Hiburan By: Salma Syahbuddin November 28, 2017 @ 9:04am

ADAKAH HASHTAG FATTZURA ITU SATU DOA?

Akhirnya ternoktah lah sudah segala persoalan mengenai hubungan Fazura dan Fattah Amin apabila pihak pengurusan Universal Music telah berkongsi berita gembira bahawa, pasangan ini telah selamat diijabkabulkan semalam dalam upacara tertutup. Wow! akhirnya bersatu jugak Fattzura ni kan? lepasni, takdelah peminat sakit kepala fikir pasal hubungan diorang.

Persoalan adakah hashtag Fattzura ini merupakan satu doa buat kedua-dua pasangan ini sehingga mereka berjaya disatukan? Mungkin ini adalah jodoh namanya ya.

Difahamkan, hanya dengan sekali lafaz pelakon, penyanyi dan usahawan Nur Fazura 34, telah sah menjadi isteri kepada Fattah Amin 27. Majlis pernikahan itu telah berlangsung disalah sebuah hotel terkemuka tanah air.

Gambar ketika majlis pertunangan Fazura dan Fattah Amin

KENAPA BUAT SECARA TERTUTUP?

Mungkin, pernikahan ini dilakukan secara tertutup adalah untuk menghormati keluarga kedua belah pihak. Seperti yang dikatakan oleh Fattah semasa sidang media pada 23 November yang lepas.

“…Tapi kat sini, saya sekali lagi nak tekankan, diatas permintaan keluarga kami jugak, kami minta, sedikit ruang privasi untuk saya, Fazura dan keluarga kami untuk diberi ruang privasi untuk kami adakan majlis pernikahan secara tertutup. Ini adalah permintaan keluarga kami sendiri. Dan, Insha allah resepsi nanti memang kita akan ajak semua media… “

Namun Fattah turut menjelaskan, terdapat 2 majlis resepsi yang akan dijalankan nanti. Dan, majlis tersebut akan dihadiri oleh keluarga dan satu majlis resepsi lagi akan diadakan khas untuk peminat-peminat dan rakan media yang lain.

Kebahagian jelas terpancar diwajah Fazura semasa majlis pertunangannya

So, kepada semua peminat dan juga haters Fattah dan Fazura jangan cepat melatah ye, majlis untuk korang memang ada, jadi biarlah kita hormat keputusan pengantin dulu. Lagipun, ini kan majlis mereka. 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Fri, 20 Sep 2019

Fasha Akhirnya Bagi ‘Hint’ Jawab Teka Teki…

Wahhh…jika betul, tahniah kami ucapkan!

Hiburan Tue, 4 Dec 2018

#mentor7: Pasya Takut Bawa Lagu Dangdut?

Diiringi bersama penyanyi yang memainkan keyboard, Sissy Iman untuk lagu Versace On The Floor, Pasya meluahkan rasa syukur apabila persembahannya mendapat standing ovation daripada juri tetap, Mas Idayu.

Hiburan Mon, 23 Sep 2019

Zen俊倩首创作单曲献已逝挚友!过度感触录音被迫中断

Zen俊倩首推创作单曲《早一点知道》作品献已逝挚友,过度感触录音被迫中断!

Hiburan Mon, 27 Aug 2018

Tahniah! Raja Ilya Kahwin Mat Salleh

Raja Ilya memaklumkan bahawa TWG telah menulis sebuah puisi menyatakan perasaan beliau mahu mengahwini dirinya dan ianya cukup menyentuh perasaan

Hiburan Wed, 30 May 2018

Restoran Itu Bukan Saya Punya…

Walau bagaimanapun, menerusi pencarian syarikat dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia mendedahkan Chong Wei sebagai salah seorang daripada tiga pengarah syarikat yang memiliki restoran, InterCompass Sdn Bhd.

Hiburan Sat, 14 Apr 2018

Ini Sebab Kenapa Dayang Nurfaizah Potong Rambut Pendek!

Bagi Dayang, beliau sudah menyimpan rambut panjang selama 10 tahun sebelum mengambil keputusan untuk memotong rambutnya pada tahun ini agar tampil dengan imej yang lebih fresh.

Hiburan Fri, 9 Mar 2018

经纪公司「承认了」秀智热恋大13岁李栋旭

「国民初恋」秀智和《鬼怪》李栋旭热恋ING! 9日两人爆出差13岁恋情,私下于首尔清潭洞等地约会模样也被目击,稍早,双方经纪公司皆证实此事。

Hiburan Tue, 27 Mar 2018

A-Lin黄丽玲602云顶开唱「用歌声传达正能量」

A-Lin黄丽玲去年火力全开,除了发表了睽违三年的个人专辑,更火速展开了全新巡演,而主办单位今日也确定巡演即将来到马来西亚!《I’m A-Lin》巡回演唱会 – 马来西亚站将在6月2日,晚上8点30分,云顶云星剧场正式引爆!

Hiburan Wed, 13 Nov 2019

Aeril Zafril Boleh Jadi Contoh Calon Suami Yang Baik

Zaman sekarang, perempuan memang suka ambik suami orang kan?

| Live TV