boleh?” – Aksi Fazura Makan Keropok Satu Balang Besar Pukau Netizen, Dipuji Sangat Humble

Pelakon terkenal, Nur Fazura meraih perhatian orang ramai apabila video yang memaparkan aksinya menikmati keropok ikan dalam satu balang besar telah menghiburkan orang ramai.

Video yang dimuat naik menerusi akaun TikTok rasmi miliknya itu meraih perhatian peminat yang rata-rata tak kering gusi melihat perwatakan spontan Fazura.

@skincarebyfazura #fattzura #fyp ♬ original sound – missfazuraihana

Dalam pada itu, ramai dalam kalangan netizen boleh memahami perasaan terbabit ketika menikmati makanan kegemaran mereka dan netizen terkesima melihat Fazura begitu ‘sempoi’.

Tidak dinafikan aktres jelita ini sering menarik perhatian orang ramai dengan perwatakannya yang lembut apabila berada di sisi suaminya, Fattah Amin.

Netizen sempat memuji Fazura yang tetap kelihatan cantik dengan gayanya yang tersendiri yang dikatakan semakin kelakar.

Semasa artikel ini ditulis video tersebut telahpun meraih sebanyak 1.5 juta tontonan, lebih 200,000 tanda suka dan 2,000 komen.

@fazuraofficialNi salah keropok tu. Kalau takde, I sopan je.♬ Funny Laugh no no no – Sound Effect

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Trending Wed, 14 Feb 2018

11 KPOP SONGS FOR ALL SINGLES THIS VALENTINES DAY

Valentine’s Day is the season for lovers to publicly show off their affection. But what about all the single people? Here are some songs to pull you through this day.

Hiburan Thu, 8 Aug 2019

Jakarta ‘Special’ Untuk Kami- Westlife

Westlife dijangka membuat persembahan di Stadium Malawati, Shah Alam, malam ini. Korang dah beli tiket ke belum?

Hiburan Sun, 8 Apr 2018

Awas! Padam Nama Siti Nurhaliza Kalau Tak…

Saya menafikan sekeras-kerasnya berita itu (jika dirujuk pada saya) dan tidak pasti tujuan pihak yang menulis berita palsu itu.

Hiburan Mon, 17 Feb 2020
Hiburan Thu, 17 Oct 2019

Suami Lufya Tampil Perjelas Isu Tidak Hadir Ke Mahkamah

Kita semua harap perkara ini dapat diselesaikan dengan cara baik kan?

Trending Thu, 22 Feb 2018

INILAH WAJAH BABY NEY NEY

Wahh!!! Comel sungguh Baby Ney Ney!!!

Trending Thu, 3 Dec 2020
Featured Thu, 14 May 2020
Trending Thu, 30 Apr 2020

| Live TV