Hiburan By: Salma Syahbuddin November 28, 2017 @ 9:04am

ADAKAH HASHTAG FATTZURA ITU SATU DOA?

Akhirnya ternoktah lah sudah segala persoalan mengenai hubungan Fazura dan Fattah Amin apabila pihak pengurusan Universal Music telah berkongsi berita gembira bahawa, pasangan ini telah selamat diijabkabulkan semalam dalam upacara tertutup. Wow! akhirnya bersatu jugak Fattzura ni kan? lepasni, takdelah peminat sakit kepala fikir pasal hubungan diorang.

Persoalan adakah hashtag Fattzura ini merupakan satu doa buat kedua-dua pasangan ini sehingga mereka berjaya disatukan? Mungkin ini adalah jodoh namanya ya.

Difahamkan, hanya dengan sekali lafaz pelakon, penyanyi dan usahawan Nur Fazura 34, telah sah menjadi isteri kepada Fattah Amin 27. Majlis pernikahan itu telah berlangsung disalah sebuah hotel terkemuka tanah air.

Gambar ketika majlis pertunangan Fazura dan Fattah Amin

KENAPA BUAT SECARA TERTUTUP?

Mungkin, pernikahan ini dilakukan secara tertutup adalah untuk menghormati keluarga kedua belah pihak. Seperti yang dikatakan oleh Fattah semasa sidang media pada 23 November yang lepas.

“…Tapi kat sini, saya sekali lagi nak tekankan, diatas permintaan keluarga kami jugak, kami minta, sedikit ruang privasi untuk saya, Fazura dan keluarga kami untuk diberi ruang privasi untuk kami adakan majlis pernikahan secara tertutup. Ini adalah permintaan keluarga kami sendiri. Dan, Insha allah resepsi nanti memang kita akan ajak semua media… “

Namun Fattah turut menjelaskan, terdapat 2 majlis resepsi yang akan dijalankan nanti. Dan, majlis tersebut akan dihadiri oleh keluarga dan satu majlis resepsi lagi akan diadakan khas untuk peminat-peminat dan rakan media yang lain.

Kebahagian jelas terpancar diwajah Fazura semasa majlis pertunangannya

So, kepada semua peminat dan juga haters Fattah dan Fazura jangan cepat melatah ye, majlis untuk korang memang ada, jadi biarlah kita hormat keputusan pengantin dulu. Lagipun, ini kan majlis mereka. 

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

Hiburan Wed, 7 Nov 2018

Misha Omar, Noryn Aziz Dan Siti Sarah Gabung Suara Untuk Konsert Soul Sisters

Konsert anjuran Edd Razhe Entertainment (ERE) itu menjanjikan persembahan berbeza daripada konsert yang pernah dipersembahkan di Istana Budaya.

Hiburan Mon, 5 Nov 2018

#Mentor7: ‘Kalau Boleh Tak Nak Singkir Sesiapa’ – Aizat

Jangan risau Faris. Aizat yakin awak ada masa depan cerah dalam industri hiburan. Yang penting, jangan berhenti usaha okay!

Hiburan Tue, 6 Aug 2019

Terpilih Saat Akhir, Wany Hasrita, Amira Othman Berangkat Tunai Haji Esok

Sebenarnya saya dalam keadaan tidak bersedia tetapi bila berfikir semula…

Hiburan Mon, 9 Apr 2018

Kenapa Mia Ahmad Teruja Bergelar Ibu?

Tahniah kepada pelakon, Mia Ahmad dan suaminya, Mohd Izham Tarmizi kerana bakal bergelar ibu dan bapa!

Hiburan Sat, 4 May 2019

Kolaborasi Justin Bieber- Ed Sheeran Bakal Jadi Kenyataan?

Kemungkinan mereka berada di studio sama untuk sesi fotografi kot?

Hiburan Sun, 1 Jul 2018

Alasan Dipecat Tak Munasabah, Bekas PA Jutawan Kosmetik Terkejut

Ahmaq Iqbal menerima surat dipecat serta-merta atas alasan gagal mengikuti skop kerja yang telah diberikan kepadanya sepanjang berkhidmat di Wisma Vida Beauty Sdn. Bhd.

Hiburan Sat, 1 Dec 2018

Intan Najuwa Dicemuh Kerana Tak Reti Isi Minyak Kereta?

Alamak, betul ke ni? Dia bergurau je kot…

Hiburan Thu, 27 Sep 2018

WOW… Deepika Padukone Bakal Jadi Isteri November Depan?

Yang pasti perkahwinan dua nama besar dalam industri lakonan Bollywood ini ditunggu ramai. Mesti vassss kan!

Hiburan Tue, 7 Nov 2017

KAHWINI ERRA TAHUN DEPAN, MUKTAMAD! – SHAHIR

Beberapa hari lepas kita sering melihat turun naiknya “headline” mengenai gosip peserta AF Megastar , Shahir Zawawi. Mengulas lanjut kenyataan berhubung gosip adakah pramugari yang dikenali sebagai Mona itu adalah kekasihnya?

| Live TV