Euforia Bola 2026
Hiburan By: Aqilah Paharuzi August 20, 2024 @ 11:52am

[VIDEO] “Kata-Kata Itu Satu Doa, Tak Kelakar!” – Buat Prank Dijangkiti Monkeypox Pertama Malaysia, Suami Fatin Afeefa Dikecam Netizen

Suami kepada pelakon, Fatin Afeefa iaitu Aliff Awang dikritik netizen selepas memuat naik video ‘prank’ dirinya dijangkiti virus monkeypox.

Video tersebut memaparkan Aliff atau lebih mesra disapa Opai itu memakai pelitup muka seolah-olah menunjukkan keadaannya yang tidak sihat itu.

“Kepada sesiapa yang kenal saya dan berjumpa sejak dua tiga hari lepas ni saya sarankan anda semua pergi periksa sekiranya anda semua positif. Rasanya saya terkena monkeypox pertama di Malaysia,” katanya.

Bagaimanapun, Aliff kemudian bertindak membuka pelitup mukanya lalu menggunakan filter wajah monyet sekali gus ketawa terbahak-bahak.

Video yang telah disunting ke platform TikTok itu menimbulkan rasa kurang senang dalam kalangan netizen kerana menganggap Aliff mempermainkan isu penyakit yang membimbangkan serta semakin hangat di negara Afrika, Thailand, malah Indonesia.

Fatin Afeefa Fatin Afeefa

Menjengah ke ruangan komen hantaran tersebut, netizen meluahkan rasa kesal dan berang serta mendoakan agar Aliff benar-benar dijangkiti penyakit itu.

Fatin Afeefa Fatin Afeefa

Artikel Berkaitan: Anggap Perkara B*doh, Suami Fatin Afeefa Dah Setahun Tinggalkan Dunia Forex? – “Elok Je Boleh Hidup”

Artikel Berkaitan: “Akhirat Kelak Takkan Nak Jawab Bapa Tiri Rela Hati Bayar?” – Tak Culas Beri Nafkah, Fatin Afeefa Dedah Bekas Suami Abai Yuran Sekolah Anak

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Trending Thu, 11 Jan 2024
Hiburan Mon, 8 Jun 2026

Gen Z Suka Masak? Sertai Pertandingan Anjuran Seismik Makan Ini & Menangi RM5,000!

Gen Z yang berjaya menambat hati juri berpeluang membawa pulang hadiah utama bernilai RM5,000!

Hiburan Fri, 28 Feb 2025
Featured Thu, 10 Nov 2022

Imbau Momen Indah Bersama, Puteri Balqis Rindu Arwah Abam – “Pelangi Saya Masih Tidak Berwarna”

Alahai, sayunyaaa luahan hati Aqish nii 🥰 Min pun rindu gelak tawa arwah Abam Bocey.. Al-fatihah ❤️

error: Content is protected !!