Euforia Bola 2026
Hiburan By: SGMS Fas May 26, 2019 @ 6:27am

Neelofa Terasa Ditegur Model Senior?

Susulan teguran diterima daripada model Zahnita Wilson baru-baru ini, pengacara terkenal Neelofa mengaku tidak terasa dengan kenyataan yang dikeluarkan.

Kata Neelofa ketika ditemui di majlis berbuka puasa anjuran Chatime X Neelofa di Hotel Royal Chulan Damansara, dia menyifatkan teguran itu sebagai perkara kecil.

“ Saya tak marah atau kecil hati cuma sedikit pelik sahaja. Mungkin lebih manis sekiranya dia tegur secara peribadi atau sampaikan kepada team saya.

“ Saya faham mesej yang dia cuba sampaikan dan saya menerimanya dengan positif,” tambah Lofa.

Beliau juga memaklumkan tiada masalah sekiranya bertembung dengan model berkenaan di mana-mana acara selepas ini.

“ Saya tidak mengikutinya di Instagram tetapi jika selepas ini terjumpa di mana-mana acara, saya tiada masalah untuk bercakap dengannya,” komen Neelofa.

Terdahulu, Zahnita menegur tindakan Neelofa yang memuat naik sekeping gambar di sebuah gurun di mana lokasi berkenaan menyaksikan ratusan keluarga sedang menderita di sana.

Sementara itu, Neelofa juga memaklumkan menerima mesej peribadi selepas ia mula tukar di sosial media.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Featured Thu, 23 Sep 2021

“Memang Sebab Pertahankan Agama Atau Dendam & Dengki?” – Netizen Persoal Niat Pihak Tertentu Didakwa Dedah Aib Ebit Lew

Isu video tular melibatkan pendakwah terkenal, Ustaz Ebit Lew (UEL) mendapat perhatian warganet yang mempunyai pelbagai pandangan. Terbaharu, sebuah video yang dikongsi oleh pendakwah bebas, Firdaus Wong bersama penganalisis jenayah terkemuka, Kamal Affandi di laman […]

Trending Hari Ini Tue, 19 May 2020
Hiburan Thu, 14 Nov 2019
Featured Tue, 29 Nov 2022
Hiburan Thu, 1 Aug 2019

Ex-Hello Venus Member Nara Moves Near to Actor Lee Jong Suk’s House After Caught in a Dating Rumour?

Lee Jong Suk and Nara? Together? What a powerful couple! Their visuals!

Hiburan Wed, 22 Oct 2025
Hiburan Sun, 12 Aug 2018

Bahagia Bersama Isteri, Aeril Tiada Niat ‘Show Off’

Usia perkahwinan yang sudah memasuki tujuh tahun ini,  Aeril mengakui dia dan isterinya sudah cukup matang dalam mengawal emosi termasuklah hal rumah tangga tanpa ada rasa cemburu atau terasa hati lagi

Hiburan Sat, 18 Nov 2017

Siapa Mr N Di Hati Kaka?

Sudah lama kita tidak mendengar berita mengenai Kaka selepas putus dengan Rody suatu ketika dulu. Baru-baru ini, Kaka membuka mulut mengenai hubungan baru dengan seorang jejaka baru dalam hidupnya. Sudah dua tahun kami mengenali, tetapi […]

Featured Thu, 29 Sep 2022
TECH Thu, 1 Mar 2018

Virtual River & Oranges Built By Malaysians For All Couples

If you are planning to look for the perfect soulmate during Chap Goh Mei and want to save the hassle of going to the temple full of people, why not try out the new virtual orange picking app by Wowwwz?

error: Content is protected !!