Featured By: Salma Syahbuddin October 17, 2022 @ 1:18pm

[VIDEO] VIRAL! Tersalah Melabur, Akhirnya….

Siapa sini yang ada masalah dengan simpanan dan pelaburan? Mungkin ramai lagi tidak tahu; di mana tempat paling sesuai untuk kita menyimpan dan melabur dengan mudah dan senang. Haa, sama lah macam si Danial itu!

Jom kita saksikan video di bawah untuk tengok apakah pilihan pelaburan yang paling senang dan mudah untuk Danial mula!

Jawapannya mesti lah Amanah Saham Bumiputera atau lebih dikenali sebagai ASB. Siapa sahaja yang tidak kenal ASB sebagai pilihan pelaburan yang paling dipercayai!

Kira untung lah korang setiap tahun ada dividen untuk dinikmati. 

ASB adalah pelaburan yang dipercayai dan menjadi pilihan orang ramai. ASB juga merupakan pelaburan yang berisiko rendah, amat sesuai untuk mereka yang ingin memulakan pelaburan; samada bagi yang baru mula bekerja sebagai tabung kecemasan, simpanan untuk anak-anak dan juga untuk jangka panjang sebagai tabungan persaraan.

Bukan itu sahaja, dengan kuasa kompaun iaitu dividen atas dividen, membolehkan kita untuk mengembangkan pelaburan jika dividen tidak dikeluarkan dalam jangka masa yang panjang.


Pelaburan permulaan minimum RM10 sahaja!

Jika dahulu, untuk memulakan pelaburan memerlukan kita untuk ke bank atau ejen ASNB; sekarang tidak lagi! Dengan hanya memuat turun aplikasi myASNB, korang semua dah boleh mendaftar akaun dan terus mulakan pelaburan dengan minimum RM10!

Aplikasi myASNB ini memudahkan urusan korang untuk pantau pelaburan dan akaun ASNB korang tau.

Selain memudahkan korang untuk setup akaun, di aplikasi myASNB ni juga mudah untuk kita tambah pelaburan, tengok dividen, set  Target Labur, dan melabur konsisten dengan Auto Labur. Jadi senang lah untuk apa-apa tujuan korang melabur; samada untuk hari tua, beli hartanah, bercuti di tepi pantai atau macam-macam lagi.

Semuanya dikawal di hujung jari sahaja!

Semuanya di kawal di hujung jari sahaja!

Jadi apa lagi, jom daftar akaun di aplikasi myASNB dan mulakan pelaburan! Mudah dan senang je kan? Hanya klik, klik, klik dan labur!

“Hadiah keseluruhan lebih RM1 Juta!”

Bukan itu sahaja, sekarang ASNB ada kempen Kumpul & Menang, dan korang berpeluang menang hadiah utama berjumlah RM10,000!

Tekan link SINI info kempen.

Nak daftar akaun myASNB? Korang boleh klik SINI untuk maklumat lanjut.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Trending Thu, 31 Dec 2020
Events Mon, 15 Apr 2019
Featured Fri, 14 Oct 2022

Gambar Adik Disalah Guna, Individu Gesa Pihak Pertubuhan Kasih Neelofa Beri Penjelasan – “Lepas 5 Tahun Jadi…”

Eh, betul ke ni? Katanya sampai sekarang masih tiada sebarang penjelasan daripada Pertubuhan Kasih Neelofa

Featured Wed, 8 Sep 2021
Hiburan Thu, 6 Jun 2019

Giliran Anak Ketiga Kris Dayanti Pula Jadi Penyanyi…

Soundtrack berjudul ‘Sahabat Tersayang’ ini bakal membuatkan pendengar jatuh cinta dengan suara puteri kesayangan diva nombor satu Indonesia ini.

Trending Fri, 5 Jul 2019

Baby named “Google” received gift from Google

Yup, you’re reading it right! The baby’s name is Google and yes, Google’s sent the family a present!

familuv Fri, 8 May 2020
Featured Tue, 11 Jan 2022

“Dia Mengaku Golongan Antivaksin” – Doktor Jual Sijil Vaksin Palsu Cecah RM600 Ditahan

Seorang doktor di klinik swasta di Marang, Terengganu ditahan atas kesalahan menjual sijil vaksinasi palsu pada Sabtu. Memetik laporan Utusan, suspek berusia 51 tahun itu ditahan di sebuah rumah di Kampung Mengabang Tengah. Menurut Ketua

| Live TV