Euforia Bola 2026
Hiburan By: Salma Syahbuddin February 27, 2020 @ 10:00am

[VIDEO] “Lagu Bunkface Triggered, Ancaman Allah Tak triggered Pulak” – Akhir Zaman BUNKFACE Cetus Kontroversi

Wah, akhirnya!

Setelah agak lama menyepi, Bunkface kini tampil dengan single terbaharu mereka berjudul, Akhir Zaman. 

Single kali ini mengisahkan tentang keadaan semasa termasuklah isu terkini yang terjadi di Malaysia dan  yang terjadi disekeliling kita. Manakala, lirik lagu ini ditulis sepenuhnya oleh vokalis kumpulan mereka iaitu, Sam. 

Sumber : Instagram @bunkfaceband

” Kami mendengar suara peminat dan rakyat Malaysia dan sudah menjadi tugas kami untuk menyampaikan suara-suara tersebut

” Jadi ini adalah cara kami menyuarakan isu-isu yang  benar dengan pendapat yang betul demi agama , rakyat dan negara kita, Malaysia.” Katanya.

Selain itu, walaupun baru sahaja dimuat naik, video muzik lirik Akhir Zaman telahpun trending nombor dua di Malaysia. Dan, sehingga artikel ini ditulis, video tersebut telahpun meraih 39, 532 tontonan.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Sun, 3 Aug 2025
Featured Tue, 19 Aug 2025

Daniel Fong Anggap Lakon Babak ‘Buka Baju’ Perkara Biasa – “Mungkin Sebab Badan Saya ‘Not Bad'”

Pelakon Daniel Fong terbuka untuk melakonkan babak ‘buka baju’ sesuai dengan tuntutan naskhah lakonannya.

Hiburan Tue, 16 Dec 2025

The Germans United Anjur Kejohanan Pickleball Satukan Artis, Pengurus & Media… Ismail Izzani Bergelar Juara Tewaskan Imran Aqil!

Best acara ni sebab dapat eratkan hubungan artis, pengurus dan pihak media…. Tahniah Ismail Izzani & pengurus berjaya jadi juara!

Hiburan Fri, 1 Nov 2019

‘Saya Tahu Ayah Layak’- Anak Allahyarham Pitt Hanif Buat Penonton Sebak

ernyata jangkaan kami tidak salah. Sebagai anak, sudah tentu saya amat bangga sekali dengan kemenangan ini. Ini untuk ayah…

Featured Tue, 14 May 2024

“Setiap Orang Ada Cara Masing-Masing”- Gara-Gara Gerakan #Blockout2024, Daiyan Trisha Dedah Bukti… Derma RM100,000 Buat P*lestin

Betul setiap orang ada cara masing-masing. Siapa yang tuduh tu bial nampak Daiyan derma macam ni mesti ‘makan dalam’ kan? Fikri positif saja🤧

error: Content is protected !!