Hiburan By: Salma Syahbuddin November 28, 2017 @ 9:04am

ADAKAH HASHTAG FATTZURA ITU SATU DOA?

Akhirnya ternoktah lah sudah segala persoalan mengenai hubungan Fazura dan Fattah Amin apabila pihak pengurusan Universal Music telah berkongsi berita gembira bahawa, pasangan ini telah selamat diijabkabulkan semalam dalam upacara tertutup. Wow! akhirnya bersatu jugak Fattzura ni kan? lepasni, takdelah peminat sakit kepala fikir pasal hubungan diorang.

Persoalan adakah hashtag Fattzura ini merupakan satu doa buat kedua-dua pasangan ini sehingga mereka berjaya disatukan? Mungkin ini adalah jodoh namanya ya.

Difahamkan, hanya dengan sekali lafaz pelakon, penyanyi dan usahawan Nur Fazura 34, telah sah menjadi isteri kepada Fattah Amin 27. Majlis pernikahan itu telah berlangsung disalah sebuah hotel terkemuka tanah air.

Gambar ketika majlis pertunangan Fazura dan Fattah Amin

KENAPA BUAT SECARA TERTUTUP?

Mungkin, pernikahan ini dilakukan secara tertutup adalah untuk menghormati keluarga kedua belah pihak. Seperti yang dikatakan oleh Fattah semasa sidang media pada 23 November yang lepas.

“…Tapi kat sini, saya sekali lagi nak tekankan, diatas permintaan keluarga kami jugak, kami minta, sedikit ruang privasi untuk saya, Fazura dan keluarga kami untuk diberi ruang privasi untuk kami adakan majlis pernikahan secara tertutup. Ini adalah permintaan keluarga kami sendiri. Dan, Insha allah resepsi nanti memang kita akan ajak semua media… “

Namun Fattah turut menjelaskan, terdapat 2 majlis resepsi yang akan dijalankan nanti. Dan, majlis tersebut akan dihadiri oleh keluarga dan satu majlis resepsi lagi akan diadakan khas untuk peminat-peminat dan rakan media yang lain.

Kebahagian jelas terpancar diwajah Fazura semasa majlis pertunangannya

So, kepada semua peminat dan juga haters Fattah dan Fazura jangan cepat melatah ye, majlis untuk korang memang ada, jadi biarlah kita hormat keputusan pengantin dulu. Lagipun, ini kan majlis mereka. 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Wed, 7 Nov 2018

Misha Omar, Noryn Aziz Dan Siti Sarah Gabung Suara Untuk Konsert Soul Sisters

Konsert anjuran Edd Razhe Entertainment (ERE) itu menjanjikan persembahan berbeza daripada konsert yang pernah dipersembahkan di Istana Budaya.

Hiburan Thu, 7 Mar 2019

Buat Seks Pun Bising! Mas Khan Bengang Dengan Jiran…

Memalukan kan? (sambil tepuk dahi)

Hiburan Sat, 17 Nov 2018

Shalma Eliana Tiada Niat Tumpang Populariti Kakak

Baru berusia 18 tahun, Shalma Eliana bertuah kerana mendapat peluang menyanyikan lagu ciptaan Malique & Dedeq. Good Luck Yana!

Hiburan Mon, 20 May 2019

Izzue Islam Bosan Jadi Baik?

Kalau bawa watak jahat, ia akan jadi lebih ‘berwarna’. Saya mahu lakonkan watak yang menguji kemampuan dan memerlukan saya berusaha lebih di set.

Hiburan Thu, 15 Nov 2018

Kenapa Penyanyi Lagu Amalina Ini Terkilan Dengan Aliff Syukri ?

Jangan main-main dengan warna kulit tau, sensitif!

Featured Wed, 22 Dec 2021

Sarat Hamil 7 Bulan Tak Halang Ernie Zakri Turun Padang Bantu Mangsa Banjir

Walaupun penyanyi Ernie Zakri kini sedang sarat hamil tujuh bulan, ia tidak menghalangnya untuk turun padang untuk membantu masyarakat yang dilanda banjir. Ernie atau nama sebenarnya, Nur Ernie Shahirah Zakri, 28, memuat naik satu hantaran […]

Hiburan Sat, 21 Apr 2018

Giliran Asyraf Aley Balas Jasa

Anda (ayah) boleh duduk berehat sekarang kerana sudah tiba masanya saya membalas jasa dengan bekerja.

Hiburan Tue, 1 Oct 2019

| Live TV