Euforia Bola 2026
Hiburan By: SGMS Faida April 4, 2019 @ 3:34pm

‘Lembab, Letih, Semak’- Tiz Zaqyah Naik Angin Dengan Kru?

Kasihan pula dengar dugaan terpaksa dilalui pelakon Tiz Zaqyah yang kini menjalani penggambaran drama Sara Sajeeda terbitan Zeel Production di Pakistan.

Dalam status dimuat naik Tiz di laman Twitter, dia meluahkan rasa ‘geram’ dengan cara segelintir kru di negara itu yang disifatkan sebagai tidak ‘profesional’.

“Kami dapat tahu pelakon Pakistan hanya akan turun set selepas jam 12 tengahari dan ‘calltime’ pagi bukan amalan di sini.

“Separuh hari berlalu begitu saja dan hari penggambaran semakin bertambah,” tulisnya hari ini.

Beberapa hari lalu, Tiz juga sempat berkongsi dugaan dilaluinya dengan isu yang hampir sama di laman Twitter.

“Minta-mintalah ‘settle’ semua sini. Macam-macam dugaan. Mana pernah aku nampak ‘batang hidung’ artis kat set pukul 8 pagi dah ‘ready’.

“Gebang sangat, cakap selalunya ‘shooting’ 15 scene. Ini, kau mula ‘shoot’ lepas lunch, 5 scene satu hari.

“Tambah kau main-main, bergaduh pasal skrip semua nak jadi pengarah. Habis tu pengarah kami tu siapa?

“Sampai ‘fed up’ lah. Kau buat semua sendiri lah. Itu pun lembab. Mood sampai ke laut. Letih. Semak.

“Hari ni aku akan buat muka besi panas selagi semua tak ‘settle’ aku takkan masuk bagi commitment. Kesian team Malaysia kami,” tulis Tiz panjang lebar.

Drama yang bakal ditayangkan di TV3 itu menjalani penggambaran di Malaysia dan Pakistan sejak bulan lalu arahan Eoon Shuhaini terbitan Zeel Production.

End.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Events Thu, 4 Apr 2019

Catch the Dynamic Canadian Band, Diamonds Live at Zeta Bar

You don’t want to miss out on this talented group.

Hiburan Sat, 27 Jan 2018

Kenapa Hairul Azreen Dipanggil Polis

Pelakon lelaki Hairul Azreen telah dipanggil oleh pihak polis untuk siasatan.

Hiburan Sat, 23 Nov 2019

李佩玲玛莎「PK式」倒数演唱会!自爆公司禁爱令

李佩玲和玛莎再携手开唱,倒数演唱会以「PK式」呈现!而玛莎也在媒体追问下,自爆公司有下禁爱令。

Hiburan Thu, 18 Oct 2018

Ripple Kini Lebih Urban!

Ripple bakal tarik lebih ramai pengguna digital

error: Content is protected !!