Euforia Bola 2026
Hiburan By: SGMS Fas February 6, 2018 @ 6:53am

PELIK KIRIMAN ‘KASIH’ KIM KARDASHIAN

 

Hari Kekasih atau Valentine’s Day selalunya disambut dengan kiriman hadiah kepada pasangan masing-masing atas rasa kasih sayang. Tetapi lain pula bagi aktres Hollywood terkenal, Kim Kardashian.

Isteri kesayangan penyanyi rap, Kanye West ini nampaknya menzahirkan rasa sayang dengan memberikan hadiah kepada ‘musuhnya’. Wow, weird huh?

Hadiah berkenaan berbentuk haruman koleksi Kimoji Hearts terbaharunya dalam tiga edisi : Bae, Ride or Die dan BFF. 

Katanya, setiap warna melambangkan maksud berbeza dan dibungkus bersama coklat berbentuk hati.

Ini tiga edisi haruman Kim Kardashian…

Antara nama-nama selebriti  yang menerima hadiah pewangi Bae termasuklah bekas adik iparnya, Blac Chyna, Taylor Swift  dan Paris Hilton.

Walau pun pewangi  Bae mempunyai aura sindiran tetapi melalui twiternya Kim sempat berkata,  “tidak semua orang yang menerima  Bae tergolong dalam kategori ‘musuh’ malah ada juga di antara rakan rapat saya mendapat ‘Bae’ termasuk ibu.”

Jadi ikhlas ke tidak hadiah ini hanya si pengirim dan penerima yang mampu mentafsirkan pengertiannya ya… apa pun sebaik sahaja dilancarkan parfum Kim sold out uolls!

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Thu, 2 Nov 2023
Hiburan Mon, 29 Aug 2022

“Era Itu Sudah Berlalu…” – Ayda Jebat Tak Mahu Babak Bersentuhan

Min pun setuju dengan Ayda tak perlu pun rasanya…

Hiburan Fri, 29 Mar 2019

Dua Lipa and Hael Husaini Kissed?!

Wow, who would have thought…

Hiburan Mon, 21 Jul 2025
Featured Tue, 10 Dec 2024
Hiburan Fri, 25 Mar 2022

Disyaki Terlibat Kes Dadah, Penyanyi Nasyid Ditahan

Penyanyi nasyid itu ditahan di di Kota Damansara.

Hiburan Sun, 14 Jul 2019

Syazwan Zulkifly Belum Sedia Jadi Suami Sebab…

Pelakon Syazwan Zulkifly memiliki sebab tersendiri melambatkan rancangan menamatkan zaman bujang.

Hiburan Wed, 14 Nov 2018

Tiara Jacquelina Terkilan Tak Dapat Jumpa Allahyarham Zaibo

Maklumnya, ‘Hang seorang je yang tengok keadaan aku yang kurus macam ni. Aku rasa aku ada 4-5 bulan aja’

error: Content is protected !!