Euforia Bola 2026
Hiburan By: Salma Syahbuddin August 21, 2018 @ 3:38pm

Kenapa DS Aliff Syukri Sound Netizen Ni?

Apa pula kali ni?

Selepas isteri beliau, Datin Shahida mengamuk di akaun instagram miliknya beberapa hari yang lepas kali ini, giliran DS Aliff Syukri pula bising. Mana taknya, ciri Ask Me Question yang terdapat di laman instagram menjadi platform terbaharu netizen ataupun followers seseorang artis tersebut bertanyakan apa sahaja persoalan yang mereka nak tahu. Betul tak? 

 

Hai lah netizen, agaknya korang takde benda lain ke yang nak tanya, sesuatu yang boleh diambil iktibar atau tanyalah macam mana DS Aliff Syukri boleh berjaya. Ye tak?
 
Apapun, nasib baiklah DS Aliff Syukri tidak mudah melatah dengan soalan yang diberikan netizen. Dan, semoga lepasni netizen semua lebih dalam bertanyakan soalan kepada artis mahupun selebriti kegemaran korang okay!

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Sun, 30 Jun 2019

Kalau Jumpa, Tolong Beritahu Saya!

Semoga semuanya berada dalam keadaan selamat…Amin!

Featured Fri, 24 Apr 2026

“Kalau Ditakdirkan Saya Kahwin Lagi, Saya Takkan Jadi Diri Saya Yang Dulu – Puteri Sarah Liyana

Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin mendedahkan pengalaman kehidupan berumah tangga sebelum ini dan kemungkinan jika dia berkahwin semula pada masa hadapan kelak.

Featured Fri, 11 Oct 2024
Hiburan Mon, 30 May 2022

“Saya Mahu Dia Dianggap Sebagai Seseorang Yang Saya Hargai” – MK K-Clique Masih Belum Berkahwin

MK mengaku belum berkahwin namun mempunyai seseorang yang dia hargai didalam hidupnya.

Hiburan Sun, 12 Aug 2018

Bahagia Bersama Isteri, Aeril Tiada Niat ‘Show Off’

Usia perkahwinan yang sudah memasuki tujuh tahun ini,  Aeril mengakui dia dan isterinya sudah cukup matang dalam mengawal emosi termasuklah hal rumah tangga tanpa ada rasa cemburu atau terasa hati lagi

Hiburan Wed, 10 Jul 2019

Fizo Omar, Mawar Cerai Talak Satu

Doa yang baik-baik semua…

Featured Wed, 1 Feb 2023

Muat Naik Foto Bersama Isteri, Hafidz Roshdi Buktikan Tiada Masalah Rumah Tangga?

Ish ish siapa lah yang buat cerita tu? Happy je suami isteri ni

error: Content is protected !!