Euforia Bola 2026
Hiburan By: Salma Syahbuddin September 5, 2018 @ 6:01pm

Kenapa Agaknya Nama Baby J Jadi Bualan Netizen?

Baby J!

Itu antara gelaran atau panggilan pasangan ini buat putera sulung mereka. Ramai netizen yang berteka-teki apakah agaknya nama penuh pasangan Sharnaaz Ahmad dan Noornabila ini selepas genap seminggu kelahiran putera sulung kesayangan mereka itu.

Dan, menerusi muat naik dilaman instagram milik Sharnaaz sebentar tadi, beliau telahpun mengumumkan nama penuh putera mereka sebagai Jebat Jayden Ahmad B. Sharnaaz Ahmad. Wow! Jadi betul lah tekaan netizen selama ni bahawa J itu stand for Jebat ya!

Walaupun dimuat naik beberapa jam yang lepas, nampaknya pengumuman itu telahpun mendapat 64,984 likes.
 
Malah, netizen juga menyifatkan wajah Baby J lebih mirip muka ayahnya. 
Baby J selamat dilahirkan pada 30 Ogos lalu disebuah hospital swasta di ibu kota pada jam 9.01 pagi.
 
 
Wah! comel betul Baby J kan? Serupa nama yang diberi. Apapun semoga menjadi anak yang soleh.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Fri, 2 Sep 2022

Kes Culik Anak Perempuan, Lufya Omar Masih Belum Beri Keterangan

Semoga dipermudahkan segala urusan 🤲🏼

Featured Mon, 16 Jan 2023

Fasa Pertama ‘Konsert Journey To The Future’ Shila Amzah Jelajah 6 Lokasi

Wowwww! Bestnyaaaa! Korang berjaya beli tiket tak pagi tadi? 💃

Hiburan Sun, 15 Apr 2018

丁当自认容易追到手「只是没人敢约我吃饭」

配合全新巡演《想恋一个爱》一恋十年世界巡回演唱会,丁当日前来马进行歌迷见面会。被主持人问及感情状况?她直言自己是个蛮好追的女生,且还打趣的说“大家都不够勇敢,在马来西亚都没有人约我吃饭。”

Featured Wed, 16 Jul 2025

Zulin Aziz Tegur Tindakan Netizen Pertikai Solat Artis & Influence Gara-Gara Pakai Makeup 24 Jam – “Ada Lagi Ke Soalan Macam Ni?”

Zulin Aziz menegur tindakan segelintir netizen yang kerap mempersoalkan sama ada artis dan pempengaruh menunaikan solat atau tidak.

Featured Mon, 23 May 2022
error: Content is protected !!