Euforia Bola 2026
Selebriti By: Atiqah Johari December 1, 2023 @ 9:08pm

“Can’t Trust Men These Days, Ramai Je Jadi Mangsa Tapi Tak Bersuara” – Riena Diana

Sejak kebelakangan ini, isu mengenai pempengaruh yang mengumumkan telah berkahwin dua menjadi bualan hangat dalam kalangan warganet.

Susulan itu, pelakon Riena Diana tampil memberi pandangannya mengenai isu tersebut.

Kata Riena, personaliti luaran seseorang tidak menjamin keperibadian sebenar mereka.

Malah, dia turut menyatakan bahawa lelaki pada masa kini juga sukar untuk dipercayai.

“Nampak je baik tak semestinya baik & nampak lembut tak semestinya lembut.

“Can’t trust men these days,” tulisnya.

Dalam pada itu, pelakon drama popular Kampung People itu mengetahui bahawa ramai wanita yang berdepan situasi sama namun memilih untuk tidak bersuara.

“Ramai je jadi mangsa lelaki ni kadang-kadang tapi ramai jugak tak bersuara trust me,” katanya lagi.

Riena Diana

Artikel Berkaitan: Putus Cinta Selepas 4 Tahun Bersama, Riena Diana Mahu Perbaiki Diri – “Saya Tak Nak Salahkan Sesiapa…”

Artikel Berkaitan: Riena Diana Beri ‘Peluang Kedua’ Pada Bekas Kekasih, Akui Sikap Obses Jadi Punca Hubungan Retak

Artikel Berkaitan: Muak Diasak Soal Cinta, Riena Diana Pilih Fokus Tentang Kerjaya

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Events Thu, 16 Jan 2025

“Kalau Tak Nak Tengok, Lantaklah Saya Ada Hak”- Shuib Perjelas Dakwaan ‘Tunggang’ Isu Arwah Siti Sarah

‘Saya post orang rumah saya, bukan post orang rumah dia. Apa masalah dia? – Shuib

Featured Sat, 12 Jul 2025

PU Riz Luah Rasa Syukur Banyak Impian Sudah Tercapai… Titip Ucapan Istimewa Buat Abbas – “Abah Tak Pernah Puas Pandang Wajah Kamu”

Kata PU Riz tidak ada yang lebih membahagiakan selain menyambut kelahiran anak keduanya, Abbas.

Hiburan Mon, 19 Jun 2023
Hiburan Sat, 26 Aug 2023
Hiburan Sun, 2 Feb 2025

[VIDEO] “Hati Saya Hancur-Sehancurnya Bila Dapat Berita Dia Bertunang” – Naim Daniel Curah Perasaan Dalam ‘Selasa’

Naim Daniel putus cinta selepas empat tahun bersama wanita yang juga dalam industri

error: Content is protected !!