#tilljannah By: Dharnieya Nur Amelsa January 27, 2023 @ 4:43pm

[VIDEO] Kongsi Majlis Sambut Menantu, Reen Rahim Geram Dengan Muka ‘Serius’ Adik Ipar – “Dia Ingat Dia Nak Pergi Perang Ke…”

Pelakon Reen Rahim telah menghadiri kenduri sambut menantu yang diadakan di kampung suaminya, Ahmad Nur Hazim Zainal Abidin di Sungai Besar, Selangor, baru-baru ini.

Tular sebuah perkongsian yang dimuat naik oleh Reen atau nama sebenarnya Noreen Ashikin Abdul Rahman di platform TikTok yang memaparkan dia, suaminya dan adik iparnya sedang berjalan.

Berdasarkan hantaran tersebut, Reen yang mengenakan busana pengantin songket berwarna hijau itu difahamkan berkongsi kenduri bersama adik iparnya yang turut memakai songket berwarna ‘marron’.

Reen meluahkan rasa syukur apabila majlis sambut menantu itu berjalan dengan lancar serta selesai dengan baik.

Bukan itu sahaja, perkongsian Reen tersebut turut mengundang tawa ramai apabila dia meluahkan perasaan geram terhadap adik iparnya yang membuat muka serius sepanjang berjalan bersama-sama dengannya.

“Alhamdulillah selesai majlis sambut menantu belah suami. Sederhana itu indah. Tapi aku macam nak pang je adik ipar aku, dia ingat dia nak pergi perang ke muka macam itu,” tulisnya.

@reenrahimmy Alhamdulillah selesai majlis sambut menantu belah cuami.. Sederhana tu indah .. Tp aku macam nak pang je adk ipar aku, die igt die nk pg perang ke muke mem tu anat.. #hazreentilljannah #reenrahim ♬ original sound – Reenrahim

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata warganet turut terhibur melihat gelagat Reen dan adik iparnya itu.

“Muka macam dia pulak kahwin dengan artis hahaha.

“Weh pasal adik ipar kau macam itu hahaha.

“Baru nak fefeling princess tapi tak memasal nak kena jalan laju kejar suami. Tambah pula adik ipar lagu tu. Hauk ek hahaha,” komen netizen.

Malah ramai juga yang memuji sikap sederhana Reen yang sanggup berkongsi majlis bersama-sama dengan adik iparnya.

“Sumpah lah dia artis kot tapi dia tak kisah pun sanding dengan pasangan lain juga. Ala kadar je kendurinya. Respect Reen memang the best.

“Weh I respect dengan dia ni. Sebab rileks je sanding sama-sama dengan adik ipar.

“Moga murah rezeki Reen. Artis paling sempoi.

“Dah lah cantik tapi semopi majlis kahwin. Tak show off. Rating paling tinggi ni. Terbaik,” komen netizen.

Ketika artikel ini ditulis, video tersebut telah meraih sebanyak 2 juta tontonan, 79,000 tanda suka dan lebih 1081 komen.

 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Trending Mon, 9 Jul 2018

Sebelum Misi Bermula, Saya Dah Rasa Tak Sedap Hati…Isteri Penyelam Thailand Luah Rasa

Saya nak beritahu dia yang saya amat sayangkan dia dan boleh diakui tiada lelaki macam dia dalam dunia ini. Saya akan tetap sayangkan dia, sayang saya kepadanya tidak akan berubah

Featured Sun, 19 Apr 2020
Hiburan Sun, 6 Jan 2019

‘Isteri Meroyan Setiap Kali…’ Tauke Jambu Nafi Cerai Isteri Guna WhatsApp

Semoga ada penyelesaian terbaik antara Tauke dan Yaya…

Featured Sat, 12 Aug 2023
Hiburan Tue, 19 Jun 2018

Tahniah! Elvina Mohamad Bakal Jadi Ibu

Tulisnya, dia mengucapkan kesyukuran dan turut berterima kasih buat semua yang mendoakannya bersama suami. Alhamdulillah…Tahniah Elvina dan suami!

Cahaya Mata Mon, 29 May 2023
Featured Sun, 7 May 2023

Ibu Kaka Azraff Meninggal Dunia Akibat Serangan Jantung & Angin Ahmar

Innalillahiwainnalillahirojiun.. Salam Takziah Kaka dan keluarga 🥲🥹❤️

Featured Wed, 26 Oct 2022

“Pelakon ‘Exited’ Jumpa Kereta Aku” – Teruja Jumpa Peminat, Nad Zainal Temui Kenderaan Pertama Miliknya

Pertemuan antara pelakon jelita Nad Zainal dan peminatnya meraih perhatian warganet di TikTok. Tular sebuah video Nad bersama peminatnya gembira bergambar bersama sebuah kereta milik Nad sebelum ini. @bungaorkedrose Exited dia sebab jumpa balik kereta […]