Euforia Bola 2026
Featured By: Halimey Zamal November 23, 2022 @ 7:59pm

“Saya Inginkan Exposure” – Berbanding Watak, Nabil Aqil Lebih Memilih…

Pelakon Nabil Aqil memberikan fokus kepada pemilihan stesen televisyen (TV) untuk mencipta nama dalam industri.

Menurut Nabil, pemilihan stesen TV penting kerana dia mahu hasil kerjanya ditonton orang ramai.

“Saya nak exposure, nak orang tengok! Saya paling utamakan untuk orang senang nampak, macam orang buka TV, terus tengok, jadi ia lebih worth it.

“Berbaloi dengan masa yang saya habiskan di set penggambaran dan membuat kajian dalam sesebuah watak kerana saya mahu orang tengok hasil lakonan saya,” jelasnya.

Nabil ditemui XTRA sewaktu sesi fotografi drama Budak Tebing 3 di Sri Pentas, Bandar Utama, semalam.

Tambah Nabil, dia harus bijak mengurus masa biarpun sibuk dalam lakonan kerana bekas peserta Hero Remaja ini juga aktif dalam bidang peragaan.

“Selain aktif dalam bidang lakonan, saya juga masih menerima tawaran modelling untuk beberapa jenama. Tak susah mana pun untuk membahagikan masa.

“Kalau client minta tarikh dan ketika itu saya ada shooting, saya akan cakap tidak boleh. Kalau saya berkelapangan dan tiada sebarang penggambaran drama, saya akan cakap boleh sahaja,” ujarnya.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Fri, 4 Jan 2019

Hati Rita Rudaini Robek Lagi?

Semoga Pekan segera ditemui, sabar ya…

Hiburan Mon, 16 Mar 2026

Aprena Manrose Akui Ramai Lelaki Dekati Lepas Cerai, Tapi Belum Sedia Buka Hati – “Penat, Nak Nikmati ‘Single’ Dulu”

Aprena mengakui pernah terfikir sama ada masih ada lelaki yang sudi menerima dirinya selepas memegang status janda

Hiburan Wed, 22 May 2019
Featured Thu, 2 Mar 2023
Hiburan Wed, 30 Jul 2025
Hiburan Thu, 8 Aug 2019

Peminat Tegur Pakaian Eyka Farhana Makin ‘Berani’?

Upload gambar salah…tak upload nanti tanya ke mana hilang pula. Ayooo, netizen!

Hiburan Wed, 18 Oct 2023
Featured Tue, 30 Aug 2022

[VIDEO] Mesra Layan Peminat OKU, Siti Nurhaliza Buat Netizen Cair! – “Terharunya, Tak Kekok Pun…”

Alahai comelnya Siti Nurhaliza layan peminat ☺️☺️ Sweet sungguh!! Tapi kenapa min rasa sebak niiii? 🥲

error: Content is protected !!