Euforia Bola 2026
Hiburan By: SGMS Faida December 26, 2018 @ 11:05am

Julia Farhana Berjuang Bantu Pesakit Mental

Pelakon Julia Farhana memaklumkan dia kini aktif bekerjasama dengan sebuah badan amal  yang memberi tumpuan terhadap kesihatan mental dalam kanak-kanak dan remaja.

Kata pelakon berusia 26 tahun ini, dia memandang serius dalam hal ini dan sebagai selebriti dia terpanggil untuk memperjuangkan menanganinya.

“ Saya melibatkan diri kerana tidak sangka sebenarnya ramai kanak-kanak yang mengalami masalah mental.

“ Jangan fikir masalah ini hanya melanda dalam kalangan dewasa sahaja, itu silap. Atas dasar ini, saya terpanggil untuk lakukan sesuatu,” katanya kepada Mstar online.

Tambah kekasih kepada pelakon Erwin Dawson ini, dia berharap orang ramai lebih peka terhadap isu yang semakin menular ini.

“ Saya harap masyarakat mula memandang serius akan hal ini. Jangan hanya lihat daripada sudut negatif.

“ Mereka perlukan sokongan dan bantuan tepat dan bukan persepsi negatif. Usah kaitkan dengan tidak siuman atau gila kerana ia sama sekali berbeza. Saya harap ramai sedar tentang hal ini,” akhirinya.

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Events Sun, 11 Nov 2018

Bii毕书尽:马来西亚是我第3个家!

睽违两年在大马开唱的Bii毕书尽,直言大马是他的第3个家,一路陪伴他成长!

LIFESTYLE Mon, 5 Feb 2018

‘BANGKIT’ LEPAS JATUH, WANITA INI NEKAD KEMBALI KE DAPUR

Sudah jatuh ditimpa tangga, itulah perumpamaan sesuai untuk wanita berasal dari Singapura ini. Ujian demi ujian dilalui apabila bisnes pengurusan konferens yang diusahakan bersama rakan niaganya ‘lingkup’ di tengah jalan. Lebih perit, beliau dibebani dengan […]

Hiburan Fri, 9 Jun 2023
Hiburan Thu, 17 Jan 2019

Kanye West and Kim Kardashian Expecting Fourth Child

She told people during a Christmas Eve party while drunk.

Featured Sun, 5 Feb 2023

Ummi Nazeera Pesan Jangan Ada Cinta Lokasi – “Ia Menganggu Orang Lain Kalau…”

Kalau pandai control perasaan, go ahead – Ummi Nazeera

Hiburan Wed, 11 Oct 2023

“Korang Ingat Tak Berjuta Ke Bapa Aku Invest Dekat Dia?” – Adik Lelaki Tampil Perjelas Isu Rumah Nak Dijual, Shila Amzah Bengang Kena ‘Mute’

Alamak makin panas isu jual rumah ni.. Semoga perkara ni boleh selesaikan dengan cara baik sesama adik beradik

error: Content is protected !!