Hiburan By: Salma Syahbuddin April 9, 2019 @ 5:18pm

Bukan Gimik Terkena Gangguan Mistik – Hashmitha

Sejak lagu berjudul Takkan Kembali tular kerana dikatakan terdapat suara bisikan dalam lagu tersebut, penyanyinya, Hasmitha Selvam turut mengakui berdepan gangguan mistik ketika proses merakamkan lagu tersebut, termasuklah ketika mempromosikan single terbaharunya itu.

Menurut Hashimitha, suara misteri yang terdapat dalam lagu tersebut serta kemunculan kelibat hitam ketika diundang ke sebuah program hiburan baru-baru ini adalah sesuatu yang mengejutkan dan tidak dijangka sama sekali.

” Tidak sangka, perkara itu berulang ketika saya mempromosikan lagu itu untuk siaran langsung sebuah program TV. Dan, ianya turut disedari keluarga dan pengurus yang merakamkan rancangan dirumah. Apa juga pandangan orang, saya ingin tegaskan itu bukan gimik. Sama ada mahu percaya atau sebaliknya, terpulang.” Katanya

Lagu Takkan Kembali yang dilancarkan pada 15 Mac lalu adalah hasil ciptaan Rumhadi Rumnan  dan liriknya pula ditulis oleh Iman Imran. 

Manakala, lagu itu juga adalah berdasarkan kejadian sebenar membabitkan rakan terdekat kepada Rumhadi yang terlibat dalam kemalangan.

So, kepada korang yang belum dengar lagu Takkan Kembali ni, bolehlah dengar di Youtube okay!

| Live TV

| ARTIKEL Xtra

TECH Mon, 26 Feb 2018

Red Velvet Fans Can Now Talk to and Live With Wendy!

Who would have thought that our dreams of talking to our favourite idol everyday or even living with them would actually come true.

Hiburan Thu, 19 Jul 2018

Kiriman Bunga Tak Bermakna Bercinta

Hal ini turut diakui sendiri oleh Ruhainies namun pelakon Hello, Mr Perfect! ini menegaskan hubungan mereka hanya sekadar kawan. Dengar tu, Ruhainies masih single ya!

Events Sat, 15 Sep 2018
Hiburan Mon, 8 Jan 2018

DATUK HANS ISAAC DAN NEELOFA KELUAR BERSAMA?

Adakah Neelofa ingin menyembunyikan sesuatu selepas mereka dipertemukan semula dalam program rancangan bual bicara itu. Apa sahaja difikiran netizen, yang pastinya pasangan ini sudah tidak janggal untuk keluar bersama setelah sekian lama.

Hiburan Thu, 12 Dec 2019

Luahan Perasaan Hael Husaini Dalam ‘Hati’

Wow, ada gerakan baru dalam muzik video kali ni!

Hiburan Fri, 9 Mar 2018

SRK Tak Suka Bahasa Hindi?

Walaupun Hindi bahasa pertuturannya namun subjek itu yang paling tidak disukainya sehingga memaksa ibunya, Lateef Fatima, membuat ‘perjanjian’.

Hiburan Sat, 21 Apr 2018

Nak Tahu Comel Ke Tak Anak Sajat, Saksikan Dalam Nur Sajat Rated Xtra Hanya Di Tonton!

Dalam episod kali ini, Sajat sempat menyiapkan anak-anaknya iaitu Syahmi dan Syaza sebelum keluar bekerja. Nampaknya Sajat pun macam mak-mak yang lain juga kan? Siap berlari mengejar anak-anak semata-mata nak suruh pergi mandi. 

Hiburan Thu, 16 May 2019

Sakit Buah Pinggang Bukan Penghalang Ebby Yus Berpuasa

Nanti bila dah sihat sepenuhnya, Ebby mahu kembali kembali ke lokasi penggambaran di luar pula. Semoga terus kuat ya!

Contest Wed, 9 Jan 2019

#xtra好康头 | 送你《诸事大吉颂Happy》贺岁专辑+红包封+Jasmine新阳香米

#xtra好康头 送你《诸事大吉颂Happy》贺岁专辑、红包封以及Jasmine新阳香米,伴你过个大肥年!

Hiburan Mon, 30 Jul 2018

Ini Respon Amelia Henderson Kepada ‘Makcik Bawang’

Netizen mula menjadi ‘makcik bawang’ melontarkan pelbagai spekulasi mengenai perkahwinan pelakon jelita, Amelia Henderson. Apakah respon yang diberikan oleh Amelia?

| Live TV