Euforia Bola 2026
Hiburan By: SGMS Faida July 20, 2018 @ 3:24pm

Status ‘Maaf, Saya Mula Penat’ Ardell Terus Jadi Tanda Tanya

“ Maafkan saya jika ada yang terasa hati apabila tidak membalas mesej atau menjawab panggilan telefon,” demikian luah pelakon Ardell Aryana di laman Instagramnya.

Status kesihatan pelakon berusia 28 ini menjadi bualan netizen apabila dia katakan tenat akibat kanser.

“ Sejak akhir-akhir ini, saya tidak lagi banyak bercakap. Saya mula penat apabila memaksa diri bercakap dan bertemu orang.

“Saya hanya insan biasa yang memerlukan masa untuk diri sendiri. Terlalu banyak tekanan yang saya lalui. Saya juga ada perasaan.

“ Buat masa ini, saya hanya melakukan perkara yang saya mahu buat,” luahnya.

Ardell itu memberitahu disebabkan keadaan kesihatannya itu, dia mengambil keputusan untuk mengelak seketika daripada bertemu orang ramai.

Ardell sebelum ini, dikatakan menderita sakit kanser, namun persoalan itu masih menjadi tanda tanya sehingga kini.

“ Keluarga saya juga terasa kerana ada masanya, saya tidak bercakap dengan mereka.

“ Ada masa saya bercakap dan bergelak, tetapi tidak selalu. Saya hanya berkongsi apa yang perlu dan bukan untuk meraih simpati.

“Jauh di sudut hati saya menghargai setiap sokongan dan doa yang diberikan. Terima kasih kerana memahami,” katanya.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Tue, 9 Oct 2018

Here’s a New Oppa for Everyone to Fangirl Over; Lui Peng

Okay, he’s not Korean but this Chinese-British hunk will get you going crazy for sure.

Featured Fri, 12 Jun 2026

Noor Nabila Dedah Ciri Lelaki Green Flag, Siap Kongsi ‘Relationship Advice’ – “Utamakan Diri Sendiri Baru Orang Lain”

Noor Nabila berkongsi pandangannya mengenai ciri-ciri lelaki yang dianggap sebagai ‘green flag’ dalam sesebuah hubungan

Hiburan Mon, 19 Nov 2018

#Mentor7: Terkejut Tersingkir Awal, Taufiq Mahu Pulang Kampung?

Walaupun terkejut, Taufiq reda dengan keputusan pihak juri. Protege berusia 24 tahun ini khabarnya mahu pulang semula ke Kedah selepas ini.

Featured Thu, 10 Mar 2022

Buat Perubahan Last Minute Semasa Persembahan Sepi, Aina Abdul Layak Memenangi Vokal Terbaik #AJL36

Fuh, hebatnya Aina! Bak kata pemenang Vokal Terbaik #AJL 36 ni, seorang penyanyi kena ‘Sing Smart’. Betul, Min setuju sangat terutamanya semasa menyanyi persembahan live. Cayalah!

Featured Sun, 5 Dec 2021

Terpaksa Bermalam Di IKEA Kerana Ribut Salji

Bilik pameran IKEA di Aalborg bertukar menjadi tempat penginapan bagi enam pelanggan dan kira-kira 25 pekerja IKEA akibat terkandas dalam ribut salji yang melanda utara Denmark pada Rabu. Memetik laporan AP News, sehingga 30 sentimeter […]

Hiburan Mon, 5 Aug 2024

“Status Hubungan Dengan Jazmy Juma Biarlah Rahsia” –  Scha Elinnea

Dia ambil berat tentang saya, penyayang dan sangat lemah lembut – Scha Elinnea

Hiburan Thu, 7 Jun 2018
Hiburan Sat, 15 Nov 2025
Events Thu, 12 Apr 2018

Rico Rinaldi Dihentam Kerana Gunakan Neelofa

Menurut Rico pemilihan ini adalah disebabkan oleh imej dan penghijrahan Lofa yang dianggap sangat sesuai dengan jenama tersebut. Bagi Rico, beliau mengakui turut terkena tempias melibatkan isu kontroversi Lofa, sehingga menyebabkan ada beberapa pihak penaja yang telah menarik diri disaat-saat akhir. 

Events Wed, 31 Jul 2019

‘Jalan-Jalan Makan Angin’ Brings Hokkaido to Malaysia’s Screens

A tri-party co-production between Hokkaido Cultural Broadcasting Corporation Ltd (UHB), Primeworks Studios and Kantana Japan brings Malaysian audience a 4-episodes series of ‘Jalan-Jalan Makan Angin’ (JJMA) in Hokkaido! JJMA is a travelogue programme where the […]

error: Content is protected !!